Partnerzy serwisu:

PLK rozpoczyna przygotowania do rewitalizacji linii 229 Lębork – Łeba

ms, Rynek-Kolejowy.pl 13.10.2015 411

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-13 11:22:49 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Tak, tak.. rewitalizacja Kartuzy - Lębork, zeby chyba muchowozy uruchamiać. Autochtoni z dawnych, PGRowskich wsi juz dawno maja jakies VW z Niemiec, gdzie pracują.
2015-10-13 11:25:25 Autor: łebsko
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
nareszcie coś się będzie działo
2015-10-13 11:33:12 Autor: ga
---.centertel.pl
Jak juz to zrewitalizowac tylko odcinek Kartuzy-Sierakowice ewentualnie do Kamienicy Krolewskiej. Przy okazji trzeba by inaczej zlokalizowac czesc stacji. Dalej rewitalka nie ma sensu
2015-10-13 12:03:29 Autor: zuo
---.192.85.131
@ga: rewitalizacja może mieć sens na całej trasie Kartuzy-Lębork. I to bynajmniej nie w ruchu pasażerskim. Pociągi osobowe rzeczywiście miałyby uzasadnienie głównie na odcinku Sierakowice-Kartuzy-Gdańsk. Ale całą linią byli zainteresowani przewoźnicy towarowi - wolę korzystania wyraził np. przewoźnik Lotos Kolej. No i jest to towarowa obwodnica całego Trójmiasta - Nw. Wieś Wlk.-Kościerzyna-Kartuzy-Lębork :)
2015-10-13 13:09:14 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Rewitalka linii wakacyjnej na 2 miesiące - robimy.

Katastrofalny stan linii łączącej 2 miasto w kraju i pierwszą aglomerację Kraków - Jaworzno.

Temat tabu :-)

Logika leminga.
2015-10-13 13:57:32 Autor: Dsea
---.centertel.pl
Kiedy rewitalizacja linii 363 Rokietnica Pniewy Szamotulskie, Skwierzyna, Międzychód?
2015-10-13 14:03:37 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
No - jak PLK w Gdańsku zacznie ją robić tak jak linię helską - to można już mieć obraz nędzy i rozpaczy,
2015-10-13 14:33:49 Autor: bt
---.lasypanstwowe.gov.pl
Dla PLK linia 363 nie istnieje, bo została zlikwidowana. A że byłaby przydatna, to inna para kaloszy.
2015-10-13 14:38:14 Autor: Malopolanin1
---.telesim.com.pl
a kiedy rewitalizacja lini katowice -oświecim oraz trzebinia- oswiecim i dalej do czechowic dziedzic? Skoro Pindolino ma dojezdzac do bielska bialej to gdziePozs te wolniejsze pociagi musza jechac. Poza tym kiedy wyremontuja dworzec w Oswiecimiu oraz wrócą pociagi na linia oswiecim krakow przez skawine?
2015-10-13 17:12:01 Autor: mar37
---.play-internet.pl
A linia Malbork-Elbląg zapomina. Cóż dwa województwa Pomorskie i bagienno-błotne wiec się nie da :)
2015-10-13 18:18:52 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Może mi ktoś powiedzieć po co? Skoro ta linia jest użytkowana tylko w wakacje, a w ciągu roku mieszkańcy muszą sobie radzić sami. Łeba to nie tylko kurort to także miejscowość wraz z innymi, w których normalnie mieszkają ludzie. Więc może ktoś by najpierw pomyślał żeby uruchomić tam pociągi całoroczne tak jak to jest na trasach Gdynia-Hel i Słupsk-Ustka
2015-10-13 19:40:04 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Radko,
No i jak tam kolei ma konkurować z autobusami poza sezonem letnim. To jest linia powiatowa i organizatorem jest powiat lęborski. Juz widze te tłumy w pociągu pędzącym 50 km/ h po polach. Zejdź z obłoków.
2015-10-13 21:15:02 Autor: okokc
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Małopolanin1
Widzę że jesteś słabo zaznajomiony z tematem.
Jakich sobie samorządowców wybraliście w Małopolsce to tak macie. To co wymieniłeś to jest Wasz teren.
ale druga wiadomość jest pomyślniejsza: w nowym rozkładzie będą jeżdzić z Płaszowa do Oświęcimia przez Skawinę, Spytkowice.
2015-10-13 21:37:36 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post bt:
"Dla PLK linia 363 nie istnieje, bo została zlikwidowana. A że byłaby przydatna, to inna para kaloszy."
Nie zlikwidowana, tylko przekazana do PKP Nieudolności.
Już widzę te "szczęśliwe" miny nowobogackich wybudowanych wzdłuż linii - szczególnie w okolicy Rokietnicy i Mrowina.
2015-10-28 07:24:02 Autor: Szymon Klemba
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cóż, to jakieś nieporozumienie, aby robić "wielki" unijny projekt z takiej linii. Jeśli już to trzeba by to rozważać w szerszym kontekście, czyli na całym odcinku z Kartuz do Łeby, z uwzglęnieniem przewozów PKM do Sierakowic.

Tak naprawdę taką linię powinno się przywrócić w ramach środków własnych do 80 km/h, niewielkim kosztem, bez wodotrysków. Zwłaszcza, że przewozy funkcjonują tylko w sezonie letnim, i nic nie wskazuje aby miały funkcjonować przez cały rok.

A studia wykonalności zlecać dla innych odcinków, w tym obecnie zamkniętych, a potrzebnych (dobry jest przytoczony już przykład Międzychodu).
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony