Podlaskie EN57AL idą do przeglądów i delikatnej modernizacji
Michał Szymajda ⚫ 18.08.2017 ⚫
2,5k

Podlaski EN57ALFot. PolRegio
Podlaski oddział Przewozów Regionalnych ogłosił przetarg na wykonanie napraw okresowych na poziomie P4 wraz z pracami dodatkowymi dla 3 ezt serii EN57AL.
EN57AL, które posiada województwo podlaskie w liczbie 6 sztuk, zostały gruntownie zmodernizowane w latach 2012–2015. Podlaski oddział PolRegio nie posiada nowych ezt, stąd są to najnowocześniejsze elektryczne pojazdy, jakie kursują na terenie województwa.
Obecnie PolRegio chce wykonać przegląd i naprawy na poziomie P4 trzech pojazdów z numerami 1544, 1551 i 1555. Pasażerowie dostrzegą przede wszystkim ich odmalowane pudła (z powłoką antygraffiti), czy wymianę tapicerki siedzeń. Zaplanowano też prace dodatkowe, ponad zakres P4. Zamontowane zostaną nowe tablice informacji pasażerskiej, nadajniki Wi-Fi, system elektronicznego zliczania pasażerów oraz monitoring wewnętrzny i zewnętrzny. Będą też ładowarki usb. Przewozy Regionalne chcą ponadto, aby pociąg uzbroić w urządzenia, dzięki którym można będzie w przyszłości zainstalować automaty biletowe.
Na oferty spółka czeka do końca sierpnia. Kryterium ich oceny będzie w 90% cena, a w 10% termin realizacji zamówienia. Po podpisaniu umowy z wykonawcą, będzie miał on 75 dni na wykonanie prac określonych w specyfikacji. Pierwsze dwa pojazdy mają wrócić z napraw jeszcze przed początkiem obowiązywania rozkładu jazdy 2017/2018. Trzeci dotrze na Podlasie w lutym 2018.
Obecnie PolRegio chce wykonać przegląd i naprawy na poziomie P4 trzech pojazdów z numerami 1544, 1551 i 1555. Pasażerowie dostrzegą przede wszystkim ich odmalowane pudła (z powłoką antygraffiti), czy wymianę tapicerki siedzeń. Zaplanowano też prace dodatkowe, ponad zakres P4. Zamontowane zostaną nowe tablice informacji pasażerskiej, nadajniki Wi-Fi, system elektronicznego zliczania pasażerów oraz monitoring wewnętrzny i zewnętrzny. Będą też ładowarki usb. Przewozy Regionalne chcą ponadto, aby pociąg uzbroić w urządzenia, dzięki którym można będzie w przyszłości zainstalować automaty biletowe.
Na oferty spółka czeka do końca sierpnia. Kryterium ich oceny będzie w 90% cena, a w 10% termin realizacji zamówienia. Po podpisaniu umowy z wykonawcą, będzie miał on 75 dni na wykonanie prac określonych w specyfikacji. Pierwsze dwa pojazdy mają wrócić z napraw jeszcze przed początkiem obowiązywania rozkładu jazdy 2017/2018. Trzeci dotrze na Podlasie w lutym 2018.
Komentarze:
POLREGIO

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |