Partnerzy serwisu:

PKP PLK zlecą prace przedprojektowe na Magistrali Węglowej

ms, Rynek-Kolejowy.pl 31.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-03-31 07:46:40 Autor: fredynand
---.tktelekom.pl
"Archaiczne urządzenia srk"?? Toć takich samych na sieci PKP PLK S. A. jest ponad połowa!
2015-03-31 08:13:45 Autor: wejuhc
---.38.108.16.internetia.net.pl
Chyba miało być "po linii 131 na odcinku Bydgoszcz – Tczew przez Laskowice Pomorskie" a nie "133".
2015-03-31 08:49:49 Autor: Maurycy+
---.97.198.177
Znowu bogate PLK wywali 2 melony na analizę "wpływu plam słonecznych na opady mżawki na Saharze środkowej",
2 melony dla jakiejś pracowni pt. "Garden bowls&sons",
po to aby niepewną metodą badawczą dojść do pewnych wniosków,

co jest obecna linia nr 201 na odcinku Maksymilianowo - Kościerzyna?
otóż - linią jednotorową o praktycznie zerowej przepustowości,
ile pociągów w dobie zapewnią szlaki rzędu 20 kilometrów?
nawet przy osiągnięciu max v rzędu 60-70 km/h,

a te opowieści o elektryfikacji, wymianie nawierzchni można miedzy bajki włożyć...
2015-03-31 08:56:00 Autor: jaybee
---.dynamic.chello.pl
"opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu"

to cos w rodzaju:

"lustrowanie dokumentacji do projektu lustracji nadzoru lustracji",

prawda? -:)
2015-03-31 08:57:34 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
To pod jaką prędkość PLK planuje zmodernizować ten odcinek Węglówki, że kształty staną się nagle archaiczne? Po za tym mowa tu wyłącznie o ruchu towarowym, a co z przewozami pasażerskimi, które od wielu lat na odcinku Maksymilianowo - Kościeżyna traktowane są jako zło konieczne? Dlaczego w takich Niemczech można modernizować/remontować szlaki kolejowe pod prędkości 160/120 pozostawiając mechaniczne urządzenia SRK i nie inwestując w drogie lcs-y, a w Polsce koniecznie musimy iść droższą drogą? (może kolega z torów plk by się wypowiedział).
Przydałoby się też w ramach tych prac projektowych wybrać najkorzystniejszy wariant połączenia Koronowa z Maksymylianowem i wykonać je jako jedno z zadań tej inwestycji.
2015-03-31 09:33:33 Autor: gosc
---.internetdsl.tpnet.pl
PLK nic nie zleciły!! Póki co ogłosiły przetarg. Do zlecenia to jeszcze jakieś 3-5 miesięcy.
2015-03-31 10:15:42 Autor: Korrek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wasiu
Mechaniczne srk przy 200 w Niemczech? A gdzież to niby tak jest?

@gosc
Masz 100 % racji. Inaczej pisząc - jaki tytuł, takie wpisy komentatorów...
2015-03-31 10:41:55 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
I to trzeba szybko zrobić , jak w gdańsku wybudują ,,centrum handlowe Radunia" to wprowadza zakaz jazdy składów z TWR i MSN i do starego portu w Gdańsku i do Gdyni trzeba bedzie jeździć dookoła .

A może ktoś coś słyszał czy PLK ma ochotę wyremontować odcinek linii 201 pomiędzy Nową Wsią a Maksymilianowem? Tam z małymi wyjatkami obowiazuje po obu torach 20km/h a w Wiosce zrobiło się królewstwo 10 tek ...
2015-03-31 11:27:06 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@Korrek:
wasiu nie pisał o 200, ale o 120. Do 160 mogą być kształty, powyżej, o ile dobrze pamiętam, kabinówka.

A kształtów w Niemczech jest dużo i nie przeszkadza to prowadzić ruchu:

http://www.bahnbilder.de/bild/deutschland~strecken~kbs-720-schwarzwaldbahn/403916/formsignale-in-villingen-04-09012010-1117.html

LCSy to fajna zabawka, ale do przewalania potężnej kasy. A jak się zwolni ludzi z linii to dla "równowagi" przychodzi kilkukrotnie więcej prezesów, dyrektorów i keirowników. PLK już dawno nie panuje nad polityką kadrową. Przepłaconaej i nieefektywnej biurwy powinno być 20% tego, co teraz.
2015-03-31 13:06:07 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Czyżby kolejna szansa dla ZDG TOR? Tym razem to już nie 400k jak w przypadku przetargu na ERTMS, ale 2 miliony :)
2015-04-01 09:37:59 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Jedno mamy pewne jak w banku: najwięcej kasy przewalą nie na remont nawierzchni, nie na LCS-y ale na ekrany. Linia praktycznie w całości wiedzie przez malownicze, cenne przyrodniczo tereny (Bory Tucholskie, Wdzydze, Wieżyca) więc z jakiej racji pasażerowie mają za darmo je oglądać?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony