Partnerzy serwisu:

PLK wydłuża czasy przejazdu pociągów PKP Intercity na linii Warszawa – Białystok

ms, Rynek-Kolejowy.pl 05.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-05 11:58:44 Autor: harwondundo
---.dynamic.chello.pl
Urealnić to należy rozkład pociagu IC Korczak - codziennie od 40 do 100 minut opoznienia oraz wszystkich pociagow na ED74 a najlepiej w ogole zrezygnowac z puszczania tak awaryjnego taboru w trase.
2016-01-05 12:00:14 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
jednym słowem - DZIADOSTWO
2016-01-05 12:12:22 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Inwestycje Donalda, Eli i Marii w pełnej okazałości :-)
2016-01-05 12:29:34 Autor: Marcin Adam Wróbel
---.adsl.inetia.pl
Nikt już nie uzależnia ilości par od ilości podróżnych, to nieaktualna wiadomość. Po licznych protestach ministerstwo dało bezwzględny wymóg, że pociągów ma być 9 od marca bez względu na jakiekolwiek uwarunkowania (spóźnienia Dartów, frekwencja).
2016-01-05 12:45:37 Autor: PiSdaWszystkim
---.free.aero2.net.pl
my to naprawimy wszystko
2016-01-05 12:53:32 Autor: Piotr Figiel
---.dynamic.gprs.plus.pl
Rząd PiS w 100% robi to samo co PO. IC odstawia szopki z pociągami do Białegostoku, a decyzja o likwidacji pociągów do Grodna została utrzymana.
Jak ostatnim razem jechałem w nuedzielę Korczakiem do Warszawy miał 58 minut opóźnienia. ED74 nie dawał rady, a komfort jazdy jest w nim gorszy niż w EN57.

Wiceminister Stomma robi z posłów z Podlasia idiotów. Sami zobaczcie
http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=3055DD85

Mój kredyt zaufania do tej ekipy właśnie się wyczerpał.
2016-01-05 13:09:15 Autor: Qqqqq
---.dynamic.chello.pl
A co z Grodnami?
2016-01-05 13:09:21 Autor: Qqqqq
---.dynamic.chello.pl
A co z Grodnami?
2016-01-05 13:09:31 Autor: Qqqq
---.dynamic.chello.pl
A co z Grodnami?
2016-01-05 13:13:25 Autor: podróżnik
---.81.168.130
@Piotr Figiel

Szanowny kolego!
Kolej jest psuta mniej więcej od połowy lat dziewięćdziesiątych (można się spierać).
Przyczyniły się do tego wszystkie kolejne rządy, bez względu na orientację polityczną.
Jak można oczekiwać, że w dwa miesiące po zmianie władzy nastąpi poprawa sytuacji?
To niedorzeczne.
Choć nie jestem sympatykiem obecnej ekipy, chciałbym wierzyć w reaktywację kolei.
Obawiam się jednak, że to praca na długie lata.

Zaś w związku z tzw. modernizacją linii białostockiej wypada tylko powtórzyć, że to międzynarodowa kompromitacja.
2016-01-05 13:19:32 Autor: d3
---.146.73.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Oni nie wiedzą jaki tam był prąd, tam było tak żeby ruskie nam nie wjechali na pełnej prędkości (nie wjechali by bo byli zacofani technologicznie) teraz nie potrafią tego odtworzyć więc przy takim natężeniu będą jechać 5-7 min dłużej a jak poprawią czas to wzrośnie zużycie prądu prawie o 70%. To samo jest z SRK - pośpieszne z kiblami się mieszały i nie doznawały opóźnień teraz będzie trzeba robić 30 min przerwę przed IC lub TLK.
2016-01-05 13:27:43 Autor: Piotr Figiel
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Qqqq Grodna nue będzie. Wejdź w link który wrzuciłem.

@ podróżnik Zgadzam się z Tobą. Ludzie, którzy teraz są w PiS też kolej rozwalali. Skoro PiS tak szybko wprowadaa zmiany w ustawach o TK i mediach, to gdyby chcieli poważnie zająć się koleją zrobiliby to już dawna. Tymczasem powołali prezesa PKP na DWA! dni. Żadnych założeń do zmian ustawa, żadnych działań zaradczych w kwestii likwidacji przez samorządy połączeń regionalnych.
Adamczyk jest z Małopolski, i co? Jak marszałek Sowa zaplanował likwidację pociągów do Krynicy tak PiS nic nie zrobił żeby do tego nie doszło. Jednym słowem - cienko.
2016-01-05 13:30:20 Autor: kali74
---.16-4.cable.virginm.net
Zastanawiam się, czy kiedyś jakaś geupa podróżnych się wkurwi i złoży pozew zbiorowy przeciwko PKP IC???!

No i największe kuriozium jakie przeczytałem w tym arrykule z ust :
Frekwencja będzie oczywiście gowniana w związku z kolejną z sukcesem odtrąbioną modernizacją a IC uzależnia od niej zwiększenie ilości pociągów!!
Cooorwa, co za kabaret!
2016-01-05 13:32:14 Autor: wdr
---

wdr
@Kryniczanin
akurat ED74 zamówiono za rządów PiS (15.XII.2005., premier Marcinkiewicz) a rozszerzono zamówienie przed samym końcem premierostwa Kaczyńskiego (31.X.2007). więc nie siej demagogii swoim hejtem, za szrot ED74 w całości odpowiada PiS. jakby tej partii zależało na kolei regionalnej i Polakach z Białorusi to już dawno wróciłyby IR w relacji Warszawa Wileńska - Grodno.
wg mnie nieudolność inwestycji kolejowych jest ponadpartyjna. a problem polega na wielu latach zaniedbań i teraz jak jest kasa to nie ma inżynierów (projektantów i wykonawców), którzy za nią umieją coś porządnie zrobić.
2016-01-05 13:43:12 Autor: MSW
---.246.238.90
Takie rzeczy tylko w Polsce... Uwielbiam czytać że wszyscy się starali i mieli dobre chęci a jak zwykle nie wyszło... Nie wyszło bo pan Henio, Genio, Rysiu albo pani Basia nie pomyślała na czas...
2016-01-05 13:57:56 Autor: LD
---.tktelekom.pl
Rail BaltiCA

Rail BaltiKI

I wbijcie to wreszcie sobie do głowy...
2016-01-05 14:21:46 Autor: O_Q
---.tktelekom.pl
"...PKP Intercity w porozumieniu z PKP PLK zmuszone jest wydłużyć czas przejazdu pociągów na linii Warszawa – Białystok... "

A jak by się nie porozumieli to jak by pociągi jeździły? Piszcie wprost PKP PLK wymusiło a IC zamiast domagać się odszkodowań za nie realizowanie rozkładu jazdy cmoknęło podróżnych w D...
No ale jak domagać się odszkodowania, bycie w grupie PKP zobowiązuje do tolerowania dziadostwa:)
2016-01-05 14:25:46 Autor: Piotr Figiel
---.dynamic.gprs.plus.pl
IC samo mogło zabiegać o wydłużenie czasów przejazdu. Jeśli opóźnienia zdążył się często to jedynym sposobem żeby przewoźnik nie płacił pasażerom rekompensat za spóźnienia była zmiana rozkładu jazdy.
2016-01-05 14:27:21 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
likwidacji pociągów do Grodna została utrzymana

Za pociągi do Grodna odpowiada Marszałek Województwa Podlaskiego a tam rządzi dalej PO i jej kamraci. A to że PESA nie dostarczyła składów na czas to tez wina PO bo to oni decydowali a wiedzieli o sytuacji PESY także sorry ale bredzisz synek.
2016-01-05 14:28:05 Autor: jeżyk
---.dynamic.chello.pl
A kiedy zakończy się grzebanie na linii Rembertów - Zielonka, czy nie jest to anlogia do niekończącej sie historii linii Katowice - Kraków, a co do zarządzania koleją rządy PIS zapowiadaja sie dla kolei nijako, okazuje się, że nie ma dobrych kandydatów do zarzadzania, w miejsce miernych bankomatów.
2016-01-05 14:46:43 Autor: Piotr Figiel
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ Trako
Pomijając Twój styl, zanim coś napiszesz wypada się trochę pouczyć. Akurat połączenia do Grodna są ujęte w planie transportowym ministra właściwego do spraw transportu. Innymi słowy, do czasu aktualizacji planu przez MIB uruchamianie pociągów do Grodna jest zadaniem ministra, a nie marszałka.

Życzę dużo wytrwałości do dokształcaniu się i pozdrawiam.
2016-01-05 14:57:08 Autor: podróznik
---.81.168.130
@wdr

Zapewniam, że inżynierowie są. I wykonawcy i projektanci.
Problem tkwi w czym innym.
Podam własny przykład:
otrzymałem niedawno propozycję pracy na pewnej bardzo dużej inwestycji.
Wynagrodzenie 200 zł dniówka na działalność gospodarczą. Po odliczeniu ZUSu, podatku i in. kosztów zostaje mi niecałe 2 tys. za miesiąc. Żeby nie było wątpliwości, mam dyplom politechniki, kilka rodzajów uprawnień budowlanych, w tym projektowe, 30 lat doświadczenia zawodowego.
Z czego to wynika?
Z rozstrzygania przetargów za najniższą cenę. Inne kryteria to fikcja.
2016-01-05 15:00:18 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Dobra rada zawsze w cenie nieco protekcjonalnie ale dalej kulturalnie jak na Internet może być. A co do tego połączenia to dalej odpowiada Marszałek Województwa Podlaskiego bo jest to połącznie tzw. transgraniczne czyli nie przebiega przez co najmniej dwa województwa wtedy było by to połączenie międzynarodowe. Takie jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej też radzę się kształcić bo wiedzy nigdy nie za wiele. Także ów Marszałek może prosić o dotacje co najwyżej ale połączenie uruchamia sam i o nim decyduje. I co najważniejsze za nie płaci. Pretensje do kliki PO z Podlasia.
2016-01-05 15:13:47 Autor: Piotr Figiel
---.dynamic.gprs.plus.pl
Znowu się mylisz. Połączenie było zaplanowane na trasie Warszawa Zachodnia - Grodno.
Poza tym nie jest tak jak piszesz o połączeniach transgranicznych, choć w pewnej tylko części masz rację.
Oczywiście marszałek uruchamia połączenia transgraniczne i uwagę dot. pociągów rel Białystok - Grodno zgłosiłem do planu transportowego woj Podlaskiego. Niestety nie została uwzględniona.

Radzę spojrzeć do rozporządzenia mistrak - planu transportowego, a tam jak byk stoi, że pociągi do Grodna uruchamia minister.Ma do tego prawo, a jeśli połączenia są w planie to również obowiązek.

Co więcej, od lioca 2014 pociągi do Grodna jeździły z Ełku i Małkini, czyli był to przewóz międzynarodowy. Argument podnoszony przez Syommę, że pociągi kończące bieg w Małkini na rozgrzebanej linni nie woziły ludzi z Białorusi jest irracjonalny.
2016-01-05 16:38:58 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
było zaplanowane na trasie Warszawa Zachodnia - Grodno

hehe Chyba śnisz panie albo taki figlarz z ciebie. Gdzie i kiedy w historii po 1945 istniało połączenie ujęte w rozkładzie PKP Warszawa Zachodnia Grodno. Podejrzewam że nawet przed wojną nie liczącego że nie było Warszawy Zachodniej podobne połączenia nie istniały. Ale jeśli nawet to prehistoria starożytnych kolei. A dzisiaj to fakty są takie że Marszałek Województwa Śląskiego sonie uruchomił bez jęczenia połącznia transgraniczne z Czechami a jeśli wasz PO władca nie potrafi to trudno widać taki mają tam klimat heheh.
2016-01-05 16:39:34 Autor: 123456
---.dynamic-ra-4.vectranet.pl
Za uruchomienie dwóch pociągów do Grodna dyrektorka biełastocka Elżunia zażądała prawie tyle samo pieniądza, które podlaski zakład otrzymuje w formie dotacji od urzędu marszałkowskiego za cały rok. Ta chora cena to powód dla którego pociągi nie pojechały i nie pojadą póki białostocki PZPR nie zejdzie na ziemię.
2016-01-05 16:39:59 Autor: T34
---.play-internet.pl
Do Piotr Figiel

Ale Facet zaspałeś.

Coś późno wyczerpał ci się kredyt zaufania, nie mógł na drugi dzień po zaprzysiężeniu rządu.
2016-01-05 16:56:12 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post wdr:
"@Kryniczanin
akurat ED74 zamówiono za rządów PiS (15.XII.2005., premier Marcinkiewicz) a rozszerzono zamówienie przed samym końcem premierostwa Kaczyńskiego (31.X.2007). więc nie siej demagogii swoim hejtem, za szrot ED74 w całości odpowiada PiS. jakby tej partii zależało na kolei regionalnej i Polakach z Białorusi to już dawno wróciłyby IR w relacji Warszawa Wileńska - Grodno.
wg mnie nieudolność inwestycji kolejowych jest ponadpartyjna. a problem polega na wielu latach zaniedbań i teraz jak jest kasa to nie ma inżynierów (projektantów i wykonawców), którzy za nią umieją coś porządnie zrobić."
Mniej komitetu obrony dyktatury (okrągłostołowej) a więcej samodzielnego myślenia.

Gdzie Ty masz w tekście wpis o ED74?

To, że nie ma co z nimi zrobić to zasługa POwskiego Grabaża który chcąc dostać kilka głosów zrobił wszystko dla nadnerskich zachcianek.

Wszystkie ED74 powinny śmigać tam i z powrotem z v max do Łodzi. 65 minut to nie tragedia. Tramwaj 4 w Krakowie nie raz jedzie podobnie.

A to Pis modernizował rail balticę?

Pis dał dupy przy choćby Wrocław - Rawicz - tu go można winić, jednak z łaski swojej nie oczyszczaj 8 lat PO bo tego nie da się oczyścić.

Nawet w wersji hard - odcięcie Białegostoku od świata dla ułatwienia prac wyszła kiszka i wstyd na cały świat.
2016-01-05 17:04:58 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Mniej komitetu obrony dyktatury (okrągłostołowej) a więcej samodzielnego myślenia.

Gdzie Ty masz w tekście wpis o ED74?

To, że nie ma co z nimi zrobić to zasługa POwskiego Grabaża który chcąc dostać kilka głosów zrobił wszystko dla nadnerskich zachcianek.

Wszystkie ED74 powinny śmigać tam i z powrotem z v max do Łodzi. 65 minut to nie tragedia. Tramwaj 4 w Krakowie nie raz jedzie podobnie.

A to Pis modernizował rail balticę?

Pis dał dupy przy choćby Wrocław - Rawicz - tu go można winić, jednak z łaski swojej nie oczyszczaj 8 lat PO bo tego nie da się oczyścić.

Nawet w wersji hard - odcięcie Białegostoku od świata dla ułatwienia prac wyszła kiszka i wstyd na cały świat."
Nie, nie powinny i już to było wałkowane. Chyba, że masz za dużo czasu, oraz pieniędzy i będziesz codziennie i nieodpłatnie robił za dociskacza na peronach w Skierniewicach i Żyrardowie. W dodatku, ED nie jest żadnym gwarantem kursowania tych połączeń na 160km/h.

Szybciej wagony na Szczecin - Przemyśl pojadą na Wawa - Łódź po wygaszeniu UOD, niż ED74 wrócą na Wawa - Łódź.
2016-01-05 17:21:24 Autor: Piotr Figiel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ 123456
Co racja to racja. Cena była z sufitu, ale PR podobno się zreflektowały. Niemniej smród pozostał.
2016-01-05 17:50:23 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Bozia:
"Nie, nie powinny i już to było wałkowane. Chyba, że masz za dużo czasu, oraz pieniędzy i będziesz codziennie i nieodpłatnie robił za dociskacza na peronach w Skierniewicach i Żyrardowie. W dodatku, ED nie jest żadnym gwarantem kursowania tych połączeń na 160km/h.

Szybciej wagony na Szczecin - Przemyśl pojadą na Wawa - Łódź po wygaszeniu UOD, niż ED74 wrócą na Wawa - Łódź."
Oj będzie ból tyłka.

To "nigdy" będzie już za kilka miesięcy.

Szybciej niż się spodziewasz!
2016-01-05 17:56:44 Autor: wdr
---

wdr
@Kryniczanin
modernizacja słaba to jedna strona, ale winą ED74 są notoryczne opóźnienia od godziny wzwyż. a PO miała taki wpływ na przebieg modernizacji, że HO HO. PO można zarzucić lub przypisać (w zależności od poglądów) wstrzymanie KDP czy inne decyzje strategiczne tj. próba oddania środków z kolei na drogi, ale ocena przez pryzmat osiągnięć Torpolu to raczej bez sensu. widać, po tych modernizacjach, że jak się trafił dobry wykonawca (dokumentacji i robót) to szły dobrze a jak słaby to źle. budowę PKM też prowadzili ludzie z PO a poszło bardzo dobrze, więc wg mnie szyld partyjny niewiele tu ma do rzeczy (szczególnie, że modernizacje z RPO robione przez podkarpackie - PiS to przykład wywalenia kasy bez żadnej wizji. tylko po to, żeby uwalić połączenia od razu po wyborach. chyba tylko małopolska wydała pieniądze z RPO porównywalnie źle).

wolę demokrację niż dyktaturę. bo jedni i drudzy są siebie warci a TK wielokrotnie stawał rządzącym okoniem w sprawie wolności obywatelskich (również przeciw PO) i ktoś kto popiera jego rozwalenie dla drobnych interesów partyjnych to jest albo głupi albo nie lubi swojego kraju.

@podróżnik
200zł dziennie? żenada. no to się cieszę, że wybrałem branżę, gdzie standard jest kilkukrotnie wyższy
2016-01-05 18:11:36 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Oj będzie ból tyłka.

To "nigdy" będzie już za kilka miesięcy.

Szybciej niż się spodziewasz!"
Masz na myśli sezon? Już to było przerabiane i po wakacjach zawsze wracała pełna obsługa wagonowa na Wawa - Łódź. Nie wykluczam, że na ten okres wybrane połączenia pozaszczytowe wejdą w obsługę ED74 (bo sporo wagonów z Wawa - Łódź będzie potrzebnych na sezonówki), ale znając życie nie będą trasowane na 160km/h.
2016-01-05 18:16:12 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post wdr:
"@Kryniczanin
modernizacja słaba to jedna strona, ale winą ED74 są notoryczne opóźnienia od godziny wzwyż. a PO miała taki wpływ na przebieg modernizacji, że HO HO. PO można zarzucić lub przypisać (w zależności od poglądów) wstrzymanie KDP czy inne decyzje strategiczne tj. próba oddania środków z kolei na drogi, ale ocena przez pryzmat osiągnięć Torpolu to raczej bez sensu. widać, po tych modernizacjach, że jak się trafił dobry wykonawca (dokumentacji i robót) to szły dobrze a jak słaby to źle. budowę PKM też prowadzili ludzie z PO a poszło bardzo dobrze, więc wg mnie szyld partyjny niewiele tu ma do rzeczy (szczególnie, że modernizacje z RPO robione przez podkarpackie - PiS to przykład wywalenia kasy bez żadnej wizji. tylko po to, żeby uwalić połączenia od razu po wyborach. chyba tylko małopolska wydała pieniądze z RPO porównywalnie źle).

wolę demokrację niż dyktaturę. bo jedni i drudzy są siebie warci a TK wielokrotnie stawał rządzącym okoniem w sprawie wolności obywatelskich (również przeciw PO) i ktoś kto popiera jego rozwalenie dla drobnych interesów partyjnych to jest albo głupi albo nie lubi swojego kraju.

@podróżnik
200zł dziennie? żenada. no to się cieszę, że wybrałem branżę, gdzie standard jest kilkukrotnie wyższy"
I nic nie rozumiesz jak 100% wszystkich wierzących w tak zwany trybunał.

Postkomusza konstytucja uchwalona przez 43% osób z czego na pewno połowa już wymarła ma do końca świata i o jeden dzień dłużej niszczyć wolność i swobody obywatelskie w tym kraju?

Np. postkomuszy bubel z 43% wprowadził obecnie obowiązek 50% frekwencji.

Widzisz tu normalność?

Głosowałeś na nią? Miałeś prawo?

No to przemyśl to.

Co do ED74

Dostawy w 2007 PO mogło walnąć pięścią w stół w okresie gwarancyjnym - doprowadzicie do stanu używalności, a jak nie to nawet nie myślcie o jakimkolwiek przetargu.

Tego naprawdę zabrakło - konsekwencji i myślenia - na przyszłośc.
2016-01-05 18:18:00 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Bozia:
"Masz na myśli sezon? Już to było przerabiane i po wakacjach zawsze wracała pełna obsługa wagonowa na Wawa - Łódź. Nie wykluczam, że na ten okres wybrane połączenia pozaszczytowe wejdą w obsługę ED74 (bo sporo wagonów z Wawa - Łódź będzie potrzebnych na sezonówki), ale znając życie nie będą trasowane na 160km/h."
Szczytowe.

Rusz łepetyną - ja za Ciebie nie będę tego robił.

Co będzie w wakacje i trwać łącznie z dwa tygodnie.
2016-01-05 18:24:21 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Szczytowe.

Rusz łepetyną - ja za Ciebie nie będę tego robił.

Co będzie w wakacje i trwać łącznie z dwa tygodnie."
Wiesz, że to niemożliwe. Żeby zapewnić odpowiednią podaż, ED74 w szczycie musiałby kursować co 15 minut. Zapewnienie odpowiedniej podaży jak i kursy co 15 minut są nie możliwe do zrealizowania.

Twoje pomysły, to prosta droga do armagedonu na tej trasie.
2016-01-05 18:25:27 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Szczytowe.

Rusz łepetyną - ja za Ciebie nie będę tego robił.

Co będzie w wakacje i trwać łącznie z dwa tygodnie."
I mam znów deja vu, bo co roku o tym piszesz. Rzeczywistość jest trochę inna.
2016-01-05 18:26:12 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Bozia:
"Wiesz, że to niemożliwe. Żeby zapewnić odpowiednią podaż, ED74 w szczycie musiałby kursować co 15 minut. Zapewnienie odpowiedniej podaży jak i kursy co 15 minut są nie możliwe do zrealizowania.

Twoje pomysły, to prosta droga do armagedonu na tej trasie."
Ha ha ha

Będą ważniejsze międzynarodowe potrzeby niż jeden przedział na jednego chrabiego z Łodzi, Skierniewic i Żyrardowa.

Także przygotuj się.
2016-01-05 18:29:40 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Bozia:
"I mam znów deja vu, bo co roku o tym piszesz. Rzeczywistość jest trochę inna."
Rok 2016 był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia.
2016-01-05 18:34:40 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Ha ha ha

Będą ważniejsze międzynarodowe potrzeby niż jeden przedział na jednego chrabiego z Łodzi, Skierniewic i Żyrardowa.

Także przygotuj się."
Jakie międzynarodowe wydarzenia miałyby oskubać z taboru trasę Warszawa - Łódź? ŚDM? Szczyt NATO, Europejska Stolica Kultury? Proszę Cie... ŚDM i tak będą w sezonie, więc będzie jak pisałem wcześniej, wybrane pozaszczytówki wejdą w okresie wakacji na obsługę ED74, a tabor na ten okres pójdzie na sezonowe i extra połączenia. W dodatku tabor cały czas się zwalnia, wejdą do ruchu wszystkie Darty to zwolni się również sporo pudeł z innych relacji. Wagonówki na szczytach Wawa - Łódź są nienaruszalnie. Pewnych granic się nie przekracza.
2016-01-05 18:40:57 Autor: Adamski
---.play-internet.pl
Swego czasu lat temu trochę wstecz mój rekord w przejeździe z Warszawy Wschodniej do Białegostoku to 1 godz 59 min. Był to pociąg Warszawa Wilno bez zatrzymywania się. A tak naprawdę wystarczało 2:10 normalnym pociągiem. No nie każdy dał rady tak przejechać. Dużo zależy od techniki maszynisty, sprawności kierownika, podawania semaforów.
2016-01-05 18:46:32 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Bozia:
"Jakie międzynarodowe wydarzenia miałyby oskubać z taboru trasę Warszawa - Łódź? ŚDM? Szczyt NATO, Europejska Stolica Kultury? Proszę Cie... ŚDM i tak będą w sezonie, więc będzie jak pisałem wcześniej, wybrane pozaszczytówki wejdą w okresie wakacji na obsługę ED74, a tabor na ten okres pójdzie na sezonowe i extra połączenia. W dodatku tabor cały czas się zwalnia, wejdą do ruchu wszystkie Darty to zwolni się również sporo pudeł z innych relacji. Wagonówki na szczytach Wawa - Łódź są nienaruszalnie. Pewnych granic się nie przekracza."
No w końcu.

Dalej zaklinaj rzeczywistość.

Te zapytania o 150 wagonów to też jakaś bajka :-)
2016-01-05 18:52:04 Autor: Hieronim
---.219.205.227
@Trako
I znów kulą w płot. Zamiast teoretyzować, rusz się zza monitora i sprawdź plakatowy rozklad np. dla Warszawy Wschodniej. Niestety, w ministerstwie zagościł nierób i jeszcze nie ogarnął się.
2016-01-05 18:52:50 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"No w końcu.

Dalej zaklinaj rzeczywistość.

Te zapytania o 150 wagonów to też jakaś bajka :-)"
Wezmą 150 z Czech, z pozaszczytowych Wawa - Łódź, z tras uwolnionych Dartów, pewnej części wagonów odroczą rewizje i dadzą radę.
2016-01-05 20:53:44 Autor: LD
---.internetia.net.pl
W odpowiedzi na post Adamski:
"Swego czasu lat temu trochę wstecz mój rekord w przejeździe z Warszawy Wschodniej do Białegostoku to 1 godz 59 min. Był to pociąg Warszawa Wilno bez zatrzymywania się. A tak naprawdę wystarczało 2:10 normalnym pociągiem. No nie każdy dał rady tak przejechać. Dużo zależy od techniki maszynisty, sprawności kierownika, podawania semaforów."
Dzieciaku co Ty pieprzysz?

Jesli jedziesz bez zatrzymywania - to po jakiego potrzebny jest sprawny kierownik? Podczas gdy maszynista zapitala - kierownik 2 godziny spi. Bajki czytales...
2016-01-05 20:54:05 Autor: Piotr Figiel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Trako
Obyś nue miał nigdy wpływu na zarządzanie koleją. Już tu jedna osoba napisała żebyś ruszył szaniwną pupcię i zobaczył plakatiwy rozkład jazdy.
Możesz też wejść na stronę PLK i zobaczyć jak ten pociąg jest w rocznym rozkładzie.
Nie jestem ci w stanie pomóc ba brak wiedzy i upór osła nie mam rady.
PiS nie zrobił dobrego na kolei nic, a za to Putru złoty nauczy nas chodzić piechotą.
2016-01-05 22:25:49 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
I widać tutaj jak się kończą patologiczne modernizacje do magicznej prędkości 160 km/h, które się mają do kolei zachodniej jak metrobus do metra. A ci co byli za budową nowych linii byli i są ukazywani jako marnotrawcy i mikole.
2016-01-05 22:25:54 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
I widać tutaj jak się kończą patologiczne modernizacje do magicznej prędkości 160 km/h, które się mają do kolei zachodniej jak metrobus do metra. A ci co byli za budową nowych linii byli i są ukazywani jako marnotrawcy i mikole.
2016-01-05 22:26:00 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
I widać tutaj jak się kończą patologiczne modernizacje do magicznej prędkości 160 km/h, które się mają do kolei zachodniej jak metrobus do metra. A ci co byli za budową nowych linii byli i są ukazywani jako marnotrawcy i mikole.
2016-01-05 22:26:05 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
I widać tutaj jak się kończą patologiczne modernizacje do magicznej prędkości 160 km/h, które się mają do kolei zachodniej jak metrobus do metra. A ci co byli za budową nowych linii byli i są ukazywani jako marnotrawcy i mikole.
2016-01-06 20:00:05 Autor: dr
---.dynamic.chello.pl
Temat dotyczy Białegostoku,a tu ponownie łódzkie kłótnie.
2016-01-07 14:31:04 Autor: Rafał
---.euro-net.pl
W odpowiedzi na post Piotr Figiel:
"Rząd PiS w 100% robi to samo co PO. IC odstawia szopki z pociągami do Białegostoku, a decyzja o likwidacji pociągów do Grodna została utrzymana.
Jak ostatnim razem jechałem w nuedzielę Korczakiem do Warszawy miał 58 minut opóźnienia. ED74 nie dawał rady, a komfort jazdy jest w nim gorszy niż w EN57.

Wiceminister Stomma robi z posłów z Podlasia idiotów. Sami zobaczcie
http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=3055DD85

Mój kredyt zaufania do tej ekipy właśnie się wyczerpał."
Piotr a tu odpowiedzi z 22 i 29.10.2015r

http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=3A5E0F4D&view=S

http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/interpelacjaTresc.xsp?documentId=1760D8A037060E06C1257EE700431F49&view=S

Wniosek taki, że Pan Stomma robi tylko kopiuj wklej i odwalcie się.
2016-01-07 23:13:18 Autor: podroznik123123
---.centertel.pl
Ludzie nie jezdzijcie intrrcity. Kazde podkreslam kazde polaczenie warszawa bialystok o godz 18:06 z centralnego to opoznoenie od 30 minut do 120 minu. Dzosiaj pobili rekord bo jest juz 150 min. Zostawcie w cholere te kolej. Ja dojezdze miesieczny do konca a potem ide do sadu albo reklamuje caly bilet. Syf i jeszczeraz syf.
2016-01-07 23:14:25 Autor: podroznik123123
---.centertel.pl
Ludzie nie jezdzijcie intrrcity. Kazde podkreslam kazde polaczenie warszawa bialystok o godz 18:06 z centralnego to opoznoenie od 30 minut do 120 minu. Dzosiaj pobili rekord bo jest juz 150 min. Zostawcie w cholere te kolej. Ja dojezdze miesieczny do konca a potem ide do sadu albo reklamuje caly bilet. Syf i jeszczeraz syf.
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony