Partnerzy serwisu:

Podsumowanie wdrożenia instalacji anty-oblodzeniowej przez PKP Intercity i Corail

Corail TS 06.03.2014 119

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-03-06 15:26:19 Autor: Quba
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czynnik, którym opryskiwane były składy negatywnie wpływa na hamulce, zahamowanie jadącego składu tuż po opryskaniu jest praktycznie niemożliwe, doszło do kilku niebezpiecznych sytuacji włącznie z podkuciem składu i lokomotywy.

Pomysł dobry ale jak każdy wdrażany na PKP ma wady.
2014-03-06 17:28:33 Autor: lol
---.play-internet.pl
2014-03-06 15:26:19 Autor: Quba ---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Skądkolwiek czerpie Pan takie informację prawdopodobnie są one nieprawdziwe. Systemy te z powodzeniem są stosowane w Norwegi, Szwecji i Finlandii gdzie nie zanotowano takich przypadków, a wręcz nie stosowanie odladzania pojazdów skończyło się kilkoma wypadkami. Oczywiście można zastosować inny środek zapobiegający tworzeniu się warstw lody, ale nie wydaje mi się by producent na to pozwolił.
2014-03-06 19:50:41 Autor: NsX
---.dip0.t-ipconnect.de
Mrozu nie było a o efektach głośno, ciekawe...
2014-03-06 20:50:56 Autor: sopel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak na złość nie ma zimy :P
2014-03-06 21:25:27 Autor: jerry
---.108.152.29.wlantech.pl
Powinni cycki sobie tym pryskać
2014-03-07 03:27:46 Autor: Siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

Siemens
Oj na prawdę ciężko się po tym zatrzymać. Najgorsze, że sporo można ujechać a i tak są problemy z hamowaniem.
I wiem co mówię.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony