Partnerzy serwisu:

PLK wyremontowały kolejny odcinek linii między Radomiem a Radzicami

inf. prasowa PKP PLK 28.12.2017 85

PLK wyremontowały kolejny odcinek linii między Radomiem a Radzicami
Fot. PKP PLK
Szybszy przejazd pociągów i wzrost poziomu bezpieczeństwa na 22 przejazdach kolejowo-drogowych to efekty prac PKP Polskich Linii Kolejowych w 2017 r. na trasie Radzice – Radom. Wartość tegorocznych prac to 42 mln zł. Łącznie na poprawę trasy PLK przeznaczą prawie 100 mln zł.
W 2017 r. prace w województwie mazowieckim na linii 22 Radzice – Radom prowadzone były na odcinku Radzice – Drzewica oraz Przysucha – Radom Krychnowice. W ramach inwestycji przebudowano 36 kilometrów toru oraz wymieniono 16 rozjazdów. Na 22 przejazdach kolejowo-drogowych wymieniono nawierzchnię, a na 3 zainstalowano nowe urządzenia sygnalizacyjne, które dodatkowo zwiększają poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Na odcinku Wolanów – Radom Krychnowice wymieniona została sieć trakcyjna na jednym torze. Efektem prac są szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h.

W 2016 r. zakończony został pierwszy etap przebudowy Radzice – Radom na odcinkach Radom – Radom Krychnowice – Wolanów i Radzice – Radzice. Wartość prac to 28 mln zł.

W 2018 r. Polskie Linie Kolejowe wyremontują ostatni odcinek toru między Drzewicą a Przysuchą. Prace obejmą wymianę prawie 14 km torów, przebudowę 8 przejazdów kolejowo-drogowych. Na 3 z nich zainstalowane będą nowe urządzenia sygnalizacyjne. Na przebudowę ostatniego odcinka przewidziano około 29 mln zł.

Dzięki inwestycji PLK całej trasie między Radomiem a Radzicami pociągi będą mogły jeździć z 120 km/h oraz wzrośnie poziom bezpieczeństwa. Inwestycja na linii Radzice – Radom jest finansowana ze środków budżetowych. Łącznie na przebudowę tej trasy PKP PLK przeznaczyły prawie 100 mln zł.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Inwestycje liniowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony