Partnerzy serwisu:

PLK z jedną ofertą na P5 dla własnej drezyny pomiarowej

Martyn Janduła 02.03.2017 1

PLK z jedną ofertą na P5 dla własnej drezyny pomiarowej
EM120z nr 72Fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
Przedmiotem zamówienia PKP PLK jest wykonanie usługi w zakresie naprawy na poziomie utrzymania P5 pojazdu kolejowego EM120z nr 72. Prace mają na celu przywrócenie pojazdowi pierwotnej lub zbliżonej do pierwotnej zdolności eksploatacyjnej, zmniejszonej na skutek jego eksploatacji. Chętna na wykonanie tego zadania jest tylko jedna firma.
Termin wykonania zamówienia określono na 80 dni roboczych od daty dostarczenia do wykonawcy pojazdu. Wadium dla wykonawcy ustalono w wysokości 30 tys. zł. Składanie ofert w przetargu trwało do 1 marca 2017 roku. Cena stanowi jedyne kryterium wyboru oferty.

Poza robotami podstawowymi, PLK zaznacza, że wykonawca będzie zobowiązany do wymiany węży hamulcowych, wstawek hamulcowych i śrub mocujących łożyska czopowe. Wykonawca będzie musiał wymienić także uszczelnienia występujące w zespołach i podzespołach, wszelkiego rodzaju elementy metalowo-gumowe. Na nowe wymienione zostaną przewody instalacji pneumatycznej oraz amortyzatory hydrauliczne.

W rozszerzonym zakresie zamówienia przewidziano m.in. wymianę kół na nowe, klimatyzatorów, instalacji WC na instalację z systemem zamkniętym, instalacji elektrycznej sterującej i oświetleniowej oraz naprawę fabryczną silnika trakcyjnego.

Budżet przygotowany przez PKP PLK wynosi w tym zamówieniu 3,075 mln zł brutto. Na zakres podstawowy przewidziano 2,829 mln zł, zaś na prawo opcji – 246 tys. zł W postępowaniu przetargowym wpłynęła tylko jedna oferta z wrocławskiej firmy Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom. Oferta opiewa na łączną kwotę 2,387 mln zł brutto. Za zakres podstawowy zaoferowano 2,298 mln zł brutto, zaś za opcję – 246 tys. zł.

Drezyna pomiarowa to pojazd o własnym napędzie, wyposażony w dodatkowy wózek do pomiaru szerokości toru, nierówności poziomych, nierówności pionowych i różnicy wysokości toków szynowych wraz z rejestracją prędkości. Na podstawie tych pomiarów komputer drezyny oblicza m.in. syntetyczny wskaźnik toru i jego wadliwość.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony