Pociągi odwoływane na kilku trasach. Co z monitoringiem inwestycji PLK?
jm, Rynek Kolejowy ⚫ 23.10.2015 ⚫
119
Archiwum RK
Komentarze:
2015-10-23 12:56:13 Autor: Dave
---.dynamic.chello.pl
A co jest przyczyną ZNACZNEGO wydłużenia czasów jazdy na trasie Katowice - Wrocław zarówno przez Kędzierzyn-Koźle, jak i - a raczej przede wszystkim! - przez Strzelce Opolskie do PONAD 2 GODZIN! A przecież rewitalizacja trasy Gliwice - Opole przez Strzelce zakończyła się co najmniej latem br. a czas jazdy na wiosnę (gdy prace jeszcze teoretycznie trwały) wynosił 2:18-2:25 a nie 3:02 jak niektóre pociągi teraz!
2015-10-23 14:02:44 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
PLK nie wystarczy 6 edycji wersji rozkładu jazdy w roku. Pomiędzy kolejnymi edycjami dochodzą dodatkowe korekty. W sumie jest ich kilkadziesiąt. Można to odczytać w nagłówku po prawej stronie plakatowego rozkładu jazdy pokazujący datę ostatniej poprawki. Niestety udostępniony komputerowy rozkład jazdy daje wolną rękę zarządcy infrastruktury w swobodnym dokonywaniu zmian w rozkładzie jazdy godzący w szeroko rozumiany interes społeczny i odwrotny do obiecanek PLK z poprzednich lat o przestrzeganiu pewnych procedur dbających o przejrzystość obowiązującego rozkładu jazdy co powinno skutkować zajęciem zdecydowanego stanowiska przez Urząd Transportu Kolejowego.
2015-10-23 21:22:44 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
Zarządcy infrastruktury od wielu lat nic się nie udaje, a jakość rozkładu jazdy jest fatalna.
Sześć korekt rozkładu jazdy to jedna wielka ściema, jest on zmieniany niemal każdego tygodnia, niektóre pociągi mają dziesiątki, jak nie setki wersji rozkładu jazdy.
Sześć korekt rozkładu jazdy to jedna wielka ściema, jest on zmieniany niemal każdego tygodnia, niektóre pociągi mają dziesiątki, jak nie setki wersji rozkładu jazdy.
2015-10-23 22:47:45 Autor: fanKDP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Mochocki
Nic Pan nie wiesz o kolei i inwestycjach.
I publicznie Pan to opowiadasz.
Kiedyś jak ktoś nie wiedział - milczał. Teraz jest pokolenie facebook'a i wstyd nie istnieje.
Powiem tylko tyle - powoli się buduje i szybko chce się uruchamiać. Ale efekt przy pośpiechu w uruchamianiu urządzeń bezpieczeństwa ruchu kolejowego może być tylko jeden. WYPADEK.
Ciekawe czy w życiu prywatnym też masz Pan takie podejście do bezpieczeństwa ?
Nic Pan nie wiesz o kolei i inwestycjach.
I publicznie Pan to opowiadasz.
Kiedyś jak ktoś nie wiedział - milczał. Teraz jest pokolenie facebook'a i wstyd nie istnieje.
Powiem tylko tyle - powoli się buduje i szybko chce się uruchamiać. Ale efekt przy pośpiechu w uruchamianiu urządzeń bezpieczeństwa ruchu kolejowego może być tylko jeden. WYPADEK.
Ciekawe czy w życiu prywatnym też masz Pan takie podejście do bezpieczeństwa ?
2015-10-24 12:19:08 Autor: Radko
---.internetdsl.tpnet.pl
Głosujcie dalej na Po/PSL to zaniedługo ujrzymy same drezyny na torach
2015-10-24 22:38:00 Autor: Małgorzata
---.centertel.pl
Górny i Dolny Śląsk to nazwy krain geograficznych, więc ich nazwy rozpoczynamy dużymi literami - przypomnienie dla autora tekstu!
2015-10-26 14:12:13 Autor: h
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A gdzie analiza totalnej porażki na linii nr 91, o ile dobrze pamiętam obiecywano 2012???! Proponowane rozkłady jazdy przez PR Kraków gwarantują zabezpieczenie potrzeb przewozowych wyłącznie pracownikom Urzędu Marszałkowskiego i biurwie kolejowej.
2015-10-26 14:56:52 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Panom Prezesom i Panom Dyrektorom z Centrum Realizacji Inwestycji PLK należy szybko podziękować.
Karnowski też musi odejść, bo całe zło na kolei zaczęło się od PKP S.A. To Towarzysze z PKP S.A. przynoszą najgorsze zło do innych spółek kolejowych.
Karnowski też musi odejść, bo całe zło na kolei zaczęło się od PKP S.A. To Towarzysze z PKP S.A. przynoszą najgorsze zło do innych spółek kolejowych.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |