Siedem firm chce wykonać projekt środkowego odcinka Węglówki [oferty]
Jakub Madrjas ⚫ 10.07.2018 ⚫
4,7k
![Siedem firm chce wykonać projekt środkowego odcinka Węglówki [oferty] Siedem firm chce wykonać projekt środkowego odcinka Węglówki [oferty]](https://www.rynek-kolejowy.pl//img/20180604131926LiniekolejowewPolsceD29131ZdunskaWolaKarsznice.jpg_900-528.jpg)
Fot. PTER19, CCA-SA 3.0
PKP PLK otworzyła oferty w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla odcinka LCS Zduńska Wola Karsznice na Magistrali Węglowej.
Inwestycja będzie realizowana w ramach prac w ciągu C-E 65 na odcinku Zduńska Wola – Inowrocław – Tczew. PLK szacuje, że przygotowanie dokumentacji i nadzór będzie kosztować 14,42 mln złotych netto, a wykonawca będzie związany z PLK umową przez łącznie 1800 dni.
Interesujące są kryteria zamówienia: cena będzie stanowić o wyborze tylko w 60 procentach, a termin wykonania dokumentacji – w 10 procentach. Aż 30 procent można uzyskać za "dodatkowe wsparcie kluczowego personelu zespołu projektowego". Oferty mają zostać otwarte 9 lipca tego roku.
Projekt swoim zakresem obejmuje: linię kolejową nr 131 od km 170,212 do km 226,750 (linia magistralna dwutorowa, zelektryfikowana, znaczenia państwowego; należy do sieci bazowej TEN-T oraz jest objęta Umową AGTC) oraz krótkimi odcinkami linii 810 (od km -0,296 do km 3,304) oraz 543 (od km 0,074 do km 2,044). W zakres inwestycji wchodzi posterunek Dionizów oraz stacje: Szadek, Otok, Poddębice, Kłudna, Kraski. Zduńska Wola Karsznice nie będzie obejmował samej stacji Zduńska Wola Karsznice, a odcinek od niej do granicy województwa.
Według założeń PLK po modernizacji linii 131 prędkość maksymalna dla pociągów pasażerskich ma wynosić 140 km/h, a dla pociągów towarowych – 120 km/h; dopuszczalny nacisk osi: 221 kN/oś, a skrajnia budowli GPL-1. Zakładane długości pociągów to 780 m, a długości peronów: 150 m.
Trwa przetarg na południowy odcinek Magistrali Węglowej. Więcej na temat modernizacji tej linii piszemy w tym wątku.
Aktualizacja: informacja z otwarcia ofert
9 lipca PKP PLK otworzyła oferty w przetargu. Było ich siedem, a każdy wykonawca proponuje skrócenie terminu wykonania kluczowych podetapów o 30 dni. Najniższą ofertę złożył Transprojekt Gdański (12,4 mln zł brutto), któremu po piętach depcze Multiconsult (12,5 mln zł brutto). Oprócz tego oferty złożyły też AECOM, TPF, Systra, Arcadis wspólnie z Mostami Katowice oraz IDOM. Wszystkie oferty zmieściły się w wyznaczonym na 17,7366 mln zł brutto kosztorysie.
Interesujące są kryteria zamówienia: cena będzie stanowić o wyborze tylko w 60 procentach, a termin wykonania dokumentacji – w 10 procentach. Aż 30 procent można uzyskać za "dodatkowe wsparcie kluczowego personelu zespołu projektowego". Oferty mają zostać otwarte 9 lipca tego roku.
Projekt swoim zakresem obejmuje: linię kolejową nr 131 od km 170,212 do km 226,750 (linia magistralna dwutorowa, zelektryfikowana, znaczenia państwowego; należy do sieci bazowej TEN-T oraz jest objęta Umową AGTC) oraz krótkimi odcinkami linii 810 (od km -0,296 do km 3,304) oraz 543 (od km 0,074 do km 2,044). W zakres inwestycji wchodzi posterunek Dionizów oraz stacje: Szadek, Otok, Poddębice, Kłudna, Kraski. Zduńska Wola Karsznice nie będzie obejmował samej stacji Zduńska Wola Karsznice, a odcinek od niej do granicy województwa.
Według założeń PLK po modernizacji linii 131 prędkość maksymalna dla pociągów pasażerskich ma wynosić 140 km/h, a dla pociągów towarowych – 120 km/h; dopuszczalny nacisk osi: 221 kN/oś, a skrajnia budowli GPL-1. Zakładane długości pociągów to 780 m, a długości peronów: 150 m.
Trwa przetarg na południowy odcinek Magistrali Węglowej. Więcej na temat modernizacji tej linii piszemy w tym wątku.
Aktualizacja: informacja z otwarcia ofert
9 lipca PKP PLK otworzyła oferty w przetargu. Było ich siedem, a każdy wykonawca proponuje skrócenie terminu wykonania kluczowych podetapów o 30 dni. Najniższą ofertę złożył Transprojekt Gdański (12,4 mln zł brutto), któremu po piętach depcze Multiconsult (12,5 mln zł brutto). Oprócz tego oferty złożyły też AECOM, TPF, Systra, Arcadis wspólnie z Mostami Katowice oraz IDOM. Wszystkie oferty zmieściły się w wyznaczonym na 17,7366 mln zł brutto kosztorysie.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |