Partnerzy serwisu:

PLK namawia rynek do utrzymywania sieci trakcyjnej

jm, Rynek Kolejowy 14.10.2015 272

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-14 10:56:49 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
brzmi ładnie, ale w praktyce odpowiedni sprzet maja tylko 3-4 firmy wliczając w to PKP Energetykę...
2015-10-14 11:21:48 Autor: Y
---.static.ip.netia.com.pl
Najpierw sprzedaje się w prywatne ręce firmę dysponującą odpowiednim sprzętem i fachowcami a teraz zaczyna się żebranina aby ktokolwiek zajął się utrzymaniem sieci trakcyjnej. To tak jakby kupić sobie nowy samochód a kluczyki przekazać sąsiadowi w prezencie.
2015-10-14 12:34:04 Autor: et21
---.lien.uhp-nancy.fr
To może niech PLK zainwestuje przynajmniej w podstawowy tabor jak pociągi sieciowe? I udostępni zwycięzcy przetargu?
2015-10-14 12:37:19 Autor: gość
---.199.251.1
Niech PLK policzy ile baz ma PKP Energetyka i ile inne firmy a potem niech apeluje....
2015-10-14 12:47:06 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Poszły ZNTKi, poszły PNI, poszła telekomunikacja, energetyka.

Jest lepiej, taniej, efektywniej?
2015-10-14 14:41:45 Autor: Kalle Blomkvist
---.11.225.79
Czegoś takiego jak PKP Energetyka w ogóle nie powinno być! Wszystkie elementy infrastruktury potrzebnej do prowadzenia ruchu pociągów powinny należeć do bezpośrednio dotowanej agencji rządowej, powstałej po likwidacji PKP PLK SA.
2015-10-14 14:46:11 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
Ale jest w Centrali PLK armia biurokratów, dyrektorów przeróżnych projektów (przewyższająca liczbę pracowników dyrekcji Generalnej PKP za czasów PRL) mnóstwo biur z dyrektorami i ich zastępcami, myśli się o stworzeniu kolejnego szczebla zarządzania z dyrektorskimi stołkami. To jeszcze bardziej usprawni zarządzanie infrastrukturą kolejową.
Fakt, że na podstawowych stanowiskach pracy w Zakładach Linii Kolejowych nie ma ludzi do pracy to taki nieistotny drobiazg.
2015-10-14 15:18:28 Autor: Janek2
---.199.251.1
Facet, który ogłasza program Wielkiej Ofensywy Inwestycji Kolejowych prawie dwa lata po rozpoczęciu nowej perspektywy budżetowej UE a wkrótce zostanie pewnie odwołany za niewykorzystanie conajmniej 2 miliardów dopłat unijnych z poprzedniej perspektywy porządzi pewnie do listopada.
2015-10-14 16:57:13 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
Cóż, zima pokaże jak to jest utrzymaniem trakcji. Dodam, że ta ostatnia była bardzo łaskawa dla startu Pendolino ;0). A jaka ta będzie?
2015-10-14 17:17:18 Autor: mPKPe
---.sochaczew.vectranet.pl
PKP Energetyka
105 baz terenowych w całej Polsce
100 pociągów sieciowych rozlokowanych w całej Polsce
Czas dotarcia do 20min od incydentu
Przystąpienie do usuwania szkód - w momencie dotarcia


Inne podmioty na rynku
5-6 baz przy dużych miastach
11 pociągów sieciowych w całej Polsce (raczej skupione w macierzystych bazach)
Czas dotarcia do... kilu godzin w zależności gotowości
Przystąpienie do usuwania przeszkód - w zależności od oszacowania szkód i negocjacji z PLKą w sprawie wynagrodzenia

Taka lekka dysproporcja :)
2015-10-15 03:51:59 Autor: jusuf
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
i wyszło szydło z wora. Prezesuniu w binoklach (ten co afiszował sie z kiblem w wagonie) załatwił sparwę. Cudowna zbiurokratyzowana ponad wszystko firma PLK S.A. szuka firm do utrzymania sieci trakcyjnej której jest właścicielem. Właściciel z Luxemburga chyba stawia już duże warunki finansowe na utrzymanie sieci. To pikus. Ważne że sprzedano Energetyke i juz jest wszystko ok. Kasa, kasa, kasa a reszta to nie ważne. Oby tak dalej PLK S.A. i PKP S.A. Bedzie jeszcze większe szambo.
2015-10-15 05:30:26 Autor: Kim9
---.opera-mini.net
Czy ten bufonowaty pupilek Balcerowicza odróżnia w ogóle co to sieć trakcyjna ? Z wypowiedzi wynika, że nie bardzo. A jeśli już, to po to PKPE sprzedali żeby teraz pozytywnie na rynek wykonawców wpływać ? Panie , przestań Pan wąchać to zioło !!! Wybory już tuż a potem wyjazd ze stołka i gruntowna kontrola, łącznie z "Twoją koleją" i wszystkimi agencjami PR, z Cam Media na czele. No i te zgraje doradców w rodzaju McKinsey. Zrzednie ta arogancka facjata, oj zrzednie .
2015-10-15 05:30:37 Autor: Kim9
---.opera-mini.net
Czy ten bufonowaty pupilek Balcerowicza odróżnia w ogóle co to sieć trakcyjna ? Z wypowiedzi wynika, że nie bardzo. A jeśli już, to po to PKPE sprzedali żeby teraz pozytywnie na rynek wykonawców wpływać ? Panie , przestań Pan wąchać to zioło !!! Wybory już tuż a potem wyjazd ze stołka i gruntowna kontrola, łącznie z "Twoją koleją" i wszystkimi agencjami PR, z Cam Media na czele. No i te zgraje doradców w rodzaju McKinsey. Zrzednie ta arogancka facjata, oj zrzednie .
2015-10-15 10:49:38 Autor: et21
---.lien.uhp-nancy.fr
@mPKPe

Sytuacja: zerwanie sieci w ok. 5. km lk 279 (pod Lubaniem), ok. godz. 21.
Czas do przyjazdu pociągu sieciowego do Lubania (jeszcze nie do miejsca awarii) - 2 godz.

20min? Tyle to im chyba zajmuje dopicie herbaty. Nie mówiąc o uzgodnieniu na szybko rozkładu na linii jednotorowej.
2015-10-17 11:41:54 Autor: ide
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Juz w PLK S.A zaczynaja sie podchody do zwalniania ludzi z drogowego. Przypuszczalny powiód to że wiecej kasy wydoja firmy zewnetrzne na utrzymania sieci trakcyjnej.
PKP Energetyka
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony