Partnerzy serwisu:

Pociągi odwoływane na kilku trasach. Co z monitoringiem inwestycji PLK?

jm, Rynek Kolejowy 23.10.2015 119

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-23 12:56:13 Autor: Dave
---.dynamic.chello.pl
A co jest przyczyną ZNACZNEGO wydłużenia czasów jazdy na trasie Katowice - Wrocław zarówno przez Kędzierzyn-Koźle, jak i - a raczej przede wszystkim! - przez Strzelce Opolskie do PONAD 2 GODZIN! A przecież rewitalizacja trasy Gliwice - Opole przez Strzelce zakończyła się co najmniej latem br. a czas jazdy na wiosnę (gdy prace jeszcze teoretycznie trwały) wynosił 2:18-2:25 a nie 3:02 jak niektóre pociągi teraz!
2015-10-23 14:02:44 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
PLK nie wystarczy 6 edycji wersji rozkładu jazdy w roku. Pomiędzy kolejnymi edycjami dochodzą dodatkowe korekty. W sumie jest ich kilkadziesiąt. Można to odczytać w nagłówku po prawej stronie plakatowego rozkładu jazdy pokazujący datę ostatniej poprawki. Niestety udostępniony komputerowy rozkład jazdy daje wolną rękę zarządcy infrastruktury w swobodnym dokonywaniu zmian w rozkładzie jazdy godzący w szeroko rozumiany interes społeczny i odwrotny do obiecanek PLK z poprzednich lat o przestrzeganiu pewnych procedur dbających o przejrzystość obowiązującego rozkładu jazdy co powinno skutkować zajęciem zdecydowanego stanowiska przez Urząd Transportu Kolejowego.
2015-10-23 21:22:44 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
Zarządcy infrastruktury od wielu lat nic się nie udaje, a jakość rozkładu jazdy jest fatalna.
Sześć korekt rozkładu jazdy to jedna wielka ściema, jest on zmieniany niemal każdego tygodnia, niektóre pociągi mają dziesiątki, jak nie setki wersji rozkładu jazdy.
2015-10-23 22:47:45 Autor: fanKDP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Mochocki

Nic Pan nie wiesz o kolei i inwestycjach.
I publicznie Pan to opowiadasz.
Kiedyś jak ktoś nie wiedział - milczał. Teraz jest pokolenie facebook'a i wstyd nie istnieje.
Powiem tylko tyle - powoli się buduje i szybko chce się uruchamiać. Ale efekt przy pośpiechu w uruchamianiu urządzeń bezpieczeństwa ruchu kolejowego może być tylko jeden. WYPADEK.
Ciekawe czy w życiu prywatnym też masz Pan takie podejście do bezpieczeństwa ?
2015-10-24 12:19:08 Autor: Radko
---.internetdsl.tpnet.pl
Głosujcie dalej na Po/PSL to zaniedługo ujrzymy same drezyny na torach
2015-10-24 22:38:00 Autor: Małgorzata
---.centertel.pl
Górny i Dolny Śląsk to nazwy krain geograficznych, więc ich nazwy rozpoczynamy dużymi literami - przypomnienie dla autora tekstu!
2015-10-26 14:12:13 Autor: h
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A gdzie analiza totalnej porażki na linii nr 91, o ile dobrze pamiętam obiecywano 2012???! Proponowane rozkłady jazdy przez PR Kraków gwarantują zabezpieczenie potrzeb przewozowych wyłącznie pracownikom Urzędu Marszałkowskiego i biurwie kolejowej.
2015-10-26 14:56:52 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Panom Prezesom i Panom Dyrektorom z Centrum Realizacji Inwestycji PLK należy szybko podziękować.
Karnowski też musi odejść, bo całe zło na kolei zaczęło się od PKP S.A. To Towarzysze z PKP S.A. przynoszą najgorsze zło do innych spółek kolejowych.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony