PLK zleci wykonanie projektu przebudowy stacji Mysłowice
Michał Szymajda ⚫ 20.04.2017 ⚫
853

Stacja w Mysłowicachfot. My another account, domena publiczna
PKP PLK zleci opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy stacji Mysłowice. Zarządca opublikował właśnie przetarg dotyczący tego zadania.
Wykonanie projektu odbędzie się w ramach projektu inwestycyjnego „Rewitalizacja linii kolejowej nr 138 na odcinku Katowice – p.odg. Szabelnia – Mysłowice. Projekt swoim zakresem będzie obejmował linię kolejową nr 138 na odcinku Mysłowice – podg. Szabelnia oraz stację Mysłowice.
Mysłowice to stacja węzłowa, gdzie łączą się dwutorowe, zelektryfikowane szlaki z Mysłowic Brzezinki (linia kolejowa nr 138 Oświęcim – Katowice) i z Sosnowca Jęzora (linia kolejowa nr 134 Jaworzno Szczakowa – Mysłowice). Tu odgałęzia się również jednotorowa łącznica nr 655 Mysłowice – Katowice Muchowiec. Oprócz projektu przygotowane zostaną również materiały przetargowe dla wyłonienia wykonawcy prac. Wykonawca ma się postarać o pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji inwestycji.
Projekt ma na celu przywrócenie i podwyższenie prędkości handlowej i podniesienie maksymalnego dopuszczalnego nacisku osiowego, a także poprawę przepustowości linii i stacji.
Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryterium ceny (60%), „organizacji” (20%) i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (20%). Termin składania ofert w przetargu upłynie 24 maja. Prace projektowe muszą zakończyć się do końca lutego 2018.
Mysłowice to stacja węzłowa, gdzie łączą się dwutorowe, zelektryfikowane szlaki z Mysłowic Brzezinki (linia kolejowa nr 138 Oświęcim – Katowice) i z Sosnowca Jęzora (linia kolejowa nr 134 Jaworzno Szczakowa – Mysłowice). Tu odgałęzia się również jednotorowa łącznica nr 655 Mysłowice – Katowice Muchowiec. Oprócz projektu przygotowane zostaną również materiały przetargowe dla wyłonienia wykonawcy prac. Wykonawca ma się postarać o pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji inwestycji.
Projekt ma na celu przywrócenie i podwyższenie prędkości handlowej i podniesienie maksymalnego dopuszczalnego nacisku osiowego, a także poprawę przepustowości linii i stacji.
Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryterium ceny (60%), „organizacji” (20%) i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (20%). Termin składania ofert w przetargu upłynie 24 maja. Prace projektowe muszą zakończyć się do końca lutego 2018.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |