Partnerzy serwisu:

Pociągi wróciły na trasę Ełk – Giżycko. Koniec utrudnień po wykolejeniu cystern

PKP PLK 04.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-04 21:07:22 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Gratulacje. Jak widać dasię pracować non-stop. Dlaczego PLK tego nie wymaga od wykonawców robót modernizacyjnych? Dawać 4-5 razy krótsze terminy i wymagać robót non-stop.
2016-01-04 21:21:28 Autor: x3
---.adsl.inetia.pl
A jaka jest dopuszczalna prędkość na naprawionym odcinku?
2016-01-04 21:31:24 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Niejednokrotnie przyglądałem się akcjom ratowniczym w wypadkach z udziałem taboru kolejowego. Niestety często o tempie przywrócenia toru do ruchu decydował właściciel wykolejonego taboru żądając jego ściągnięcia nawet na prowizorycznych wózkach do najbliższej stacji. Dlatego wyrażam ogromne uznanie dla służb które uczestniczyły w udrożnieniu zablokowanego szlaku zważywszy na bardzo niekorzystne warunki pogodowe i srogi mróz.
2016-01-05 00:25:06 Autor: mysz
---.free.aero2.net.pl
ale skąd gimbusy typu ariwecos.tam o tym nogą wiedzieć
2016-01-05 01:13:28 Autor: mikael
---.dynamic.chello.pl
spieszyli się bo to jedyna droga Olsztyn - Ełk dla towarowych, jak IC pisał w informacji o wykolejeniu
" Mikołkajki v max= 0 km/h, Pisz i Szczytno to jedyne stacje do krzyżowania na linii 219 (57 km i 87 min odbiegu)"
czyli przez Pisz to była by bardzo mała przepustowość dla pociągów, i prędkości tam zaporowe, a chyba tego trochę kursuje tą trasą
2016-01-05 04:30:37 Autor: Pingwin
---.tktelekom.pl
Szybko :-)
2016-01-05 08:02:25 Autor: static7098
---.google.com
-20 stopni a składy PR Gdynia bez ogrzewania. Regio z Elblaga do Gdyni Głównej R50631. Masakra... Ludzi odpowiedzialnych w urzędzie Marszałkowskim woj. POMORSKIEGO I W PR Gdynia za jaja powinni powiesiec
2016-01-05 08:06:37 Autor: static7098
---.google.com
Ooo SOK Tczew był w składzie PR Gdynia - oczywiście na skład nie wyszli tylko siedzieli przy kierowniku pociągu.Żałosna jest ta instytucja. Niewidzialna... Ciekawe jaki jest cel ich trzymania.
2016-01-05 08:58:10 Autor: isdr
---.tktelekom.pl
W odpowiedzi na post static7098:
"Ooo SOK Tczew był w składzie PR Gdynia - oczywiście na skład nie wyszli tylko siedzieli przy kierowniku pociągu.Żałosna jest ta instytucja. Niewidzialna... Ciekawe jaki jest cel ich trzymania. "
Lecz się.Jeżeli przewoźnik nie wynajmuje ich do patrolowania składu to ich tam po prostu nie ma.Jeżeli nie podoba się PR to zawsze można pojechać 50-tką lub rowerem i po kłopocie.
2016-01-05 10:48:03 Autor: Hieronim
---.146.6.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@isdr
Z takim bolszewickim podejściem do klienta w PRL zostałbyś kierownikiem stoiska mięsnego. Jak PR nie umie wozić pasażerów - firma do likwidacji, a zwiąchole na bruk.
2016-01-06 02:55:08 Autor: bleble
---.opera-mini.net
Mogli dobudować drugi tor przy okazji. : p
2016-01-06 10:51:34 Autor: przyjazna PLK
---.tktelekom.pl
A ja tak się zastanawiam czy w tych torach było "ATE" ZPHU ze Zbąszynia bo oni realizowali na tych terenach roboty budowlane dotyczące bezpieczeństwa w ruchu
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony