Partnerzy serwisu:

Ponad 450 tys. zł kary dla PLK za system (dez)informacji pasażerskiej

wu, Rynek Kolejowy 21.06.2013 64

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-06-21 08:17:03 Autor: sip
---.134.173.184
szybko odpowiedzieli na ostatnie klamsta rzecznika.Tak naprawde dziwie sie,ze w PLK nikt za to jeszcze nie polecial ze stolka. Fajnie,ze dostali za to kare!
2013-06-21 08:24:13 Autor: alojz
---.60.17.165
No to pan rzecznik PLK może czuć się poinformowany ;)
2013-06-21 09:04:12 Autor: ciekawy
---.117.213.1
Który prezes/dyrektor/menadżer za to personalnie odpowiada?
2013-06-21 09:38:23 Autor: mnb
---.229.155.26
Budżet zbiera ziarnko do ziarnka i za chwilę zwiększy w błysku fleszy dotację dla... PLK;]

Takie kary bez karania konkretnych osób (menedżerów) to jakis absurd.
2013-06-21 09:40:13 Autor: vlak
---.177.4.163
Problem w tym, że nikt nie myśli tego naprawić. Minął ponad rok i przedwczoraj na Wschodnim system twardo zapowiadał "planowy odjazd pociągu" jako godzinę rozkładową plus czas spóźnienia. Tzn. czas rozkładowy 16.10, wyświetlone spóźnienie 35 minut, zapowiedź "Planowy odjazd pociągu godzina 16.45". Łatwo sobie wyobrazić, jakie to powoduje zamieszanie, bo ludzie myślą, że może chodzić o inny pociąg. Po ponad roku nic się nie zmieniło. Na Zachodnim jest to samo.
2013-06-21 10:17:10 Autor: tbp
---.148.93.195
Kara karą - a kiedy to w końcu poprawią? To co się dzieje z informacją na tych najważniejszych dworcach w kraju to paranoja do kwadratu. Ilość błędnych wyświetleń i zapowiedzi wcale się nie zmniejszyła i faktycznie bardzo często pociągi opóźnione są zapowiadane w taki sposób, że podawany czas odjazdu to godzina planowanego odjazdu+opóźnienie. Zamieszanie straszne. A przy opóźnieniach na liniach podmiejskich potęguje to wrażenie chaosu.
2013-06-21 10:40:05 Autor: apropos
---.9.165.221
PLK ma pasażera w głębokim poważaniu… realizują się głównie przy kampanii „Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”, bo dzięki temu kilka osób ma stanowiska kierownicze, a kilka innych osób uzasadnienie do pobierania wynagrodzenia za przychodzenie do pracy.… kasa jest i zabawa też, co sobie będą zawracać głowę jakimiś tam klientami kolei.
Zero tolerancji dla staruszek przechodzących w niedozwolonych miejscach dla PLK jest działaniem ważniejszym niż poprawna informacja dla pasażerów. Pewnie wpływami z mandatów będa rekompensować straty z tytułu kar za brak zarządzania i nadzoru. Ciekawe, czy udają czy naprawdę nie wiedzą, że m.in. własnie dezinformacja wymusza zmianę peronu w ostatniej chwili i żeby zdążyć, niektórzy przechodzą przez tory a nie np. po kładce itp., itd.
A może wyobraźnia kolejarzy z PLK jest ograniczona murami budynku na Targowej?
A może już nadszedł czas, żeby zacząć kampanię „ZERO TOLERANCJI DLA ZANIECHAŃ i ZANIEDBAŃ w PLK” – równiez tych przy modernizacji linii, powodujących opóźnienia i utrudnienia w podróży.
Jeśli jednak 7-osobowy Zarząd sobie w PLK nie radzi to pewnie można już tylko zapytać pana Ministra, co tam robi 9-osobowa Rada Nadzorcza?
Chyba nie trzeba patrzec na zegarek, żeby stwierdzić, że czas ucieka, a rzetelności w działaniach jak nie było tak nie ma.
Największa kampania społeczna w Europie, jeden z największych Zarządów i jedna z największych Rad Nadzorczych, oto cały sen o wielkości PKP PLK.
2013-06-21 10:57:42 Autor: pas
---.199.24.98
komentarz jednego z portali:
"Niedługo PLK ogłosi przetarg na obsługę SDIP i wtedy wszelkie skargi i kary będzie będzie obrywała firma zewnętrzna - szczerze współczuję kierownictwu tej przyszłej firmy. PLK nie myśli jak pomóc pasażerom, tylko jak pozbyć się problemu. Chodzą pogłoski, że do obsługi warszawskiego SIP-u przymierza się PKP IC."
2013-06-21 11:02:26 Autor: H.
---.109.1.80
Znając realia nowego, bankowego pekapu, winni uchybień dostaną pewnie wielotysięczne premie. Prawda panowie "prezesi"?

Tak to jest jak się wybiera do tak poważnych systemów jakieś TK Telekom.
2013-06-21 11:17:32 Autor: x
---.207.212.254
W moim mieście to codziennie albo nie działa cała tablica, albo nie działa cześć tablicy firmy KZŁ. To samo z biletomatami KZŁ - co rusz, któryś ma zablokowaną sprzedaż biletów. Pomijam, że te tablice są nieczytelne podczas mocnego słońca i niezgodne z wymaganiami osób niedowidzących, bo nie są koloru kontraktowego, np. bursztynowe diody. No cóż, ale wszyscy są dumni!
2013-06-21 16:24:36 Autor: fs
---.180.202.50
fajnie, że kasę zgarnął budżet państwa... W zamian za tak "cudowną obsługę" swoich pasażerów może jakieś tańsze bilety, hm?
2013-06-22 00:48:24 Autor: przewoz
---.212.230.120
Ciekawe, czy ktoś z PLK i TK widzieli, co dziś wyprawiał SIP na Wschodniej i Zachodniej po burzy, kiedy wiele pociągów złapało opóźnienia. W ciągu 5 minut tyle bzdur, że szkoda gadać.
2013-06-22 08:17:58 Autor: RL
---.31.29.129
"PKP PLK mają zapłacić dokładnie 452 080,00 zł kary do budżetu państwa..." Czy ktoś może zna metodologię naliczenia tej kary? Musi być ciekawa...
2013-06-24 08:34:10 Autor: gowa25
---.78.225.111
powinny otrzymać wieksze kary zapowiadają pociąg opóźniony a odjeżdża punktualnie mówią ze już pojechał a on stoi na stacji jeszcze 30 minut kara powinna wyższa dla tych
co wprowadzają ten system informacji
2013-06-25 01:37:38 Autor: cit
---.241.42.4
Tczew...
Perony po remoncie w kilka miesięcy rozkopano by wstawić elektroniczne tablice, po kolejnych kilku udało się uruchomić w nich takie cudo jak zegar i zasilić energią, przez kolejny rok ciągłego podświetlania nadal nie ukazują żadnej informacji...
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony