Partnerzy serwisu:

Cztery firmy chcą zaprojektować rozbudowę szerokich torów na stacji Terespol [oferty]

Jakub Madrjas 11.02.2019 44

Cztery firmy chcą zaprojektować rozbudowę szerokich torów na stacji Terespol [oferty]
Fot. Lichen99, CCA-SA
PLK zamawia projekt rozbudowy układu torów o prześwicie 1520 mm stacji Terespol. To inwestycja potrzebna w kontekście rozwoju przewozów na Jedwabnym Szlaku. Do postępowania stanęły cztery firmy.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa dostępności przejścia granicznego Terespol – Brześć, Etap 1 – Rozbudowa układu torów o prześwicie 1520 mm stacji Terespol".

Na wykonanie projektu przeznaczono ponad trzy lata (38 miesięcy). PLK przeznaczy na to dużą kwotę – 4 837 210 złotych netto. Wykonawcę wybierze na mocy kryterium doświadczenia personelu wykonawców (10 proc.) i ceny (90 proc.). Otwarcie ofert nastąpi pod koniec stycznia.

Przez stację Terespol prowadzi normalnotorowa linia nr 2 (magistrala E20) oraz szerokotorowe linie nr 60 i 446, które docierają do położonego pod Terespolem terminalu Małaszewicze. To wąskie gardło na Jedwabnym Szlaku, które pilnie chce przebudować PKP Cargo. Jednak już w przeszłości spółka zwracała uwagę na ograniczenia stacji Terespol, które musi przezwyciężyć PKP PLK. Obecnie PLK przebudowuje zresztą stację Terespol, ale w zakresie toru 1435 mm w ramach modernizacji linii E20.

Aktualizacja: Otwarcie ofert

PKP PLK 7 lutego otworzyła oferty. Do przetargu zgłosiły się cztery firmy: Schuessler-Plan (3,2 mln zł brutto), WYG (3,4 mln), Multiconsult (3,55 mln) i Torprojekt (4,9 mln zł). Wszystkie oferty mieszczą się w budżecie PLK, który zakładał wydanie 5,9 mln złotych brutto. 


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony