Podróżni kupią bilety PKP Intercity przez wideomaty
inf. pras. PKP Intercity ⚫ 17.03.2023 ⚫
1,8k

Fot. PKP Intercity
PKP Intercity uruchamia nową formę sprzedaży – podróżni będą mogli kupować bilety poprzez wideomaty. Nowe narzędzie to biletomaty z możliwością połączenia się w formie wideorozmowy z konsultantem, który pomoże w wyborze połączenia i zakupie biletów. Przedsięwzięcie jest efektem współpracy z Polregio i firmą Avista. Z urządzeń pasażerowie mogą już korzystać na dworcach w m.in. Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Białymstoku.
Wideomaty to samoobsługowe urządzenia, które w razie potrzeby pozwalają podróżnym na kontakt z konsultantem w formie wideorozmowy. Pasażerowie mogą z nich korzystać na trzy sposoby:
• wybierając i kupując bilet samodzielnie, tak jak w biletomacie;
• korzystając z asysty i podpowiedzi konsultanta podczas wideorozmowy;
• korzystając z pomocy konsultanta, który podczas wideorozmowy przejmuje zdalnie kontrolę nad pulpitem urządzenia i prowadzi transakcję aż do momentu jej finalizacji – klient musi jedynie zdecydować, opłacić i odebrać bilet.
Aby poprosić o pomoc konsultanta, wystarczy nacisnąć guzik na urządzeniu lub na ekranie dotykowym. E-kasjer odpowie na pytania oraz pomoże w wyborze dogodnego połączenia oraz odpowiedniej oferty. Konsultanci służą pomocą w języku polskim oraz angielskim. Same urządzenia dostępne są w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i ukraińskiej. Płatności za bilety można dokonywać za pomocą karty płatniczej.
Wprowadzenie nowego kanału sprzedaży jest wynikiem współpracy z innym kolejowym przewoźnikiem – Polregio, który uruchomił wideomaty w październiku 2022 r. Z wideomatów z ofertą PKP Intercity podróżni mogą skorzystać na 9 dworcach: Kraków Główny, Wrocław Główny, Poznań Główny, Szczecin Główny, Białystok, Zielona Góra Główna, Opole Główne, Świnoujście i Jarosław. Dziesiąty wideomat pojawi się około połowy kwietnia na dworcu w Tczewie.
Stałe rozszerzanie sieci sprzedaży to ważna część strategii rozwoju PKP Intercity. W ostatnich dniach spółka ogłosiła rozwój modelu sprzedaży agencyjnej i skierowała ofertę współpracy do firm obsługujących stacjonarne punkty sprzedaży, m.in. sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe (z wyłączeniem kolejowych kas biletowych) – czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity. Nowa formuła agencyjna skierowana jest do podmiotów posiadających własną lub partnerską sieć dystrybucji towarów lub usług z minimalną liczbą punktów stacjonarnych wynoszącą 50 lokalizacji i mogących wykazać doświadczenie w sprzedaży konsumentom usług podmiotów zewnętrznych.
• wybierając i kupując bilet samodzielnie, tak jak w biletomacie;
• korzystając z asysty i podpowiedzi konsultanta podczas wideorozmowy;
• korzystając z pomocy konsultanta, który podczas wideorozmowy przejmuje zdalnie kontrolę nad pulpitem urządzenia i prowadzi transakcję aż do momentu jej finalizacji – klient musi jedynie zdecydować, opłacić i odebrać bilet.
Aby poprosić o pomoc konsultanta, wystarczy nacisnąć guzik na urządzeniu lub na ekranie dotykowym. E-kasjer odpowie na pytania oraz pomoże w wyborze dogodnego połączenia oraz odpowiedniej oferty. Konsultanci służą pomocą w języku polskim oraz angielskim. Same urządzenia dostępne są w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i ukraińskiej. Płatności za bilety można dokonywać za pomocą karty płatniczej.
Wprowadzenie nowego kanału sprzedaży jest wynikiem współpracy z innym kolejowym przewoźnikiem – Polregio, który uruchomił wideomaty w październiku 2022 r. Z wideomatów z ofertą PKP Intercity podróżni mogą skorzystać na 9 dworcach: Kraków Główny, Wrocław Główny, Poznań Główny, Szczecin Główny, Białystok, Zielona Góra Główna, Opole Główne, Świnoujście i Jarosław. Dziesiąty wideomat pojawi się około połowy kwietnia na dworcu w Tczewie.
Stałe rozszerzanie sieci sprzedaży to ważna część strategii rozwoju PKP Intercity. W ostatnich dniach spółka ogłosiła rozwój modelu sprzedaży agencyjnej i skierowała ofertę współpracy do firm obsługujących stacjonarne punkty sprzedaży, m.in. sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe (z wyłączeniem kolejowych kas biletowych) – czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity. Nowa formuła agencyjna skierowana jest do podmiotów posiadających własną lub partnerską sieć dystrybucji towarów lub usług z minimalną liczbą punktów stacjonarnych wynoszącą 50 lokalizacji i mogących wykazać doświadczenie w sprzedaży konsumentom usług podmiotów zewnętrznych.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |