Partnerzy serwisu:

Pomorskie: modernizacja 4 ezt za prawie 25 mln zł

pr, Rynek Kolejowy 21.05.2014 118

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-05-21 14:44:36 Autor: Pendolinek
---.97.198.128
Reanimacja trupa trwa w najlepsze.
Na bogato.
Na bogato.
2014-05-21 14:52:53 Autor: Sopot
---.154.173.9
bardzo udana modernizacja czekamy na więcej
2014-05-21 17:44:48 Autor: xyz123
---.free.aero2.net.pl
Udana modernizacja? Wtf. Co chwile Cargo je holuje. Swoja droga dawno juz nie widzialem tych gniotow. Znow na pocznicy czekaja na serwis ? Przy starych mechanik wyszedl mlotkiem wyklepal i ruszal....
2014-05-21 21:07:31 Autor: Pasażer85
---.toya.net.pl
To poprzedni system gospodarczy musiał być niezwykle bogaty.
Wyprodukowano lub nabyto wtedy wszystkie albo zdecydowaną większość EN57
dodatkowo EN71, EU 07, ET 21, ET22, SP45, SU46, SM42, SP42, SP32, SM31, ST44, ST43, SM48. Nie liczę innych serii, których było mniej. Trwało to może ze 30 lat (liczę okres od 1960 do 1989).

EN w tym czasie wyprodukowane pewnie ponad 1000,
EU 07 i 06 łącznie pewnie z 400.
SM42 jakieś 1000
SP45 coś ponad 250.
SU46 chyba 54
ET 22 pewnie też około 1000.
SM48 ze 100
ST 44 tez z 1000
ST 43 z 400
SP 42 z 260
SM40 i 41 łacznie z 260
i inne serie (około 500 np.)
Co daje ponad 6200 jednostek taboru.
A gdzie zmiana wagonów z serii przedwojennych i ujednolicenie powojennych pozostałych z innych krajów?

Przy obecnych cenach to chyba z 200 lat wymiana taboru potrwa.
Przy takiej średniej ilości taboru (dizelizacji i elektryfikacji) wdrażanego do ruchu dokonywano zakupu ponad 200 lokomotyw lub EZT rocznie. A gdzie inne serie nieuwzględnione?

A tutaj sensacja, że 4 kible będą wyremontowane czy, że jakieś województwo kupi 2-3 jednostki taboru. Czy w ciągu roku w PL obecnie kupowanych jest z 50 nowych lokomotyw, szynobusów, EZT lub SZT?

Myślę, że jednak komuna taka zła nie była... przy bieżących cenach roczny wydatek na takie zakupy wynosiłby grubo ponad: 1 250 000 000 jak nie więcej.
2014-05-21 21:08:39 Autor: Ciekawy
---.toya.net.pl
Co do ch...ry kosztuje ponad 6 baniek do takiego kibla?

Nowy plastik? szkło czy nowy kompakt do WC??? Skąd takie kosmiczne ceny...???
2014-05-21 23:44:54 Autor: antyalicja
---.85-237-184.tkchopin.pl
tak jasne w obecnych czasach jest to najgorsza modernizacja en 57 jaka moze być, jak nie drzwi czesto się psują tak cała elektronika lepiej niech nikt już nie bierze się za takie modernizację , kiedyś modernizacje były o wiele lepsze , niz obecna , a jesli chodzi o gniazdka to można nawet w zwykłych enkach zrobić gniazdka i zastosować nową toaletę bez wymiany czoła pociągu i kabiny ale mądrzejsi ludzie wiedzą lepiej , a potem przepraszamy za 50 min opuźnienia , z powodu awarii alicji
2014-05-21 23:47:26 Autor: antyalicja
---.85-237-184.tkchopin.pl
nie wspomnę już o niewygodnych nowych zamontowanych siedzeniach , poprostu szkoda mi tylko biednej en 57
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony