Powiaty zorganizują przewozy na linii Żywiec – Sucha Beskidzka?
kk, Rynek Kolejowy/KMSŻ, 19 kwietnia 2011 ⚫ 19.04.2011 ⚫
70
Archiwum RK
Komentarze:
2011-04-19 09:08:12 Autor: JSB
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
:D
Oby tylko nie wyszło jak zwykle.
Oby tylko nie wyszło jak zwykle.
2011-04-19 09:09:58 Autor: Piotr
---.kaniup.agh.edu.pl
UMWM jest skłonny udostępnić.
1. Niech UMWM w końcu powie czemu ten tabor głównie stoi w krzakach zamiast jeździć?
2. Czy na tą linię to odpowiedni tabor? Słyszałem o kłopotach ze sprężarkami tych pojazdów właśnie na tej linii. Proszę specjalistów o kmentarz.
3. Zamiast finansować te połączenia, lepiej już postarać się o przeprowadzenie remontu trasy. Większa prędkość to (teoretycznie) więcej pasażerów i mniejsze dopłaty.
4. Czy pozostałe EN81 nie powinny obsługiwać linii do Bielska?
1. Niech UMWM w końcu powie czemu ten tabor głównie stoi w krzakach zamiast jeździć?
2. Czy na tą linię to odpowiedni tabor? Słyszałem o kłopotach ze sprężarkami tych pojazdów właśnie na tej linii. Proszę specjalistów o kmentarz.
3. Zamiast finansować te połączenia, lepiej już postarać się o przeprowadzenie remontu trasy. Większa prędkość to (teoretycznie) więcej pasażerów i mniejsze dopłaty.
4. Czy pozostałe EN81 nie powinny obsługiwać linii do Bielska?
2011-04-19 09:57:04 Autor: kryniczanin
---.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

kryniczanin
@Piotr jak rok temu testowali EN 81 na \"Jaworzynie\" z Krakowa do Krynicy gadałem z ludzmi PR i niestety ze sprężarką jest problem. Ale na Ĺťywiec - Sucha to sam nie wiem może by się nadało bo jesienią jeden EN jeżdził w relacja Tarnów - Nowy Sącz i Stróże - Nowy Sącz raz jechałem nim i problemów nie było. Ewentualnie można zmodernizować i podrasować.
A co do wiadomośći to szlag mnie już trafia jako mieszkańca Małopolski którego podatki idą na KKA.
A co do wiadomośći to szlag mnie już trafia jako mieszkańca Małopolski którego podatki idą na KKA.
2011-04-19 11:47:17 Autor: Lysy3
---.internetdsl.tpnet.pl

Lysy3
Da się? DA SIÄ! Tylko trzeba chcieć. Wszyscy muszą chcieć!
@kryniczanin
Mnie też trafia szlag. Zwłaszcza jak muszę wracać do domu busem, bo do pociągu mam 2h czekania.
Ĺťal ściska, że nie potrafią uruchomiś jakiegoś szynobusu dla uczniów Tarnów-Stróże, Stróże Tarnów, Nowy Sącz-Stróże, Stróże Nowy Sącz... Gdzieś po godzinie 11:30, 12:00, 12:30... Małe ekonomiczne elektryczne a ile zysku z pasażerów!
Oferta wygląda tak - przykład ucznia z Tuchowa. Od godziny 12:50 do 15:09 nie ma ĹťADNEGO połączenia w kierunku Nowego Sącza. Od godziny 13:04 do 15:57 nie ma ĹťADNEGO połączenia na Tarnów!!! Ĺťenada!!! A w tym czasie dziesiątki busów i pks... Uczeń mieszka w Gromniku i kończy lekcje 13:30. Pojedzie busem, bo nie ma zamiaru czekać 1,5h do pociągu. Uczeń mieszka w Łowczowie i kończy lekcje o 14:10 i pojedzie busem lub pks ponieważ nie ma zamiaru czekać godziny na pociąg...
Jak widzę, ilu pasażerów podróżuje pekaesem albo busotrumnami, to nie tyle strach co żal, że tyle zysku przechodzi PR obok nosa...
Szkoda, że lokalne samorządy tak mało robią dla siebie samych...
@kryniczanin
Mnie też trafia szlag. Zwłaszcza jak muszę wracać do domu busem, bo do pociągu mam 2h czekania.
Ĺťal ściska, że nie potrafią uruchomiś jakiegoś szynobusu dla uczniów Tarnów-Stróże, Stróże Tarnów, Nowy Sącz-Stróże, Stróże Nowy Sącz... Gdzieś po godzinie 11:30, 12:00, 12:30... Małe ekonomiczne elektryczne a ile zysku z pasażerów!
Oferta wygląda tak - przykład ucznia z Tuchowa. Od godziny 12:50 do 15:09 nie ma ĹťADNEGO połączenia w kierunku Nowego Sącza. Od godziny 13:04 do 15:57 nie ma ĹťADNEGO połączenia na Tarnów!!! Ĺťenada!!! A w tym czasie dziesiątki busów i pks... Uczeń mieszka w Gromniku i kończy lekcje 13:30. Pojedzie busem, bo nie ma zamiaru czekać 1,5h do pociągu. Uczeń mieszka w Łowczowie i kończy lekcje o 14:10 i pojedzie busem lub pks ponieważ nie ma zamiaru czekać godziny na pociąg...
Jak widzę, ilu pasażerów podróżuje pekaesem albo busotrumnami, to nie tyle strach co żal, że tyle zysku przechodzi PR obok nosa...
Szkoda, że lokalne samorządy tak mało robią dla siebie samych...
2011-04-19 12:02:16 Autor: Piotr
---.kaniup.agh.edu.pl
@Lysy3: Tym bardziej że na Tarnów-Sącz jest PWDC, pociągów mogłoby być 2x więcej i nawet EN81 by pojemnościowo wyrobiły. Ale to jest Małopolski UM, więc wszystko jasne.
2011-04-19 12:21:21 Autor: Kflik
---.8.104.65
\"Jak widzę, ilu pasażerów podróżuje pekaesem albo busotrumnami, to nie tyle strach co żal, że tyle zysku przechodzi PR obok nosa... \"
zysku? strat ;)
jedyne co to dobrze, że są...busy bo inaczej życie wielu osób byłoby o wiele trudniejsze...:/
zysku? strat ;)
jedyne co to dobrze, że są...busy bo inaczej życie wielu osób byłoby o wiele trudniejsze...:/
2011-04-19 13:27:22 Autor: immunaron
---.play-internet.pl
Jeżeli ktoś jest prawdziwym Europejczykiem to poczeka te 2 godziny na pociąg żeby tylko nie jechać busem he he he
2011-04-19 13:28:29 Autor: immunaron
---.play-internet.pl
Tylko kto jezdzi z Tarnowa do Nowego Sącza i z powrotem? Praktycznie nikt - tak samo jak np. z Białej Podlaskiej do Puław. Miastem wojewódzkim jest Kraków.
2011-04-19 13:31:03 Autor: kryniczanin
---.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

kryniczanin
@Lysy3
Jedna a może 2 pary na Tarnów - Nowy Sącz by się sprzydały w dzień dodatkowo najlepiej właśnie EN81. Oczywiście żadna relacja Tarnów - Stróże czy Nowy Sącz - Stróże bo to całkowicie się mija z celem.
Jedna a może 2 pary na Tarnów - Nowy Sącz by się sprzydały w dzień dodatkowo najlepiej właśnie EN81. Oczywiście żadna relacja Tarnów - Stróże czy Nowy Sącz - Stróże bo to całkowicie się mija z celem.
2011-04-19 13:47:37 Autor: Marcin_1
---.227.131.123
prawdziwi Europejczycy mieszkają w Parczewie i do sklepu za rogiem jeżdzą busami, nie ma innych prawdziwych Europejczyków; nawet fałszująć dowody rejestracyjne swoich busów jeżdżą busami w krawatach
2011-04-19 16:00:49 Autor: kojot
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
to są prawdziwi Polacy - katolicy - przekręt pogania przekrętem przekręt a w niedzielę obowiązkowo w pierwszej ławce na sumie
2011-04-19 17:24:44 Autor: Robert Wyszyński
---.238.5.206

Robert Wyszyński
Muszę powiedzieć że jestem pod dużym wrażeniem. A marnowanie Jelonków w małopolskim jest podobne do UBUSIANIA tej krainy, KOSZTEM kolei.
Rębi rulez - ostatni bus powinien Cię wywieźć z tej krainy do kraju wieczystej busiarni.
Mam nadzieję że UMWM udostępni te pojazdy wraz z odpowiednim serwisem dla linii Sucha - Ĺťywiec. Taka uwaga: one od początku powinny kursować tą linią. Powinno się odcinkowo podwyższyć V dla tych pojazdów na tej linii. Tam gdzie można - do 40-50 km/h. Tu jednak UMWM powinien złożyć odpowiedni wniosek do \"wojego\" zakładu PLK. Tak zrobiliśmy na Opolszczyźnie i wyszło (Brzeg - Nysa).
A konieczność remontu linii to czywista oczywistość - RPO!
Rębi rulez - ostatni bus powinien Cię wywieźć z tej krainy do kraju wieczystej busiarni.
Mam nadzieję że UMWM udostępni te pojazdy wraz z odpowiednim serwisem dla linii Sucha - Ĺťywiec. Taka uwaga: one od początku powinny kursować tą linią. Powinno się odcinkowo podwyższyć V dla tych pojazdów na tej linii. Tam gdzie można - do 40-50 km/h. Tu jednak UMWM powinien złożyć odpowiedni wniosek do \"wojego\" zakładu PLK. Tak zrobiliśmy na Opolszczyźnie i wyszło (Brzeg - Nysa).
A konieczność remontu linii to czywista oczywistość - RPO!
2011-04-19 17:26:11 Autor: Robert Wyszyński
---.238.5.206

Robert Wyszyński
... do \"swojego\" zakładu PLK - miało być.
2011-04-19 18:24:58 Autor: immunaron
---.paradowski.pl
a jak tam panie Wyszyński obwodnica Opola? Zburzona już czy nadal busz?
2011-04-19 19:34:44 Autor: kojot
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a jak tam drogi w lubelskim?? też zburzone?? bo dla busów polne zagony to aż za nadto
2011-04-19 20:36:04 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
tam by dało po remoncie 60-70km/h.
2011-04-20 06:34:09 Autor: immunaron
---.paradowski.pl
Najbardziej \"prokolejowi\" są ci których miasto ma obwodnicę. Przykład - Wyszyński. Sam mieszka w buszu ( Opole ma autostradę A4 i obwodnicę), a bardzo dba o to żeby nie było buszu w innych częściach kraju.
Podobnie jest że w Lublinie trolejbusy najbardziej podobają się przyjezdnym. Szkoda że w Opolu nie ma trolejbusów.
Podobnie jest że w Lublinie trolejbusy najbardziej podobają się przyjezdnym. Szkoda że w Opolu nie ma trolejbusów.
2011-04-20 12:10:52 Autor: Marcin_1
---.227.131.123
Gdyby poważnie wziąć się do roboty i zacząć remontować te 35 km Sucha - Ĺťywiec do możliwych 60 km/h, plus budowa dodatkowego przystanku w Ĺťywcu to pociągi mogłyby tam regularnie zacząć kursować w rozkładzie 2012/2013.
Ta linia skupia jak w soczewce problemy polskich kolei. Z jednej strony mieszkańcy którzy chcą jeżdzić koleją i turyści którzy chcą jeździć plus co bardziej uświadomieni samorządowcy. Z drugiej totalna niemoc i obstrukcja MZPR, SZPR i PLK, olewanie ze strony części samorządu oraz wrzaski oszustów od fałszowania dowodów rejestracyjnych i wożenia ludzi jak śledzie w beczce.
Ta linia skupia jak w soczewce problemy polskich kolei. Z jednej strony mieszkańcy którzy chcą jeżdzić koleją i turyści którzy chcą jeździć plus co bardziej uświadomieni samorządowcy. Z drugiej totalna niemoc i obstrukcja MZPR, SZPR i PLK, olewanie ze strony części samorządu oraz wrzaski oszustów od fałszowania dowodów rejestracyjnych i wożenia ludzi jak śledzie w beczce.
2011-04-20 18:36:04 Autor: immunaron
---.paradowski.pl
Ale w ten sposób wywalasz miliony a nie sądzę żebyś przejął pasazerów busów skoro masz tam jednotor. Patrz Lublin - Kraśnik. Jest 60 km/h prędkość handlowa, ale i tak kolej ma minimalny udział w rynku przewozów a busy rządzą.
2011-04-20 21:28:09 Autor: podparczewski lumpiarz (szwagier arona)
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
podaj statystyki przewozowe na linii kraś - lublin
2011-04-21 06:20:38 Autor: immunaron
---.paradowski.pl
Pociągi na linii Lublin - Kraśnik wożą średnio 40 osób w tym rodzinę kolejową. Czyli są kompletnie pozbawione sensu ekonomicznego. Progiem rentowności dla szynobusa jest 100 osob na pełnych biletach - na tej linii jest to nieosiągalne.
2011-04-21 15:12:23 Autor: podparczewski lumpiarz (szwagier arona)
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
podaj jakieś potwierdzone dane, a nie wyssane z palca - bo równie dobrze ja mogę na twoim przykładzie powiedzieć, że 80% mieszkańców powiatu parczewskiego edukację skończyło na poziomie szkoły podstawowej
2011-04-27 18:25:21 Autor: immunaron
---.paradowski.pl
idź na dworzec i sobie policz pasażerów albo poszukaj filmu na yt. O ile w szczycie jeszcze ktoś tam jeździ ( choć wiele z tych osób to rodzina kolejowa) to poza szczytem praktycznie nikt. A więc średnio wychodzi ok. 40 osób na pociąg czyli brak sensu ekonomicznego.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |