Partnerzy serwisu:

Porr zrewitalizuje odcinek Kluczbork - Ostrzeszów

jm, Rynek Kolejowy 15.10.2013 129

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-10-15 10:57:39 Autor: p.
---.customer.m-online.net
319 km miedzy Poznaniem a Katowicami w 4h30. Wychodzi niecale 71 kmh.
Kosmiczna predkosc jak na XXI wiek.
2013-10-15 11:27:59 Autor: P.J.
---.209.75.110

P.J.
To już było dosyć dawno wiadomo, że na ten odcinek wygrał PORR. Jeśli będą spełnione kryteria prędkości 120 km/h od Poznania do Chorzowa to spokojnie pociągi powinny się zmieścić w czasie przejazdu poniżej 4 godzin. Ale ostatnio bardzo wyśrubowane są czasy rezerwowe, chyba stąd tak długi czas przejazdu.

A tu o czasie przejazdu na trasie Poznań - Katowice

http://www.youtube.com/watch?v=CqfgohDpGMw
2013-10-15 11:44:08 Autor: p.
---.customer.m-online.net
WOW, 319 km w 4 godziny. To średnio prawie 80 kmh.
Tylko gdzie ten śmiech na sali!
Bo wskaźnik Vśr/Vmax jest dalej marny!!! 80/120 wychodzi tylko 67%, gdzie przy takim zakresie modernizacji powinien wyjść ok 80%.

Przy prędkości maxymalnej 120 kmh przyzwoita prędkość średnia powinna wynieść ok 96 kmh, co przy odległości 319 km powinno dać czas jazdy 3h20.
Choć jak na XXI taki wynik i tak byłby daleki od akceptowalnego.
2013-10-15 12:01:10 Autor: kali74
---.range86-146.btcentralplus.com
W 1998 roku podajże (nie pamiętam - cyfry z głowy, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić) Ex Pomorzanin relacji Gdynia Główna Osobowa - Wrocław Główny jechał równo sześć godzin! Prowadzony elektrowozem EU 07 na odcinku Gdańsk Główny - Bydgoszcz Główna czas przejazdu miał taki, że przy zaledwie 120 km/h prędkości maksymalnej - średnia dla tego odcinka wyniosła aż 107 km/h!!!!!
...ale...to było kiedyś
2013-10-15 12:43:10 Autor: Adam
---.24.113.148
Orientujecie się kto będzie projektował rewitalizację tej linii na tym odcinku??
2013-10-15 12:48:17 Autor: Życzliwy
---.internetunion.pl
Tylko Janek.....
2013-10-15 13:15:49 Autor: wayfarer
---.euv-frankfurt-o.de
Porażające modernizacje na 120 km/h...
Dobrze, że w ogóle są. Nie chcę być złym prorokiem, tylko żeby tę PLKę kiedyś nie zgubiło to kryterium najniższej ceny, bo czasem mam wrażenie, że za tą "najkorzystniejszą" ofertą idą największe fuszerki i naprawy po kilku latach od "modernizacji".
2013-10-15 17:35:15 Autor: Dedete
---.internetia.net.pl
W odpowiedzi na post wayfarer:
"Porażające modernizacje na 120 km/h...
Dobrze, że w ogóle są. Nie chcę być złym prorokiem, tylko żeby tę PLKę kiedyś nie zgubiło to kryterium najniższej ceny, bo czasem mam wrażenie, że za tą "najkorzystniejszą" ofertą idą największe fuszerki i naprawy po kilku latach od "modernizacji"."
Jak dla mnie minimalne modernizacje powinny być na 130 lub więcej jeśli pozwala na to ukształtowanie linii....130 co najmniej bo do takiej prędkości można jeździć z jednym mechem....Więcej się nie opłaca zwłaszcza w kategoriach pociągów TLK...
2013-10-16 10:12:28 Autor: p.
---.customer.m-online.net
@ Dedete
powinni modernizowac tak by jechac jak najszybciej geometria pozwala, a nie uklepane 130! 130 to jest archaiczny przepis, na który nikt nie powinien się godzić tylko już dawno go wykreślić!
2014-01-29 11:25:03 Autor: mieszkancy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe czy firma PORR zostawi po zrealizowanej inwestycji tak zniszczoną drogę jak zostawiła w Borysewie.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony