Partnerzy serwisu:

Ponad 2 mld zł na inwestycje PKP PLK

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 02.07.2014 101

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-07-02 12:40:22 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"(...) obligacje emitowane przez BGK (...)"

Hmm..., mi się zawsze wydawało, że emitentem jest jednak instytucja, która otrzymuje w zamian za obli gotówkę, ale widać jestem niedouczony...

0,35% marży p.a. WIBOR (tylko który?) to rzeczywiście prawie za darmo, bo rentowność porównywalna z 2-letnimi detalicznymi obligacjami skarbowymi, a ryzyko niewypłacalności emitenta jednak zdecydowanie wyższe.
2014-07-02 13:23:31 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i co z tego, że ponad 2 mld, że się tak zapytam... Grunt to przełożyć daną kwotę na realizację określonego przedsięwzięcia 'na gruncie'. Innymi słowy spożytkowana z głową kwota 1000 zł to o wiele lepsza inwestycja niż rozpirzona kwota 2 000 000 000 zł.

Proste jak drut.
2014-07-02 14:40:51 Autor: TT
---.181.114.250.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pożyczka jest lepsza niż dotacja. Ale dla rządu. Pieniądze w terminie zapadalnosci trzeba zwrócić, dotacji nie. To jest efekt decyzji PO o ograniczeniu nakładów budżetowych na kolej.
2014-07-02 17:13:18 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ TT

To dlaczego cały cywilizowany świat opiera swe gospodarki i budżety na tzw. instrumentach dłużnych?
2014-07-02 18:15:15 Autor: dsfghjkl
---.timplus.net
Producenci niebieskiej farby zacierają ręce.
2014-07-02 20:58:55 Autor: DRaj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co choćby z modernizacją linii 226 ? Co z innymi, co z przetargami z którymi od wiosny nic się nie dzieje ?.
2014-07-02 21:26:05 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Wszystko pięknie dopuki nie przyjdze oddać. Dzisaj PR i PKP SA zmaga sie z miliardowymi podobno historycznymi długami nawet oddano najbardziej dochodowe przeciębiorstwo tzn PKP Cargo w ręce nie znanych akcjonariuszy potem się okaze że piszą cyrlicą i tak dalej. A wiedze że rządzący już szykują pasztet na 10-20 dla PLK kto będzie płacił ten nowy historyczny dług bo majątku już nie będzie do sprzedania a zlikwidować już mało co jest reszta to tory albo dla niemców którzy wożą towar do rosji albo dla węgla do elektrowni.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony