PolRegio rozpoczyna dialog techniczny w sprawie Centralnego Systemu Sprzedaży Biletów
Martyn Janduła ⚫ 25.05.2017 ⚫
354

Fot. Katarzyna Niedźwiedzka, SM42.pl
Polski przewoźnik kolejowy uruchamiający połączenia regionalne ogłosił przetarg w formie dialogu technicznego. Przedmiotem postępowania będzie Centralny System Sprzedaży Biletów.
Przewozy Regionalne, właściciel marki PolRegio, ogłosiły dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które dotyczyć będzie dostawy i wdrożenia Centralnego Systemu Sprzedaży Biletów.
W specyfikacji postępowania wyjaśniono, że celem prowadzonego dialogu technicznego jest pozyskanie informacji, które umożliwią przygotowanie i przeprowadzenie w kolejnym etapie zamówienia systemu. Postępowanie ma za zadanie określić potencjał firm do wdrożenia kompleksowego Centralnego Systemu Sprzedaży Biletów, wykorzystującego moduły związane z zarządzaniem siecią kolejową, kanałami i punktami sprzedaży, interfejs sprzedaży, zarządzaniem taryfą i ofertami, biletami, rejestracją sprzedaży, rozkładami jazdy, rozliczeniem przychodów przewozowych czy obsługą reklamacji.
Dialog ma również pozwolić na opracowanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenie warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz oszacowanie wartości zamówienia. – Badamy co oferuje obecnie rynek, bo technologia poszła do przodu – wyjaśnia Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych. – Sprawdzamy, jakie moglibyśmy mieć inne rozwiązania do sprzedaży biletów i celów statystycznych – dodaje.
Do dialogu technicznego zostaną dopuszczone firmy, które wykażą się, że w okresie 3 ostatnich lat wykonały co najmniej jedną usługę wdrożenia systemu informatycznego o wartości minimum 1,75 mln zł netto oraz wykonały co najmniej jedną usługę wdrożenia systemu informatycznego u pasażerskiego przewoźnika kolejowego. Termin składania zgłoszeń mija 29 maja 2017 r.
W specyfikacji postępowania wyjaśniono, że celem prowadzonego dialogu technicznego jest pozyskanie informacji, które umożliwią przygotowanie i przeprowadzenie w kolejnym etapie zamówienia systemu. Postępowanie ma za zadanie określić potencjał firm do wdrożenia kompleksowego Centralnego Systemu Sprzedaży Biletów, wykorzystującego moduły związane z zarządzaniem siecią kolejową, kanałami i punktami sprzedaży, interfejs sprzedaży, zarządzaniem taryfą i ofertami, biletami, rejestracją sprzedaży, rozkładami jazdy, rozliczeniem przychodów przewozowych czy obsługą reklamacji.
Dialog ma również pozwolić na opracowanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenie warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz oszacowanie wartości zamówienia. – Badamy co oferuje obecnie rynek, bo technologia poszła do przodu – wyjaśnia Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych. – Sprawdzamy, jakie moglibyśmy mieć inne rozwiązania do sprzedaży biletów i celów statystycznych – dodaje.
Do dialogu technicznego zostaną dopuszczone firmy, które wykażą się, że w okresie 3 ostatnich lat wykonały co najmniej jedną usługę wdrożenia systemu informatycznego o wartości minimum 1,75 mln zł netto oraz wykonały co najmniej jedną usługę wdrożenia systemu informatycznego u pasażerskiego przewoźnika kolejowego. Termin składania zgłoszeń mija 29 maja 2017 r.
Komentarze:
POLREGIO

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |