Partnerzy serwisu:

PLK rozpoczyna przygotowania do modernizacji linii Warszawa - Lublin

Rynek Infrastruktury 05.09.2012 165

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2012-09-05 15:26:56 Autor: tyle_nadziei_a_i_tak_pewnie_się_nie_uda
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
drugi tor bardzo się przyda. nie tylko umożliwi to upchnięcie paru tlk na regularną trasę (zamiast objazdu przez mińsk maz.), ale też zmniejszy opóźnienia pociągów km na wypadek awarii.
no i wreszcie przyda się *prawdziwy* ekspres kolei mazowieckich. dzisiejszy kme7 to kpina.
2012-09-05 15:28:41 Autor: inzynier
---.200.225.98
\"Przewiduje się, że roboty na odcinku Warszawa – Otwock – Lublin mogłyby zakończyć się do 2020 r.\"
Ze co?? A moze od razu do 2120..?
Ktos tu chyba sobie jaja robi.
2012-09-05 16:00:01 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierdolenie. Się nie da. Zmienić przepisy. tilt pasywny, i 160km/h do wzięcia. Niby mają ryć tyle lat. Busy całkiem zawładną na tej trasie. Będzie burdel. Jeszcze ten wyjazd przez Otwock, trzy tory. Nowa kicha jak na Modlin. Najlepsza kapitalizacja (jebany android, jak mnie to wkurwiają , te podpowiedzi). Rewitalizacja najlepsza . Czas 1:45. V-140 metodą gospodarczą . Precz z modernizacjami ! Precz z androidem ! Ponad 10 minut pisania kilku słów na tym gownie .
2012-09-05 16:22:07 Autor: oses32
---.centertel.pl
A Otwock - Warszawa? Elfy i impulsy mi nie wystarczają, wypadałaby, żeby to miało po czym jechać...
2012-09-05 16:54:44 Autor: LU
---.100.211.91.static.bait.pl
Swego czasu minister mówił, że prace zaczną się w 2014 roku. Jak widać jest to już nierealne. Budowa najwcześniej rozpocznie się w połowie 2015 roku. Czyli najwcześniej możemy pojechać 160 na odcinku Otwock-Lublin w 2018 roku.

Pytanie co z dodatkowym torem na odcinku Wawa-Otwock? Ze względu na zabytkowe wiaty zadanie wydzielono z modernizacji linii kolejowej nr 7 i przeniesiono do modernizacji WWK. Ciekawe kiedy ruszy LK7 w ramach WWK?
2012-09-05 16:59:53 Autor: Y
---.adsl.inetia.pl
Dodatkowego toru na Wawer - Otwock nie będzie. Było o tym pisane. Jeśli już, to byłby dobudowywany w przyszłości (po modernizacji do 120 km/h). Podziękuj \"miszczom\" od wiat.
2012-09-05 17:14:18 Autor: carva
---.radom.vectranet.pl
780 dni na \"przygotowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie materiałów przetargowych na wybór wykonawcy robót budowlanych, uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej oraz postanowienia w sprawie warunków realizacji przedsięwzięcia (w razie konieczności) i pozwoleń na budowę wraz z kompletem uzgodnień związanych z modernizacją linii...\" ...... i Wy się dziwicie, że nic się nie modernizuje ????? Ponad 2 lata na przygotowanie dokumentacji dla 30 km odcinka (Otwock – Pilawa w km 26,050 – 55,600) to jest SKANDAL !!!!!
2012-09-05 17:51:29 Autor: Tolek
---.lublin.mm.pl
Do cava:

Przygotowanie dokumentacji to pikuś. Pan pikuś. Załatw uzgodnienia, ZUDP i na koniec pozwolenie...
Te dwa lata to jest wręcz mało czasu..
2012-09-05 18:00:48 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze, że miszczowie od wiat wtrącili swoje grosze. Może się nie skończy totalną przekopką z kijowym układem torów. Jak zryć i zbudować linię od podstaw z gorszymi parametrami? PLK prawdę ci powie.
2012-09-05 19:35:25 Autor: Y
---.adsl.inetia.pl
Właśnie widać, jak się to nie kończy kijowym układem torów.
2012-09-05 20:46:47 Autor: ktos
---.ds.pg.gda.pl
W czym niby perony wyspowe przeszkadzają aby było ponad 120? Już obecnie jeden tor jest idealnie prosty ( nie ma łuków przed peronem ) więc może być 140 ( ze względu na peron wyspowy ), zaś na trzecim torze - 160.
2012-09-05 22:41:39 Autor: laik
---.adsl.inetia.pl
O modernizacji Wa-wa - Otwock na więcej niż jest można zapomnieć. Dla czego? Bo każde podwyższenie prędkości wiązałoby się z postawieniem ekranów, a na to po prostu mieszkańcy się nie zgodzą. Linia Otwocka jest po prostu \\\"perełką\\\" krajobrazową i ludzie (w tym ja mimo iż tam nie mieszkam) przykują się w proteście do torów. Finał będzie taki, ze cała linia otwocka zostanie wpisana do rejestru zabytków jako krajobraz poddany ochronie. Jedyne rozwiązanie to rewitalizacja do tego co jest (chyba 80kmh) z przeprofilowaniem łuków przy peronowych do 100km/h i w kilka lat metodą \\\'faktów dokonanych\\\" osiągnięcie tej prędkości. Do tego dwu kierunkowa SBL i 2 \\\"przewiązki\\\" z rozjazdami na 80-100kmh żeby przyspieszone/ekspresy mogły wyprzedać i powinno się udac - do tego niewielkim kosztem.
Próby forsowania 140 czy 160 skończą się tym, ze zostanie jak jest na następne 100lat.
2012-09-05 23:09:13 Autor: Mathew IC Forum
---.centertel.pl
Zanim to się zacznie, świętokrzyski marszałek nie wytrzyma jazdy przez Warkę czy Dęblin i sypnie kasą na \"Czarną Łącznicę\". Ona powstanie dużo szybciej. To tylko kilka km torów i dwa rozjazdy na krzyż. O, jeszcze jakiś semafor, czy dwa. Ale niech lubelskie remontuje tory. Dobrze tam im to idzie. Szacun!
2012-09-05 23:11:00 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
laik
A dlaczego w takim razie do dróg się nie przykuwają jakoś ,albo siłą z nich wyganiają i wszelkie procesy wygrywają drogowcy jak na A2 estakadę na obszarze Natura 2000 Pradolina Warszawsko - Berlińska zbudować było można bez problemu, czy A2 zbudować w otulinie Bolimowskeigo Parku Krajobrazowego, a na linii Łódź - Warszawa, czy na 8 są problemy środowiskowe, czy lokalizacyjne jak w okolicy Grodziska. A np. na jednej z najbardziej kontrowersyjnych dróg Trasie Górna, która jest budowana przez tereny gęsto zaludnione, przez środek ogródków działkowych, które zostaną zlikwidowane, oraz przy samych blokach, wyburzane są też domy i wysiedlani ludzie i budowa idzie pełną parą, ekrany też zapewne będą i nikt się nie przykuwa i liczne protesty nie wstrzymują budowy (ciekawe, czy do S7 się będą przykuwać), tylko kolejom jakoś zawsze pod górkę. Pozdrawiam.
2012-09-06 07:29:14 Autor: arun busowy barun
---.paradowski.pl
i znowu 200 mln na skrócenie czasu jazdy o 10 minut. Zamiast budować ekspresówkę po której Contbus dojedzie w 1,5 godziny. No ale cóż, to nie Wielkopolska ani Kaszuby, po co tu dobre drogi.
2012-09-06 07:48:28 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Jeśli modernizacja nie przewiduje budowy drugiego toru od Otwocka do Pilawy to nie jest modernizacja tylko drobna partanina.Przy dobrej organizacji można by to robić w godzinach nocnych jak to robiono w ubiegłym roku na linii jednotorowej Działdowo-Olsztyn na odcinku Nidzica Olsztynek jak się chce i umie to można
2012-09-06 08:03:09 Autor: anonimowy rolnik okradajacy naród
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
aronek dalej swoje - a to nie budują s17?? ciekawe rzeczy opowiadasz...:)) nie mów, że wolisz jarka i kolejny półkilometrowy peron w polu:)
1,5 godziny - buhahaha jaką uczelnię kończyłeś?? oczywiście poza parczewskim instytutem:)))
domagasz się dróg jak na zachodzie a proponujesz środki transportu rodem z bangladeszu - pora na zmianę mentalności
2012-09-06 10:05:05 Autor: pat
---.devs.futuro.pl
Ćwierć miliarda (brutto) za dokumentację przebudowy 150 km torów ????????????
to 1,6mln / km czyli 1600 zł/ metr
Tak dla porównania na jeden metr dwutorowej linii kolejowej potrzeba 260 kg szyn i 3,2 podkłady i ten materiał kosztuje jakieś 1400 -1500 zł. Czyli mniej niż koszt projektu jednego metra tej modernizacji. Patrzcie i uczie się jak powstają fortuny.
Tu nigdy nie będzie dobrze.....
2012-09-07 08:40:39 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"PLK rozpoczyna przygotowania do modernizacji linii Warszawa - Lublin\"

Tytuł adekwatny do działań PLK. Przygotowania potrwają z 5 lat, prace - kolejne 20, zważywszy ile będzie potrzeba studiów wykonalności i decyzji środowiskowych, które z 5 razy stracą ważność (bo chyba nikt nie wątpi, że na 1 się zakończy), dalej ze 3 lata poprawek, potem połowa trasy będzie się kwalifikowała do kolejnego remontu, więc kolejne 4 lata jak z bicza przeleci i wreszcie w 2044 roku zostanie przecięta uroczysta wstęga zwiastująca MOĹťLIWOŚÄ† pojechania do Lublina 160 km/h.

Podkreślam słowo \'możliwość\', bo przecież nikt nie twierdzi, że realnie będzie się jeździć rzeczone 160 km/h...
2012-09-27 08:29:28 Autor: 1,2 bln m3 gazu kolo lbn
---.dynamic.gprs.plus.pl
calkiem sprawnie bedzie szlo
2012-10-01 20:17:20 Autor: Darek
---.home.aster.pl
2020 rok, to jakaś kpina.
Wystarczy zrobić trzy rzeczy:

1. Dobudowa trzeciego toru pomiędzy Gocławkiem a Otwockiem
2. Dobudowa drugiego toru pomiędzy Otwockiem a Pilawą
3. Remont łącznicy 506 (Warszawa Antoninów - Warszawa Gocławek)

Na dobudowę torów, miejsca jest dużo, więc technicznie, nie stanowi to problemu.
To rozwiązałoby dużo problemów i znacząco skróciło czas podróży.
Obecnie z Lublina do Warszawy jedzie się przez Mińsk Mazowiecki i Rembertów, linią 13 i 2, co jest marnowaniem czasu i energii, bo sporo się nadrabia.
Łącznica 506, która może odbierać ruch dalekobieżny i towarowy z linii 7, tuż przed Olszynką Grochowską, jest w tak opłakanym stanie, że strach przez tory przechodzić aby nie uszkodzić podkładów czy mocowania szyn a mimo to, kursuje nią nocny ekspres \"Kasztan\" z Niemiec na Ukrainę.
Taki paradoks mały :)
Pamiętam czasy, kiedy 506-tką jeździły pośpieszne i towarowe, ale przy dzisiejszym natężeniu ruchu podmiejskiego na siódemce, nie jest to możliwe.
Zbyt często jeżdżą tam EZT i zatrzymują się na przystankach osobowych.
Pozostaje pora nocna i tylko w nocy można zobaczyć coś innego, niż KM lub SKM.
Tylko tyle wystarczy na razie zrobić, aby udrożnić wydatnie linię 7 i nie chce mi się wierzyć, że potrzeba jest na to aż ośmiu lat.






2012-10-06 14:29:42 Autor: operator 3250
---.dynamic.gprs.plus.pl
Szacun dla IZ Lublin bo z podrasowaniem siodemki przed moderna wstrzelil sie znakomicie. Swiadczy o duzym wyczuciu i elastycznosci.
Zreszta linia nr 30 albo linia nr 68 tez jest reperowana i dopieszczana, takze siodemka na odcinku lbn-dorohusk.
Teraz czekamy tylko na te jedna wiadomosc.......
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony