PLK wyremontuje mosty kolejowe na linii Wrocław – Gubinek
lk, Rynek Kolejowy ⚫ 03.06.2016 ⚫
475

fot. PLK
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg w formule „zaprojektuj i buduj” na przebudowę mostów kolejowych położonych na linii nr 275 Wrocław – Gubinek.
Prace będą wykonane na odcinku linii 275 między Legnicą a Żarami. Wyremontowany będzie m.in. most nad rzeką Bóbr.
Zamówienie zostało podzielonej na trzy zadania. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu na Bobrem koło Leszna Górnego oraz robót torowych na odcinku od km 113,967 do km 114,226, tj. 359 m. Zadanie nr 2 dotyczy przebudowy mostu kolejowego położonego na linii nr 275 Wrocław – Gubinek w kilometrze km 114 oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami geodezyjnymi niwelety toru. Zadanie trzecie przebudowy mostu kolejowego położonego w kilometrze 132.
Zleceniobiorca wykona projekt nowej konstrukcji przęseł zapewniającej ułożenie toru w systemie podsypkowym (dostosowanej do przenoszenia obciążeń dla kategorii linii D4 wgPN-EN 15528 oraz obciążeń klasy k+2 zgodnie z normą PN-85/S-10030) oraz przebudowę filarów i przyczółków, jeśli zachodzi potrzeba. Zlecenie dotyczy także projektu i prac budowlanych na przebudowę fragmentu linii kolejowej.
O wyborze zadecydują kryteria ceny (85% wagi oceny) i czasu zamknięcia torowego (15% wagi).
Zamówienie zostało podzielonej na trzy zadania. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy mostu na Bobrem koło Leszna Górnego oraz robót torowych na odcinku od km 113,967 do km 114,226, tj. 359 m. Zadanie nr 2 dotyczy przebudowy mostu kolejowego położonego na linii nr 275 Wrocław – Gubinek w kilometrze km 114 oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami geodezyjnymi niwelety toru. Zadanie trzecie przebudowy mostu kolejowego położonego w kilometrze 132.
Zleceniobiorca wykona projekt nowej konstrukcji przęseł zapewniającej ułożenie toru w systemie podsypkowym (dostosowanej do przenoszenia obciążeń dla kategorii linii D4 wgPN-EN 15528 oraz obciążeń klasy k+2 zgodnie z normą PN-85/S-10030) oraz przebudowę filarów i przyczółków, jeśli zachodzi potrzeba. Zlecenie dotyczy także projektu i prac budowlanych na przebudowę fragmentu linii kolejowej.
O wyborze zadecydują kryteria ceny (85% wagi oceny) i czasu zamknięcia torowego (15% wagi).
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |