PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]
Michał Szymajda ⚫ 06.12.2017 ⚫
10,9k


![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/874934626115159.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/201712061416172.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/201712061416175.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/201712061416186.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/201712061416187.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2017120614161810.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2017120614161814.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2017120614161816.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2017120614161917.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2017120614161921.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2017120614161922.jpg_60-60.jpg)
![PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia] PolRegio prezentuje swojego pierwszego Impulsa [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2017120614161923.jpg_60-60.jpg)
Przewozy Regionalne, działające pod marką PolRegio, zaprezentowały swój pierwszy fabrycznie nowy elektryczny pociąg. Jest nim ED78 Impuls. Prezentacja dla mediów miała miejsce na trasie Poznań Główny – Wronki, gdzie pociąg zacznie rozkładowe kursy 10 grudnia, z dniem wprowadzenia nowego rozkładu jazdy.
Łącznie Przewozy Regionalne kupiły 3 czteroczłonowe Impulsy. Wszystkie zbudowano zgodnie z zasadami TSI, są więc w maksymalnym stopniu dostępne dla osób o ograniczonej mobilności. Podobnie jak w innych Impulsach stopnie znajdują się jedynie tuż przy kabinach maszynistów. Pojazdy wyposażono w system ETCS poziomu 2., co oznacza, że w miejscu gdzie istnieje ERTMS tego samego poziomu, do osiągania prędkości maksymalnej 160 km/h nie jest potrzebny drugi maszynista, bowiem wszystkie komunikaty ze szlaku odczytać można w kabinie.
Pojazdy są bardzo dobrze wyposażone. Bardzo wygodne są fotele wyposażone w podłokietniki, pod którymi znajdują się gniazdka, posiadają ładowarki usb, rolety przeciwsłoneczne w oknach. Przy szerokich drzwiach pasażerowie stojący mają do dyspozycji specjalne podpórki lędźwiowe, bardzo czytelny jest system informacji pasażerskiej. Udanie dobrano też kolorystykę wnętrza. W pociągu są 4 miejsca do przewozu rowerów i spora przestrzeń do przewozu wózków i większego bagażu, gdzie, jeśli pozwoli na to przewoźnik, zmieszczą się przynajmniej kolejne 4 jednoślady. Co ważne – w pojeździe jest bardzo cicho, nawet podczas jazdy z prędkością powyżej 120 km/h.
– Wszystkie nowe pojazdy będą kursować na trasie Poznań – Krzyż od 10 grudnia. Tak będzie przynajmniej do 10 marca, czyli do wiosennej korekty rozkładu jazdy – powiedziała Justyna Grzesik, rzecznik prasowy wielkopolskiego oddziału Przewozów Regionalnych.
7 grudnia Przewozy Regionalne odbiorą też pierwszy z czterech dwuczłonowych ezt Elf2, które wyprodukowała dla przewoźnika bydgoska Pesa. "Rynek Kolejowy" będzie na tej uroczystości i przekaże Wam relację z przekazania pociągów.
Według zapowiedzi przewoźnika w roku 2017 zostanie (lub już zostało) wprowadzonych na tory 10 nowych pociągów (3 Linki, 3 Impulsy i 4 Elfy2).
Pojazdy są bardzo dobrze wyposażone. Bardzo wygodne są fotele wyposażone w podłokietniki, pod którymi znajdują się gniazdka, posiadają ładowarki usb, rolety przeciwsłoneczne w oknach. Przy szerokich drzwiach pasażerowie stojący mają do dyspozycji specjalne podpórki lędźwiowe, bardzo czytelny jest system informacji pasażerskiej. Udanie dobrano też kolorystykę wnętrza. W pociągu są 4 miejsca do przewozu rowerów i spora przestrzeń do przewozu wózków i większego bagażu, gdzie, jeśli pozwoli na to przewoźnik, zmieszczą się przynajmniej kolejne 4 jednoślady. Co ważne – w pojeździe jest bardzo cicho, nawet podczas jazdy z prędkością powyżej 120 km/h.
– Wszystkie nowe pojazdy będą kursować na trasie Poznań – Krzyż od 10 grudnia. Tak będzie przynajmniej do 10 marca, czyli do wiosennej korekty rozkładu jazdy – powiedziała Justyna Grzesik, rzecznik prasowy wielkopolskiego oddziału Przewozów Regionalnych.
7 grudnia Przewozy Regionalne odbiorą też pierwszy z czterech dwuczłonowych ezt Elf2, które wyprodukowała dla przewoźnika bydgoska Pesa. "Rynek Kolejowy" będzie na tej uroczystości i przekaże Wam relację z przekazania pociągów.
Według zapowiedzi przewoźnika w roku 2017 zostanie (lub już zostało) wprowadzonych na tory 10 nowych pociągów (3 Linki, 3 Impulsy i 4 Elfy2).
Komentarze:
Newag

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |