Po przejęciu Thalysa Eurostar zmienia logo. Będą nowe połączenia
Michał Szymajda ⚫ 25.01.2023 ⚫
2,6k





Na początku 2023 roku połączenie spółek Eurostar i Thalys stało się faktem. Obie firmy będą wozić pasażerów pod wspólną marką Eurostar. Przygotowano jednak rebranding, będzie też nieco zmian dotyczących kursowania pociągów.
Wszystkie pociągi obu spółek będą dostępne w jednej aplikacji i na stronie internetowej, a więc w jednym systemie rezerwacyjnym, od października 2023. Powstanie też wspólny program lojalnościowy. Ma to znacząco ułatwić przemieszczanie się na takich trasach (dotąd obsługiwanych przez dwóch przewoźników), jak np. Kolonia – Londyn czy Kolonia – Amsterdam.
Cel powiększonego Eurostara? – W 2030 roku zamierzamy przewieźć 30 milionów pasażerów i stać się jednym z liderów zrównoważonych podróży w Europie – powiedziała prezes Eurostara, Gwendoline Cazenave.
Jak przypomina portal Business Traveller, w 2019 roku przewoźnik przewiózł 19 mln pasażerów. Później, przez dwa lata pandemii, obaj przewoźnicy balansowali na granicy upadku. Uratowała ich pomoc francuskiego rządu.
Nowe logo firmy, które pociągi będą otrzymywać w tym roku, nawiązuje do loga pociągów l’Etoile du Nord, które przed laty łączyły Paryż, Brukselę i Amsterdam. Od 2024 roku w pociągach mają się też pojawić nowe klasy podróży, nie wiadomo jednak, czy chodzi o kategorię wysoką, czy niską. Wydaje się jednak, że w grę wchodzi to drugie, bowiem przewoźnik chce zwiększyć liczbę miejsc w pociągach Siemensa o 30.
Eurostar narzeka, że w godzinach szczytu nie jest w stanie zwiększyć liczby połączeń, głównie ze względu na ograniczoną przepustowość sieci kolejowej w Londynie. Dłużej trwa odprawa pasażerów, po wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Z kolejkami do wejścia na pociąg przewoźnik chce sobie poradzić, instalując więcej e-bramek do elektronicznej odprawy na paryskim dworcu Gare du Nord i na londyńskim St. Pancras oraz w Brukseli. Zainteresowanie usługą w godzinach szczytu jest tak duże, że rzadko kiedy udaje się kupić tanie bilety za 29 euro, które kiedyś robiły furorę.
Operator liczy na wzrost ruchu turystycznego między Anglią a Francją i do Holandii. Podróże służbowe zatrzymały się bowiem na poziomie 80-85% sytuacji sprzed epidemii i nie należy liczyć na zmianę w tym zakresie. W 2024 roku ma ruszyć piąta para połączeń na trasie Londyn – Amsterdam.
Cel powiększonego Eurostara? – W 2030 roku zamierzamy przewieźć 30 milionów pasażerów i stać się jednym z liderów zrównoważonych podróży w Europie – powiedziała prezes Eurostara, Gwendoline Cazenave.
Jak przypomina portal Business Traveller, w 2019 roku przewoźnik przewiózł 19 mln pasażerów. Później, przez dwa lata pandemii, obaj przewoźnicy balansowali na granicy upadku. Uratowała ich pomoc francuskiego rządu.
Nowe logo firmy, które pociągi będą otrzymywać w tym roku, nawiązuje do loga pociągów l’Etoile du Nord, które przed laty łączyły Paryż, Brukselę i Amsterdam. Od 2024 roku w pociągach mają się też pojawić nowe klasy podróży, nie wiadomo jednak, czy chodzi o kategorię wysoką, czy niską. Wydaje się jednak, że w grę wchodzi to drugie, bowiem przewoźnik chce zwiększyć liczbę miejsc w pociągach Siemensa o 30.
Eurostar narzeka, że w godzinach szczytu nie jest w stanie zwiększyć liczby połączeń, głównie ze względu na ograniczoną przepustowość sieci kolejowej w Londynie. Dłużej trwa odprawa pasażerów, po wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Z kolejkami do wejścia na pociąg przewoźnik chce sobie poradzić, instalując więcej e-bramek do elektronicznej odprawy na paryskim dworcu Gare du Nord i na londyńskim St. Pancras oraz w Brukseli. Zainteresowanie usługą w godzinach szczytu jest tak duże, że rzadko kiedy udaje się kupić tanie bilety za 29 euro, które kiedyś robiły furorę.
Operator liczy na wzrost ruchu turystycznego między Anglią a Francją i do Holandii. Podróże służbowe zatrzymały się bowiem na poziomie 80-85% sytuacji sprzed epidemii i nie należy liczyć na zmianę w tym zakresie. W 2024 roku ma ruszyć piąta para połączeń na trasie Londyn – Amsterdam.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |