Partnerzy serwisu:

Podkarpackie: Przed Euro 2012 szybciej nie będzie

Super Nowości, 10 lutego 2010 10.02.2010 117

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2010-02-10 16:23:52 Autor: psz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I po co było to ględzenie o tym, czego to się nie zrobi na Euro 2012? Lata lecą a plany wciąż pozostają planami. Organizację Euro przyznano nam w 2007 roku, to już niebawem będą 3 lata.
2010-02-10 16:33:10 Autor: ralf
---.e-wro.net.pl
Wychodzi na wierzch wielka \"ściema\" realizacji wielkich inwestycji przed Euro 2012. Politycy tak wyposażyli zarządców infrastruktury w narzędzia organizacyjne i prawne do realizacji inwestycji (o obsadzie kadrowej już nie wspomnę), że pozostaje się tylko modlić abyśmy w ogóle zrealizowali inwestycje POIiŚ.
2010-02-10 20:03:51 Autor: RW
---.204.223.43
Cytat:

\"Za kwotę 35 mln zł zostaną położone dwa nowe tory\"

To akurat do Euro może się udać - pod warunkiem że tych \"torów\" będzie po 10-15 kilometrów na każdym kierunku.

I będzie odtrąbiony sukces; a zaraz po tym pierwsze wychlapki, zwolnienia do 100 i 80 km/h, tak?
2010-02-10 21:35:09 Autor: Arrivederci
---.ip.netia.com.pl
Jeśli EURO2012 przeniosą na 2016 to kilka inwestycji ma szanse być ukończone.
2010-02-10 21:44:23 Autor: Adam Z
---.piotrkow.pilicka.pl
31 mln zotych za 1km na v-160km/h?? Kogos [...]?
10mln zlotych za kilometr na rewitalizacje do 120km/h?
[Admin: zmoderowano]
2010-02-10 23:52:00 Autor: WŁ
---.adsl.inetia.pl
EURO 2012 będzie Kompromitacją naszego kraju.
2010-02-11 00:10:18 Autor: obserwator
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
za 4 mld 710 mln zł w Niemczech wybudowaliby do v- 350km/h. Bez sensu jest im dawać pieniądze z budżetu bo i tak wszystko zmarnują. No chyba, że mamy napełnić kieszenie bratu Prezesa.
2010-02-11 05:03:00 Autor: gutek
---.120.225.195.static.bait.pl

Cudu nie będzie.
2010-02-11 08:20:31 Autor: John
---.tktelekom.pl
A CO MA PAN BOROWIEC Z INWESTYCJAMI WSPOLNEGO?
2010-02-11 17:49:07 Autor: bankowiec
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chiny: Kolejna linia KDP otwarta

W minioną sobotę otwarto kolejną, budowaną od września 2005 roku, linię dużych prędkości w Chinach. Łączy ona zachodnią i centralną część kraju.

Prowadzi z Zhengzhou w prowincji Henan do Xi\\\'an w prowincji Shaanxi i dostosowana jest do prędkości 350 km/h. Tym samym, czas przejazdu skrócił się z 6 do mniej niż 2 godzin. Koszty budowy trasy o długości 456 km wyniosły 35,5 mld juanów, czyli ok. 3,8 mld euro.

Linia w 77 proc. biegnie tunelami oraz mostami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WYCHODZI 33,7 mln zł za 1km

CZY KTOŚ MOĹťE POWIEDZIEĆ DLACZEGO PKP NAS OKRADA
2010-02-11 20:50:20 Autor: Kolejarz 65
---.dynamic.gprs.plus.pl

Znowu archaiczne 160 km/h

Ile pociągów jeździ na trasie Kraków- Przemyśl.

Ile pociągów jeździ na odcinku Kraków - Tarnów

Ile pociągów jeździ na odcinku Tarnów - Rzeszów


Ile pociągów jeździ na odcinku Rzeszów - Przemyśl

Towarowych, OSOBOWYCH kibli , POSP TLK i EX/IC a nawet EC BEM się zdarzył w rozkładzie 2007/2008.

Biorąc pod uwagę natężenie ruchu Ten odcinek E-30 zasługuje na 4 przynamniej na odcinku Katowice- Tarnów bo na Wrocław - Katowice pośrednio 4 tor istnieje do tego istnieją jeszcze 2 alternatywne linie obwodowe Katowice - Wrocław przez Tarnowskie Góry , Lubliniec, Oleśnicę i magistrala podsudecka od Kędzierzyna Koźla przez Nysę na Dolny Śląsk.

Od Katowic na wschód do Przemyśla nie dość że nie istnieje 4 tor choćby w formie pośredniej to nie ma jeszcze żadnych obwodowych lini okrężnych.
4 tor nawet mógłby pobiec do Rzeszowa czy Przemyśla w kontekście wydłużenia polskich torów do Lwowa.

I CO ????????????????

Marne 160 km/h z którego pewnie wyjdzie 120 km/h Na odcinku Kraków- Tarnów- Rzeszów a na odcinku Rzeszów - Przemyśl 120 km/h z którego wyjdzie 100 km/h.

Ale łódzki Y pod 350 km/h na planie lini Wrocław- Łódź na której do niedawna kursowały 3 POSP na dobę a obecnie ilość wzrosła do astronomicznej liczby 4 TLK i jednego Kibla IR jest ok.

I jeszcze zdaniem @ RW linia Wrocław- łódź się zatyka albo się zatka.

Czym 2 POSP Warszawa- Wrocław na dobę z rozkładów 2006/2007 & 2007/2008 czy Kiblem Morusia IR PROSNA.

I takiej planie tak słabej ekonomicznie trasy jak Wrocław- Kalisz- Łódź należy budować KDP pod 350 km/h się na leży i idą publiczne pieniądze na jej planowanie.

A na wschód od Katowic E-30 ma doznawać pseudo modernizacji i to w ramach trasy tylko 2 -torowej a nie 4 -torowej która absolutnie ma uzasadnienie tak jak wspomniałem na Odcinku Katowice –Tarnów wraz z porządną modernizacją krakowskiego węzła komunikacyjnego.

Analiza natężenie ruchu zarówno w segmencie towarowym jak i pasażerskim to potwierdza.


Ja nie wiem czy o doczekam dnia w której o inwestycjach kolejowych w tym kraju będą decydowały liczby a nie polityka obecnie serwowana przez lobby łódzkie z Grabarczykiem na czele.

Ta linia na 200 km/h zasługuje nawet na 250 km/h i to bez 2 zdań.

Ale zostańmy przy 200 km/h ale w ramach 4- toru i separacji ruchu i prostej geometrii.

Bo znowu wyjdzie bubel typu Wrocław- Opole.

Autostrada doszła do Szarowa niedługo dojdzie do Tarnowa .

Oczywiście niedługo czyli w polskich warunkach pewnie za 4 lata.

Za 10 lat dojdzie pewnie do Rzeszowa.

Ale na odcinku Kraków - Tarnów busiarstwo zakwitnie jak nic i to szybko.

I co profesor E. napisze list do Firm busiarskich że PIC wchodzi na Giełdę i pogorszyły się warunki ekonomiczne POSP Wrocław- Przemyśl.


Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony