Partnerzy serwisu:

Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)

ms, Rynek-Kolejowy.pl 23.03.2015 0

arrow
arrow
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
ATR220Tr w barwach Trenitalii. Fot. Michał Szymajda
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
Pociągi Pesy dla Trenitalii już wożą pasażerów (zdjęcia)
W przedostani marcowy weekend pierwszy z czterdziestu pociągów ATR220Tr, które bydgoska Pesa produkuje dla państwowego włoskiego przewoźnika Trenitalia, wyjechał oficjalnie na trasę z pasażerami.

Pierwszych pasażerów spalinowych ATR220Tr, w ramach ruchu rozkładowego realizowanego w rejonie Pizy, pociąg przewiózł w piątek 20 marca. W niedzielę 22 marca natomiast odbyła się jazda promocyjna na trasie Lucca – Aulla, w której wziął udział prezydent prowincji Toskania, prezes Trenitalii, przedstawiciele Pesy Bydgoszcz i lokalne władze.

Pociąg był też dostępny dla zwiedzających na stacjach, na których się zatrzymywał. Z tej okazji fetowano go kilkoma festynami z udziałem orkiestr dętych, zespołów tańca i skautów. Pasażerowie pochlebnie odnoszą się do nowych pociągów, które zastąpią ponad 30-letnie wysłużone spalinowe zespoły trakcyjne wyprodukowane przez firmę Fiat. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wydarzenia.

Więcej informacji na temat włoskiego kontraktu Pesy, planów dotyczących rynków południowych, a także rozmowa z prezesem Trenitalii wkrótce na portalu Rynek Kolejowy i Monitor.





Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
2015-03-23 08:19:21 Autor: hubert
---.centertel.pl
Przyjemnie jest sobie przeczytać i zobaczyć, jak witany jest polski pociąg zagranicą i to we Włoszech, gdzie wydawałoby się, że nowy egzemplarz pociągu nie powinien wywoływać jakieś wielkiej sensacji. Bardzo sympatyczne obrazki, uśmiechnięci ludzie, czuje się tą pozytywną energię.
2015-03-23 08:25:52 Autor: Andrzej S.
---.adsl.inetia.pl
Uwiodła mnie prostota rampy dla wózków, bez borderów, poręczy, bez gigantycznej szafy w przejściu... po prostu równia pochyła... życie jednak może być proste mimo Unii, nadzorów technicznych ect...
ps.
rzeczywiście, przyjęcie było owacyjne, widać to po tłumach na zdjęciach ;-)
2015-03-23 08:33:21 Autor: RJW
---.adsl.inetia.pl
Wprawny redaktor by wiedział, że nie należy stosować skrótowca SZT (a właściwie szt, bo nie ma uzasadnienia dla wielkich liter) w tym kontekście. Kojarzy się on ze słowem sztuka. Z nieznanych powodów usiłuje się unikać zwykłego słowa pociąg, gdy chodzi o pociąg zespołowy. Podobnie jak słowa zajezdnia, gdy chodzi o kolej... Wtedy ćwiczy się zaplecze techniczne, albo lokomotywownię....

[Admin: A wielu kolejarzy powiedziałoby Panu, że pociąg, to jest dopiero tabor przygotowany do jazdy, ze znacznikiem końca składu i maszynistą.... nie dogodzisz]
2015-03-23 08:39:40 Autor: Poli
---.tktelekom.pl
2015-03-23 08:33:21 Autor: RJW ---.adsl.inetia.pl


Czego sie Pan spodziewa? Ludziki jezyk techniczny i kolej to widzieli tylko na zdjeciach.
2015-03-23 08:53:08 Autor: ///
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jak na jeden z najbogatszych krajów w Europie to strasznie zaniedbana infrastruktura, te stacyjki i krajobrazy zalatują trochę Rumunią
2015-03-23 09:07:40 Autor: Apinn
---.tktelekom.pl
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

pozdr.
2015-03-23 09:08:47 Autor: Andrzej S.
---.adsl.inetia.pl
To są prowincjonalne stacyjki, mają daszki/wiaty, są guziki dla niedowidzących na peronach, bogactwo nie musi przejawiać się trwonieniem budżetu na "dekoracje". To są stacje a może jedynie przystanki kolejowe, a nie reprezentacyjne pałace w centrum stolicy. ważniejsze, żeby pociągi jeździły punktualnie, z sensem rozkładowym i były funkcjonalne. Onanistyka wzornictwem, malaturą, linią okien, konstrukcją wiat peronowych świadczy raczej o braku rozumienia TRANSPORTOWEJ funkcji kolei...
2015-03-23 09:10:35 Autor: inmotion
---.dynamic.chello.pl
RJW, Poli, na szczęście Rynek Kolejowy ma takich doskonałych komentatorów jak Wy, którzy zawsze znajdą tak tragiczny błąd jak SZT zamiast szt. Ręce opadają. Zwłaszcza kiedy widzę tktelekom.com, to wiem, że mam do czynienia z najwyższej klasy specjalistami i znawcami...hahahhaha
2015-03-23 09:52:40 Autor: Poli
---.tktelekom.pl
2015-03-23 09:10:35 Autor: inmotion ---.dynamic.chello.pl

Tktelekom ma przynajmniej skonczona politechnike warszwska kierunek transport specjalizacja sterowanie ruchem kolejowym, a nie dziennikarstwo...

Wole byc znawca po politechnice niz pseudo dziennikarzem.
2015-03-23 14:48:10 Autor: hubert
---.centertel.pl
Fajne wideo z powitania:
https://www.youtube.com/watch?v=ab_3R7ZSJlg
2015-03-23 15:20:05 Autor: gupi humanista
---.static.ip.netia.com.pl
Poli - Ja jednak wolę, żeby pisaniem zajmowali się ludzie po dziennikarstwie niż po politechnice, jeśli mogę coś w tej kwestii powiedzieć. Jeszcze nie słyszałem, by ktoś rylcem artykuł napisał:)
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony