Podsumowanie wdrożenia instalacji anty-oblodzeniowej przez PKP Intercity i Corail
Corail TS ⚫ 06.03.2014 ⚫
119
Archiwum RK
Komentarze:
2014-03-06 15:26:19 Autor: Quba
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czynnik, którym opryskiwane były składy negatywnie wpływa na hamulce, zahamowanie jadącego składu tuż po opryskaniu jest praktycznie niemożliwe, doszło do kilku niebezpiecznych sytuacji włącznie z podkuciem składu i lokomotywy.
Pomysł dobry ale jak każdy wdrażany na PKP ma wady.
Pomysł dobry ale jak każdy wdrażany na PKP ma wady.
2014-03-06 17:28:33 Autor: lol
---.play-internet.pl
2014-03-06 15:26:19 Autor: Quba ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skądkolwiek czerpie Pan takie informację prawdopodobnie są one nieprawdziwe. Systemy te z powodzeniem są stosowane w Norwegi, Szwecji i Finlandii gdzie nie zanotowano takich przypadków, a wręcz nie stosowanie odladzania pojazdów skończyło się kilkoma wypadkami. Oczywiście można zastosować inny środek zapobiegający tworzeniu się warstw lody, ale nie wydaje mi się by producent na to pozwolił.
Skądkolwiek czerpie Pan takie informację prawdopodobnie są one nieprawdziwe. Systemy te z powodzeniem są stosowane w Norwegi, Szwecji i Finlandii gdzie nie zanotowano takich przypadków, a wręcz nie stosowanie odladzania pojazdów skończyło się kilkoma wypadkami. Oczywiście można zastosować inny środek zapobiegający tworzeniu się warstw lody, ale nie wydaje mi się by producent na to pozwolił.
2014-03-06 19:50:41 Autor: NsX
---.dip0.t-ipconnect.de
Mrozu nie było a o efektach głośno, ciekawe...
2014-03-06 20:50:56 Autor: sopel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak na złość nie ma zimy :P
2014-03-06 21:25:27 Autor: jerry
---.108.152.29.wlantech.pl
Powinni cycki sobie tym pryskać
2014-03-07 03:27:46 Autor: Siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

Siemens
Oj na prawdę ciężko się po tym zatrzymać. Najgorsze, że sporo można ujechać a i tak są problemy z hamowaniem.
I wiem co mówię.
I wiem co mówię.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |