Polregio uruchamia innowację – bilety sprzeda wideomat. Już dziś!
Jakub Madrjas ⚫ 12.10.2022 ⚫
2,2k

fot. RK
Już dziś rusza sprzedaż biletów przez nowy kanał sprzedaży Polregio. Wideomaty – biletomaty z funkcją połączenia wideo z żywym kasjerem w call center mają połączyć zalety dotychczasowych sposobów sprzedaży.
Innowacyjne rozwiązanie zaprezentowane przez Polregio zostało wymyślone i sfinansowane przez samą spółkę. Do udziału zaproszono w drodze przetargu producenta biletomatów – firmę Avista oraz Netię. Rozwiązanie przedstawił dziś w Warszawie, Adam Pawlik, członek zarządu i dyrektor handlowy Polregio, wraz z przedstawicielami partnerów.
Ma łączyć zalety tradycyjnych kanałów sprzedaży
Jak mówił Adam Pawlik, choć Polregio zatrzymuje się 1900 stacjach i przystankach, posiada jedynie ok. 150 kas biletowych. Wynika to z kosztów – w skrajnych przypadkach pochłaniają one aż 50% przychodu. Do tego dostępność kas jest niska – na dworcach premium 12 godzin w dobie, na mniejszych tylko siedem.
Rozwiązaniem tych problemów ma być biletomat z funkcją połączenia wideo z żywym kasjerem w call center. – Ta osoba pomoże w wybraniu odpowiedniej oferty i ulgi sprzedażowej. Potem wystarczy przyłożyć kartę do biletomatu i pobrać bilet – zakładał Pawlik, dodając, że będzie on czynny od 6 rano do 22, przez 7 dni w tygodniu. Płatność możliwa jest jednak tylko kartą. To upraszcza zarówno konstrukcję, jak i ochronę i ubezpieczenie urządzenia.
Debiut już dziś!
Co zaskakujące, pierwsze dwa wideomaty mają ruszyć już dziś, w Łodzi Widzewie oraz Świnoujściu. W pierwszym etapie uruchomionych zostanie 10 urządzeń na większych i mniejszych dworcach, a w kolejnych miesiącach działanie będzie oceniane. – Jeśli się sprawdzi, to potencjał jest ogromny. W ciągu czterech miesięcy uruchomimy sprzedaż biletów wszystkich przewoźników – deklarował członek zarządu Polregio.
Netia zapewni obecnie obsługę z trzech niezależnych lokalizacji call center. Docelowo może być ich dziewięć.
Ma łączyć zalety tradycyjnych kanałów sprzedaży
Jak mówił Adam Pawlik, choć Polregio zatrzymuje się 1900 stacjach i przystankach, posiada jedynie ok. 150 kas biletowych. Wynika to z kosztów – w skrajnych przypadkach pochłaniają one aż 50% przychodu. Do tego dostępność kas jest niska – na dworcach premium 12 godzin w dobie, na mniejszych tylko siedem.
Rozwiązaniem tych problemów ma być biletomat z funkcją połączenia wideo z żywym kasjerem w call center. – Ta osoba pomoże w wybraniu odpowiedniej oferty i ulgi sprzedażowej. Potem wystarczy przyłożyć kartę do biletomatu i pobrać bilet – zakładał Pawlik, dodając, że będzie on czynny od 6 rano do 22, przez 7 dni w tygodniu. Płatność możliwa jest jednak tylko kartą. To upraszcza zarówno konstrukcję, jak i ochronę i ubezpieczenie urządzenia.
Debiut już dziś!
Co zaskakujące, pierwsze dwa wideomaty mają ruszyć już dziś, w Łodzi Widzewie oraz Świnoujściu. W pierwszym etapie uruchomionych zostanie 10 urządzeń na większych i mniejszych dworcach, a w kolejnych miesiącach działanie będzie oceniane. – Jeśli się sprawdzi, to potencjał jest ogromny. W ciągu czterech miesięcy uruchomimy sprzedaż biletów wszystkich przewoźników – deklarował członek zarządu Polregio.
Netia zapewni obecnie obsługę z trzech niezależnych lokalizacji call center. Docelowo może być ich dziewięć.
Biletomat z funkcją połączenia wideo z kasjerem w callcenter - to pomysł @POLREGIO_PL i Avista na połączenie zalet kas i automatów oraz pomóc osobom starszym ❗❗ pic.twitter.com/JlYs5zSG0R
— Jakub Madrjas (@JMadrjas) October 12, 2022
Komentarze:
POLREGIO

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |