Partnerzy serwisu:

PLK szuka wykonawcy modernizacji mostów, wiaduktów i peronów na linii 272

ms, Rynek-Kolejowy.pl 05.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-05 08:18:00 Autor: static7098
---.google.com
Może nie w temacie ale na czasie.. -20 stopni a składy PR Gdynia bez ogrzewania. Regio z Elblaga do Gdyni Głównej R50631. Masakra... Ludzi odpowiedzialnych w urzędzie Marszałkowskim woj. POMORSKIEGO I W PR Gdynia za jaja powinni powiesić.

UTK żyjesz? Na forach kolejowych są dziesiątki wpisów o tej instytucji a Ty spisz..
2016-01-05 08:29:48 Autor: static7098
---.google.com
Patologia może się szerzyć bo UTK jaja sobie robi. W przypadku przewoźnika PR Gdynia mają duże możliwości aby wykazać się. Brak ogrzewania, brak oświetlenia. Gdynię często opuszczają składy w całkowitej ciemności. Nie wspominam juz o jeździe w zatłoczonych składach niczym było z otwartymi drzwiami które otwierają się pod naciskiem itd itd itd..skala problemu jest tak duża ze wystarczy na ta chwile tylko ogrzewanie i oświetlenie. Obiecane filmiki z udziałem PR Gdynia wrzucę jak znajdę czas na obróbkę.
2016-01-05 09:04:31 Autor: isdr
---.tktelekom.pl
W odpowiedzi na post static7098:
"Patologia może się szerzyć bo UTK jaja sobie robi. W przypadku przewoźnika PR Gdynia mają duże możliwości aby wykazać się. Brak ogrzewania, brak oświetlenia. Gdynię często opuszczają składy w całkowitej ciemności. Nie wspominam juz o jeździe w zatłoczonych składach niczym było z otwartymi drzwiami które otwierają się pod naciskiem itd itd itd..skala problemu jest tak duża ze wystarczy na ta chwile tylko ogrzewanie i oświetlenie. Obiecane filmiki z udziałem PR Gdynia wrzucę jak znajdę czas na obróbkę. "
Autobus linii 50 czeka,poprawi się nieco psychika co?
2016-01-05 09:27:27 Autor: p.
---.static.ip.netia.com.pl
"wykonawca ma unikac koloru niebieskiego"...

Dlaczego tylko "unikac", a nie stosowac TE ktore inwestor SAM okresli.
2016-01-05 10:48:50 Autor: inmotion
---.static.ip.netia.com.pl
Panowie, a ktoś z Was się do tego UTK odezwał? Czy tylko pisać na forum pod tekstami dotyczącymi innych tematów potraficie pisać? Napisaliście maila może do jakiejś trójmiejskiej redakcji? Skargę do Urzędu Marszałkowskiego? Albo film zrobić z termometrem? Jak chcecie walczyć o swoje?! Pisząc na forum pod tekstem o rewitalce 272?
2016-01-05 11:06:38 Autor: perony
---.adsl.inetia.pl
Dobrze by było gdyby jednak zmodernizowali te perony przy torze drugim. Niektóre są w kiepskim stanie.
2016-01-05 13:28:35 Autor: KB
---.centertel.pl
Szkoda, że nie prowadzą robót na całym odcinku ZLK Ostrów, od Kórnika, tak aby zlikwidować wszystkie ograniczenia poniżej 120 km/h, jak na szlaku Pierzchno - Środa, gdzie jest 100 km/h oraz przed samą stacją w Środzie pod wiaduktem od ŚKP.

Mam nadzieję, mimo zamknięć, na czas remontów obiektów, nie wydłuży się znacznie czas przejazdu do Jarocina.

Natomiast zauważyłem w SIWZ, w zakresie mostu na Warcie ciekawostkę. Jeżeli dobrze interpretuje, ma być wyremontowany filar nr 1 znajdujący się w rzece Warcie. Ten sam zakres był w przetargu na roboty w torze nr 1 (jakieś 3 lata temu). Czyżby poprzedni wykonawca nie wykonał i tych robót przewidzianych SIWZ?
2016-01-05 15:01:49 Autor: MichalSroda
---.srem.net
W Środzie pod wiaduktem ŚKP już ograniczenia nie ma. Tak samo wzrosła prędkość na stacji w Pierzchnie ze 100 km/h do 120 km/h, chociaż w przetargu jest napisane o wymianie podkładów na tej stacji. Dobrze, że wybierają się za mosty i przepusty.

W 2015 roku od Jarocina do Mieszkowa na torze 2 było uzupełnienia tłucznia i podbicie toru. Być może w tym roku będą robić dalej.
2016-01-05 20:29:33 Autor: dla zainteresowanych
---.adsl.inetia.pl
Dla zainteresowanych cały przejazd tą linią od Poznania do Kluczborka: https://youtu.be/HpOGKlUhYdY
2016-01-06 12:34:53 Autor: OTOP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W okolicach Srody Wlkp ,gdzie znajduje sie skupiska ptactwa , trzeba dobudować parę przepustów .
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony