Partnerzy serwisu:

Podkarpackie: Jaka jest szansa na realizację projektów z list rezerwowych RPO?

jar, Rynek Kolejowy 08.09.2015 244

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-09-08 22:56:00 Autor: pppp
---.nstream.pl
PLK wprowadziła zasadnicze zmiany w przetargu na dokumentację przedprojektową dla projektu łącznicy skracającej drogę Rzeszów - Krosno. Zapis Szebnie - Jedlicze został usunięty a wprowadzony został następujący:
W ust. 1.4 pkt 3 a zamiast treści dotychczasowej "Budowę łącznicy kolejowej Jedlicze - Szebnie" wprowadza się treść następującą "Budowę łącznicy dla połączenia linii kolejowych nr 106 i nr 108 z pominięciem stacji Jasło."
Kolejny cytat:
"Po zidentyfikowaniu wszelkich uwarunkowań i wymagań, Wykonawca zdefiniuje w Etapie II co najmniej 3 warianty inwestycyjne połączenia linii kolejowej nr 106 i 108. W proponowanych wariantach do analiz wykonawca przedstawi również inne lokalizacje łącznicy spełniającej warunki połączenia linii nr 106 z linią 108 z pominięciem stacji Jasło. Powyższe warianty powinny spełniać oczekiwania konsultacji społecznych i uwzględniać m.in. maksymalne skrócenie czasu jazdy z Rzeszowa do Krosna."

Otwarcie ofert zostało przeniesione na 23.09.2015.

Niech szanowna Redakcja się tym zainteresuje.
2015-09-08 23:01:00 Autor: pppp
---.nstream.pl
Dzięki zmianom w OPZ można się domyślać, że najlepszy czasowo wariant Przybówka - Krosno Turaszówka ma największe szanse. Jeśli się potwierdzi, że jego koszt to ok. 110 mln zł to nie ma sensu rozważać jakichkolwiek innych wariantów.
2015-09-09 11:17:19 Autor: SAS
---.internetdsl.tpnet.pl
Linie 108 i 107 - z przedłużeniem na Słowację i Węgry - mają ogromny potencjał turystyczny. Próbka - sukces wakacyjnych szynobusów do Komańczy. Takie ożywienie można i warto wykorzystać (także w zimie). Są w Beskidach i Bieszczadach stacje narciarskie i wyciągi, Podkarpackie muzea, cała branża hotelowa i gastronomiczna są otwarte na takie działania. Także mieszkańcy Podkarpacia potrzebują pewnego niezawodnego i bezpiecznego "okna na świat" jakim może być dobrze zarządzana kolej. Rewitalizacja tych linii jest więc jak najbardziej uzasadniona.
2015-09-10 20:34:24 Autor: sudione
---.dynamic.chello.pl
Brakuje bezapelacyjnie:
1. Nowego wytyczenia trasy Stalowa Wola Rozwadów - Kraśnik
2. Elektryfikacja linii:
a) Stalowa Wola Rozwadów - Lublin
b) Rzeszów - Ocice
3. Budowa nowego połączenia Rzeszów - lotnisko Rzeszów Jesionka - Sokołów Małopolski - Łętownia
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony