Partnerzy serwisu:

Podkarpackie: Wracają pociągi rozkładowe Zagórz – Komańcza

jar, Rynek Kolejowy 15.07.2015 411

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-15 11:47:20 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
a czemu nie do Łupkowa?
...że już nie wspomne o mitycznym pociągu Tokaj relacji Rzeszów-Zagórz-Łupków-Medzilaborce-Preszów-Koszyce-Miszkolc :)
2015-07-15 11:55:03 Autor: Pn11
---.3s.pl
No to zaszaleli! Jedna para! Rozumiem, że szynobus wraz z załogą będzie stał bezproduktywnie w Komańczy ponad 6 godzin? Zrobienie w tym czasie dodatkowego kursu przekracza możliwości wybitnego marszałka tego wyjątkowego województwa? I potem będzie się dziwił, że kolej jest droga...
2015-07-15 11:56:02 Autor: ...
---.free.aero2.net.pl
Rozkład na miarę kolejowych kompetencji Pana Marszałka, sukcesów - trzeba było tylko jeszcze bardziej to pociachać tak jak te dziwolągi w tygodniu na Jasło - Krosno czy Krosno - Zagórz i Zagórz - Komańcza ; )

Szkoda że tak lekką ręką marnuje się publiczne środki i udowadnia nieprzydatność linii kolejowych.
2015-07-15 12:03:50 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@Pn11
też od razu o tym pomyślałem. lepiej stać ponad 6 godzin w Komańczy niż dojechać do Łupkowa (gdzie jest dojście do szlaku granicznego) lub co gorsza na Słowację.
2015-07-15 12:04:23 Autor: aron medrzec parczewski
---.nette.pl
Jest autobus PKS Rzeszow 6.45 - Zagorz 8.50 tak ze nawet bedzie mozna sie przesiasc
2015-07-15 12:05:21 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeczywiście Łupków wydaje się bardziej pożądany, nie mówiąc już o Medzilaborcach, skąd jest przyzwoicie sporo połączeń do Humennego.

No ale OK - tu jest Polska, Podkarpacie, niedasie-zmienić-przepisów itp. endemiczne elementy polskiego kolejowego krajobrazu, więc pewnie dobre i to.
2015-07-15 12:06:44 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Rozmach i ułożenie skomunikowań na miarę wielkości mojRzeszowskich mózgów.
2015-07-15 12:25:52 Autor: Kflik
---.60.129.178
Pewnie nie da się jechać dalej bo stawki PLK,
bo zabrakło pockm jakie im "przyznał" urząd etc.

a jaki jest stan linii dalej?
2015-07-15 12:26:39 Autor: Kflik
---.60.129.178
@PiotrW
"niedasie-zmienić-przepisów "

może być też "wygodniej-jest-nie-zmieniać" więc powiedzmy, że "niedasię-zmienić"......
2015-07-15 12:34:46 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
Kolej w woj. podkarpackim ma charakter symboliczny.
Niby jest, ale tak naprawdę - nie ma.
2015-07-15 12:35:03 Autor: Jogurt
---.228.124.11
Dlaczego pociąg nie dojedzie do miejscowości Łupków? dalej jest szlak na Słowację

A czy PKP Cargo przewozi towary tą linią ?
2015-07-15 12:37:41 Autor: aron medrzec parczewski
---.nette.pl
@ hucinski - przeciez nikt normalny nie pojedzie puciongiem z Rzeszowa do Zagorza i Komanczy przez Jaslo
2015-07-15 12:57:51 Autor: antyinfokulej
---.centertel.pl
Czekam na komentarz odnośnie Łupkowa, Pirata, jakiegoś tam Areczka, Beatrycze i Victorii....


Zapomniałbym o Noemie.

Ultraprawicowe bezmózgowie.
2015-07-15 12:57:55 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
Poranny pociag Zagórz - Nowy Sącz i powrót popołudniem, z ewentualnym zahaczeniem o Gorlice byłby ofertą wcinającą się w nisze której nie realizują autobusy.
2015-07-15 12:58:34 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@Kflik:
Skoro mało jest pockm do wykorzystania, to nie lepiej zrobić dwie pary Sanok-Łupków, jedną skomunikowaną w Zagórzu z/do Monciaka?

Jasło - Sanok: 62 km
Sanok - Zagórz: 7 km
Zagórz - Łupków: 54 km.
2015-07-15 13:12:06 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
gumofilia & tramwajofobia
2015-07-15 13:20:11 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@huciński
"Kolej w woj. podkarpackim ma charakter symboliczny.
Niby jest, ale tak naprawdę - nie ma."
100% racji!
"gumofilia & tramwajofobia"
A ten skrót myślowy a propos czego?

@Jogurt
w 2010 po zerwaniu mostu nad Popradem wozili b.dużo.
Teraz nie wiem.

Nie przekonał mnie nikt z odpowiedzią czemu od Łupkowa nie jeździ. A tam taki wielki, nowy dworzec kolejowy i zaraz piękny tunel transgraniczny - jedyny chyba taki w Polszy..
2015-07-15 13:27:32 Autor: inmotion
---.179.210.202
Dlaczego nie do Łupkowa!!!
2015-07-15 13:41:25 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Kompletny alibi-zug. W ogóle obecnie w woj. Podkarpackim kolej to trochę alibi-kolej.
2015-07-15 14:16:08 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
@ Stefan banderą

nie czego, ale bardziej kogo...

=============================================

Nie ma pieniędzy na transport szynowy i kursy pociągów w podkarpackim, ale za to są pieniądze na chodnik w okolicach Rzeszowa z betonu 'samoczyszczącego' spaliny samochodowe za 800 000 tys.zł. i to nie wszystkich, bo tylko tlenków azotu, i to nie zawsze, bo wtedy gdy jest jasno i słonecznie, na zasadzie fotokatalizy, i to w rejonie gdzie powietrze nie najgorsze i często dmucha wiatr.
2015-07-15 14:30:32 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Rozkład ustalony przez konsultacje m.in. ze "stroną społeczna - ZZ"
Ha ha ha! :)
Do Łupkowa nie jeździ, bo nie było to potrzebne żadnemu zwiącholowi!

@hucinski
Znasz jakiegoś mieszkańca tego województwa, który jechał SZT ?
2015-07-15 14:34:26 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ huciński - żadna tam gumofilia. Po prostu struktura zaludnienia woj. podkarpackiego jest taka a nie inna, że puciongi nie majom tam sensu ekonomicznego.

Podobnie w innych województwach wschodnich.
2015-07-15 15:08:49 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
@ aron mędrzec parczewski

Zgadza się, rozproszona zabudowa na pogórzu karpackim, niewysoka gęstość zaludnienia na km.kwadratowy, generuje słabe potoki pasażerskie, ale przynajmniej na tych szynach co są powinny choćby odcinkowo kursować pojazdy szynowe np. Rzeszów - Jasło, Mielec - Dębica, Zagórz - Jasło,... takie 'wahadła' w takcie cogodzinnym, także, nie wierzę żeby, nie dało się tego uruchomić, jak na inne fanaberie marnuje się pieniądze. Trochę więcej dobrej woli dla transportu szynowego potrzeba, także żeby była alternatywa przewozowa wobec transportu samochodowego.
2015-07-15 20:53:53 Autor: 3946
---.30.48.179.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Aron jak zwykle bredzisz, trudno nie lubisz kolei, tyko twoje ciasne busiki.
2015-07-15 22:05:48 Autor: Zenek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile czasu jedzie autobus z Zagórza do Komańczy??? Chyba krócej niż pociąg ??? Jaki senes dopłacać do pociągu .który będzie woził powietrze,ni lepiej pieniądze przeznaczyć na Zagórz-Rzeszów ???
2015-07-16 00:13:05 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Już lepiej tam te drezyny puścić... A TLK przedłużyć do Ustrzyk
2015-07-16 07:11:36 Autor: Doniu77
---.59.67.38
No chyba jakby woził powietrze, to by go raczej nie przywrócili, tak mi się przynajmniej wydaje. Albo ludzie protestowali.
2015-07-16 07:44:24 Autor: raszczy
---.dynamic.isp.telekom.rs
szlak za komancza wyglada calkiem dobrze, plka nawet most wyremontowala. Pkp cargo jezdzilo tam rzadko ale z tego co mmówił dyzurny na posterunku to srednio raz na miesiac slowacy puszczali sklad po drewno do komanczy. Swoją drogą czy nie wychowal sie tam zadni MK? Przeciez to miasto z tradycjami kolejowymi.
2015-07-16 08:39:01 Autor: z torów plk
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post antyinfokulej:
"Czekam na komentarz odnośnie Łupkowa, Pirata, jakiegoś tam Areczka, Beatrycze i Victorii....


Zapomniałbym o Noemie.

Ultraprawicowe bezmózgowie."
Ja nie z tamtego "forum" ale co jest w tym Łupkowie ( oprócz ZK) ? Ty nawet nie wiesz , gdzie to jest nie mówiąc, ze nigdy oczywiście tam nie byłeś. Pociąg ma sens ale WYŁĄCZNIE do Medzilaborec a nie kończenie biegu w polu.
2015-07-16 09:05:07 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najpierw to by trzeba było troche tor podreperować i prędkość podwyższyć
2015-07-16 09:15:24 Autor: marcink
---.10.13.132
Rozkład totalnie bez sensu! 7:00 z Jasła podczas gdy pierwszy REGIO z Rzeszowa przyjeżdża 8:04, a TLK Karpaty 9:24....

Dla kogo jest ten pociąg? na pewno nie dla turystów z dalszej odległości. Myślicie że ktoś przyjedzie w piątek do Jasła, przenocuje i pojedzie rano dalej? nie sądzę.... jedynie dla mieszkańców Jasła/Krosna, którzy będą chcieli pojechać na wycieczkę do Komańczy... po dwóch miesiącach połącznie zniknie już na dobre... szkoda zaprzepaszczonej szansy. Wystarczyłoby skomunikować z Karpatami i frekwencja byłaby duża...ale sukces kazałby kontynuować połączenie w przyszłych latach - pytanie czy województwo chce czy może woli pokazać że takie połączenie nie ma sensu....

Stanie tyle godzin w Komańczy też mija się z celem - można przecież puścić jakiś kurs do Zagórza
2015-07-16 09:17:57 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.gprs.plus.pl
Częstotliwość nie rzuca o ścianę.
2015-07-16 11:45:05 Autor: tomaszz
---.google.com
Jestem za rozwijaniem kraju i kolei - Bieszczady i kolej w Bieszczadach + PESA I NEWAG że swoimi najnowszymi skladami = ciekawa oferta turystyczna.
Czemu władze Podkarpacia nie chcą rozwijać ruchu turystycznego ????
Apeluje do mieszkańców tamtych terenów - WYMIENCIE EKIPE RZADZACA PODKARPACIEM !!!!!!!
2015-07-16 21:27:43 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ huciński - co nawojujesz z taktem godzinnym na Podkarpaciu? To nie Wielkopolska.
2015-07-17 14:21:23 Autor: haha
---.g-net.pl
Zenek ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile czasu jedzie autobus z Zagórza do Komańczy???


Wystarczy sprawdzić - arrivabus.pl

Sanok-Komańcza:
1h6' - 1h14'. W dni robocze 5 kursów, pierwszy o 10.10, w soboty i niedziele - jeden (!) kurs o 16.55 z Sanoka.

To latem. A w zimie, kto jeździł, ten wie, znacznie dłużej.

Pociąg (przy kiepskiej szlakowej) w tej samej relacji: 1h 2'.
2015-07-23 20:20:19 Autor: żenata
---.59.67.38
Przywrócenie połączeń sie przyda, w końcu ktoś się ogarnął, oby więcej takich decyzji w PR
2015-08-01 10:38:28 Autor: Darikka
---.59.67.38
Może i będzie więcej połączeń, bo PR rezygnuje teraz głównie z interRegio na rzecz Regio. Zobaczymy.
2015-08-01 22:57:24 Autor: zgryz1
---.dynamic.chello.pl
To bardzo dobra informacja. Z tego połączenia korzysta spora grupa ludzi. Brawo dla Przewozów Regionalnych za decyzję.
2015-08-03 11:23:44 Autor: Gozdzik27121993
---.204.235.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No to teraz czas na MIELEC!
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony