Partnerzy serwisu:

Połączenie do Szyman za 1,2 mln zł rocznie

Justyna Urbaniak, Rynek Infrastruktury 21.10.2015 120

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-21 11:17:35 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Ciekawe ile tych samolotów dziennie stamtąd odleci...
2015-10-21 11:20:47 Autor: wdr
---

wdr
powinni raczej dopasować godziny odjazdu/przyjazdu do pracujących na lotnisku, żeby mogli do pracy wygodnie dojechać. samolotów będzie pewnie niewiele, ale pracowników nie zabraknie (tj. w Radomiu)
2015-10-21 11:25:30 Autor: rmh
---.centertel.pl
OK wiemy już za ile. Ale nie wiemy za co - tj. za ile par pociągów dziennie.
2015-10-21 12:00:07 Autor: PITZ filia
---.dynamic.gprs.plus.pl
Zdecydowanie taniej wyszloby uruchomienie marszrutki, jakiegos arun-busza. Prsykladowo na KTW, Katowice Airport w Pyrzowicach nie ma dojazdu puciongamy, a lotnisko to jest w polskiej czolowce jeski idzie o roczna ilosc odprawianych pasazerow i tez ocsywiscie rentowne. No ale woj. szuwarowo-bagienne przeciez bogate, to nie sciana wschodnia w rozumowaniu decydentow, wiec adekwatny Rozmach byc jusi, a co.
2015-10-21 12:05:58 Autor: pilot
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W okolicy 100km od Radom jest 7 portów lotniczych , to jest normalne.
2015-10-21 12:07:18 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
A dopłaty do lotów będa?

W Babimoście są:
http://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/1,35182,16927720,Tania_i_komfortowa_pustym_samolotem_podroz_do_Krakowa.html
2015-10-21 12:28:43 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Przykład na megalomanię władz tego biednego województwa. Pociągiem nie dojedzie się do Mikołajek czy Mrągowa. Do Braniewa czy Pisza pociągów tyle co kot napłakał. Brak sprawnych połączeń z Olsztyna do Białegostoku, Ostrołęki czy Bydgoszczy ale za to będą puste składy do Szyman... Nie dziwię się że dzisiaj Nowacka mówiła w Olsztynie, że wiele inwestycji z programów unijnych jest zupełnie nietrafionych.
2015-10-21 12:33:38 Autor: asm.
---.play-internet.pl
Jaka będzie częstotliwość kursowania tych pojazdów szynowych, powinno to być powiedziane aby mieć jakiś punkt odniesienia do tych kosztów.
2015-10-21 12:56:43 Autor: Pn11
---.3s.pl
Czyli jednak nikt się nie opamiętał... :-( Czy ci ludzie u władzy naprawdę nie mają rozumu?
2015-10-21 13:01:45 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Zapewne ruch pasażerski tam będzie niewielki , bo będzie prowadzony po to , żeby ludzie pracujący na tym lotnisku mieli wygodną możliwość dojazdu . To lotnisko ma szansę być dużym lotniskiem do ruchu towarowego , ale na ruch pasażerski nie ma szans . Bardziej sensowne byłoby poczekać z ruchem pasażerskim na południe od Szczytna do chwili , aż CAŁA linia 35 będzie zrobiona do prędkości nie mniejszej niż 80km/h . To umożliwiłoby uruchomienie osobówek z Olsztyna do Ostrołęki , a także otworzyłoby drogę do sezonowych pociągów TLK z Warszawy do Olsztyna - lub w razie dalszych zakupów lokomotyw spalinowych - codziennie kursujących pociągów TLK w tejże relacji .
2015-10-21 13:24:13 Autor: m.m.
---.ssp.dialog.net.pl
Lotniskomania to jakieś kuriozum.. Proponuje koniecznie wprowadzić połaćznenia lotnicze z Radomiem. i wspominanym juz w komentarzach Babimostem. A kto za to zapłaci to wiemy z "Rejsu".
2015-10-21 13:31:22 Autor: stan .
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, tak m.m i w dodatku A 380 pwinien obslugiwac.
2015-10-21 13:35:34 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Lotniskomania to rzeczywiście kuriozum . Są porty lotnicze nie mające szans być dużymi lotniskami pasażerskimi , więc powinny być albo lotniskami zapasowymi dla głównych obiektów tego typu , albo powinny być portami czysto towarowymi . Remont samego szlaku : Szczytno - Szymany , bez przeciągnięcia tego CO NAJMNIEJ DO WIELBARKA nie ma najmniejszego sensu . Zdrowy rozsądek podpowiada , że trzeba wyremontować CAŁĄ LINIĘ 35 , a nie tylko mizerny kikucik w postaci krótkiego szlaku na północy . Korzyści już zasygnalizowałem . Ale wszyscy puszczają przez palce fakt , że szlak z Sierpca do Brodnicy , a także szlak : Brodnica - Iława , nie są remontowane . Gdyby te odcinki odszykować na 100km/h , mógłby się pojawić pociąg TLK z Łodzi do Olsztyna .
2015-10-21 13:39:39 Autor: 33
---.146.64.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ten pociąg po drodze zatrzymuje się w Klewkach - przewóz Talibów komfortowo bez przesiadek.
2015-10-21 15:11:08 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@ Maciek z Lublina
Nie jestem pewien ale chyba już do Pana niegdyś pisałem że szlak Brodnica - Iława jest już od kilku lat rozebrany a na jego części jest ścieżka rowerowa. Może ona być częścią rajdu kolarskiego N.p. z Łodzi do Olsztyna. Pozdrawiam.
2015-10-21 15:13:36 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Trzeba będzie sprawdzić , jak to wygląda . Jedno jest jasne : konieczne jest znalezienie sposobu na bezpośrednie połączenie kolejowe Łodzi i Olsztyna .
2015-10-21 15:18:16 Autor: AniaX
---.108.177.80
Zajęli by się zakupem tabory na trasie do Elblaga lepiej. teraz to tam jest armagedon
2015-10-21 15:53:55 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.gprs.plus.pl
Super!
2015-10-21 16:12:35 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pewnie pojada co 15 minut tak jak do lotniska w Gdansku
2015-10-21 17:24:59 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Województwo szuwarowo-bagienne jedzie na bogato,
lotnisko bez samolotów, kolej bez pasażerów,
ale lokalne kacyki górą...
2015-10-21 18:54:37 Autor: adam1234
---.dynamic.chello.pl
45minut?

a jak podczepią wagon, gdzie w Szczytnie pociąg zmienia kierunek, to czy oby na pewno 45minut jest realne, na odpiecie wagonu, zmiane czola i znowu podpiecie wagonu?
2015-10-21 20:51:46 Autor: leon g
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]Pociągi do Szyman jadą przez Pasym i Szczytno i wielu mieszkańców z nich skorzysta. A parę kilometrów do szyman ze szczytna mogą jeżdzić puste. Odbiorcą usług są przede wszystkim mieszkańcy naszego pięknego województwa szuwarów -bagiennego -ludzie biedni ale szlachetni, gościnni, bezpośredni i serdeczni!
2015-10-21 22:07:27 Autor: JacekPPPP
---.dynamic.mm.pl
@adam1234

Co tam zmiana czoła i oblot wagonu w Szczytnie. A co dalej na czołowym przystanku na lotnisku? Przecież tam jest tylko jeden tor i wjechać może tylko sam szynobus bez żadnego wagonu.

Dlaczego nie zbudowano dodatkowych torów (oblot, może obsługa ruchu towarowego) i dlaczego nie powstała łącznica umożliwiająca jazdę na południe? Mogłoby kursować sobie wahadełko Szczytno - lotnisko - Ostrołęka. Wiem, wiem. Granica województw. To chyba gorzej niż granica państw.

Te 45 minut z Olsztyna do Szyman to uważam, że jest nierealne. W tej chwili szynobus z Olsztyna do Szczytna z 4 przystankami po drodze jedzie 40 minut. Wychodzi, że na dojazd ze Szczytna na bocznicę do lotniska w Szyman + zmiana czoła w Szczytnie zostaje PIĘĆ MINUT. Mało realne.
2015-10-22 06:14:55 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Ja akurat popieram lotniska w Lublynie, Olsztynie i Radomiu

Przez 50 lat mieszkańcy Lublyna, Olsztyna i Radomia dotowali lotniska w Warszawie i Rzeszowie, to niech teaz Warszawa i Rzeszów podotują przez 50 lat lotniska w Lublynie, Olsztynie i Radomiu.

No i w promieniu 100 km od Radomia jest jedno lotnisko - Okęcie. Z Radomia do Łodzi jest 120 km, z Radomia do Świdnika 120 km, z Radomia do Krakowa 200 km.
2015-10-22 09:54:49 Autor: pilot
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
aron czepiasz sie drobiazgow , jakbym strzelil 200 to t wszystkie porty w Polsce by sie zalapaly - no moze Babimost, Gdansk i Szczecin jest troche dalej ale jaki to port Babimost .
2015-10-22 10:00:07 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
W okolicy Radomia masz Kielce ( 200 tys.), Skarżysko + Starachowice + Ostrowiec ( 150 tys. ). Choć faktycznie z Kielc ludzie jeżdża na samoloty do Krakowa i katowic.
2015-10-22 10:28:40 Autor: Y
---.static.ip.netia.com.pl
Włodarze województwa mogą być dumni z siebie i stanąć do kasy po wysokie nagrody:
lotnisko - gotowe, linia kolejowa: metropolia-lotnisko - gotowa, wstęga do przecięcia - gotowa, kropidło - na miejscu; można odtrąbić sukces (zdążyli jeszcze przed wyborami). Pozostał tylko małoistotny drobiazg: znalezienie linii lotniczej, która zechce latać z tego lotniska.
2015-10-22 10:31:29 Autor: pilot
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Boje sie ze jak powstanie Brandenburgia to bedzie cos w rodzaju wieloryba , jak otworzy paszcze to plotki ( Babimost Lawica , Goleniow)wciagnie. Moze jak by powstalo potezne Balice to i czesc Ukrainy , Slowacji by sie zalapalada, w tym rejonie jest jeszcze luka a male nie maja szans .
2015-10-22 11:22:41 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
@pilot

A wróble ćwierkają że Brandenburgii nie otworzą wcześniej jak 2019-2020,
cały czas trwają przepychanki techniczno-finansowe jeżeli chodzi o terminal,
no - w końcu nie dawno zainwestowano w terminal na Tegel,

ale ja wiem, że działa zakamuflowana opcja antyniemiecka, a po 25.X wiadomo będzie że Brandenburgii nie otworzą, na pewno, to oczywista oczywistość...
2015-10-22 11:29:23 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
@Y

Małe pytanko - czy władze szuwarowo-bagienne mają dość kasy /np tyle co samorząd mazowiecki/ aby zapłacić panu Michałkowi O'Leary za lądowania w Szymanach?
Jak mają - wyląduje...
2015-10-22 11:54:18 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Budżet centralny powinien dotować linie lotnicze latające z Olsztyna, tak jak przez 50 lat dotował LOT i lotnisko w Warszawie czy Rzeszowie.
2015-10-22 23:54:16 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do arona .........
Jaki budżet państwa? To ja i Ty będziesz to utrzymywał z podatków.
2015-10-23 06:36:34 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Przez 50 lat Lublin, Olsztyn i Radom dopłacały do lotnisk w Warszawie i Rzeszowie, więc czemu teraz Rzeszów i Warszawa nie chcą dopłacać do lotnisk w Lublinie, Olsztynie i Radomiu?
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony