Partnerzy serwisu:

PKP PLK zamknie ruch na „siódemce” podczas modernizacji

jar, Rynek Kolejowy 11.09.2015 246

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-09-11 09:09:00 Autor: PiotrW_
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
1. A co z TLK z kierunku Krakowa i Kielc do Warszawy oraz z Lublina w kierunku Krakowa/Katowic? Jak one pojadą?

2. Czy w ramach przywracania przejezdności na l.30 nie dałoby rady jakoś "przybliżyć" do stacji miasta Radzyń P.? Pewnie nie, no ale zapytać zawsze można? :-)
2015-09-11 09:32:09 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A mikolom liczącym na przywrócenie ruchu z Łukowa do Lublina przez Parczew przyjdzie obejść się smakiem. Skończy się to jak z nadzieją na reaktywację linii Ostrołęka-Łapy: bezterminową ZKA na ważnej magistrali. Chyba że PiS rozgoni dziadów z Trupolu i kombinatorów z pekapy.
2015-09-11 09:45:10 Autor: SP45-116
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
już wiadomo jak będzie. KKS na zamkniętych odcinkach, ew. Warszawa- Lublin z zajeżdżaniem do Pilawy, Dęblina, itd. Pociągi bezpośrednie przez Siedlce, Łuków, Parczew z czasem jazdy zbliżonym do tego przez Puławy.
2015-09-11 09:55:35 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
zamiast zrobić najpierw Otwock-Pilawa to oczywiście rozgrzebią część dwutorową a pewnie Otwock-Pilawa nie zdążą do 2020 i zysku czasowego z tej modernizacji nie będzie. przecież kluczową częścią tej modernizacji jest likwidacja jazdy dookoła i z tego jest największa korzyść.
wyjdzie podobnie jak na Warszawa-Radom. będzie pełno grzebania w części dwutorowej a kluczowy odcinek Warka-Radom cały czas leży odłogiem.
2015-09-11 10:12:53 Autor: AveJa
---.242.138.101
@PiotrW

1. przez CMK-Radzice-Radom
2. to tylko przywrócenie przejezdności, a nie przebudowa
2015-09-11 10:42:12 Autor: QAZ
---.garwolin.vectranet.pl
Mniej więcej w tym samym czasie rozpocznie się budowa trasy S17, czyli do Warszawy z kierunku południowo-wschodniego szybciej będzie dotrzeć balonem albo kajakiem.
2015-09-11 10:48:11 Autor: krzysztof rytel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

krzysztof rytel
Lublin - Lubartów: 25 km, 50,5 mln -> 2 mln/km (wykonanie)
Lubartów - Parczew: 30 km, 91 mln zł -> 3 mln/km (plan)
Parczew - Łuków: 53 km, 202 mln -> 3,8 mln/km (plan)

Niezły skok na kasę sobie szykują. Zapewne panowie od LCS-ów (zbędnych na liniach lokalnych).
2015-09-11 10:55:09 Autor: Artur B
---.dynamic.chello.pl
Już teraz przydałaby się zmodernizowana linia 25 Dębica - Ocice jako linia objazdowa. Przypominam, że odległość pomiędzy Krakowem a Lublinem przez Mielec jest o ponad 30 km krótsza niż przez Radom.
2015-09-11 11:03:46 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Dlaczego pan nie napisze na ile był planowany Lublin-Lubartów?
2015-09-11 11:16:19 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Krzysztof Rytel: dlaczego zaraz LCS-y? POstawią przede wszystkim nowe perony z kostki Bauma wyposażone w gustowne wiaty z blachy falistej, a przede wszystkim EKRANY.
2015-09-11 11:30:54 Autor: AveJa
---.242.138.101
Przecież LCS zostały wymyślone jako rozwiązanie dla linii lokalnych, małoobciążonych, aby obniżyć koszty ich utrzymania, z choinki się urwaliście ludzie? To tylko PKP robi wszystko na odwrót, LCS na zatłoczonych magistralach.
2015-09-11 11:39:29 Autor: d3
---.146.10.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@AveJa - tu się z tobą zgadzam LCS-y tam gdzie już udało im się uruchomić obniżają zdecydowanie przepustowość linii o dużym obciążeniu ruchowym a na liniach lokalnych to jak działają nie ma praktycznie dużego znaczenia.
2015-09-11 11:54:13 Autor: sfuhc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cóż, zapowiada się niezły burdel. Ósemka będzie w tym czasie rozkopana, łącznicy w Czarncy brak, 22_ka zajezdzona.... Pięknie, K.., Pięknie...
2015-09-11 12:39:43 Autor: y
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po to robiony jest wpierw odcinek Pilawa - Dęblin, żeby potem przez ten odcinek puszczać objazd z Radomia, gdy tam rozkopią Warka - Radom.
2015-09-11 12:49:07 Autor: Leon zawodowiec toroweic
---.static.ip.netia.com.pl
Szanowni, jeszcze nie zaczęliśmy jej modernizować tej całej siódemki, a już mamy opóźnienie lekko mówiąc dwóch lat. Gdyż Staszek zabrał koparkę i taczkę na modernizację linii Łódź - Warszawa i powiedział że jak skończy to podeśle.
2015-09-11 13:42:10 Autor: BarteS
---.30.124.12
No to jeśli do zamknięcia idą na 3 lata Lublin - Puławy Azoty i Puławy Azoty - Dęblin z KKZ-tem to mamy ogromy ubytek pracy eksploatacyjnej PRów którego nie uda się skopmensować na linii numer 30 bo jej przepsutowość będzie wykorzystana w 100% objazdami towarów i MPE/S-ów. A przecież nie może być tak, że marszałek (czyli my) będzie płacił LZPR za wożenie autobusami bo to patologia... Zatem trzeba to wykorzystać i tą pracę alokować. Więc zgodnie z planem transportowym województwa od 2017 jak rozumiem ruszają linie Zamość - Hrubieszów i Zamość - Biłgoraj. Nie może być inaczej!
2015-09-11 13:51:39 Autor: tor
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
KZA miała być wliczona w koszty modernizacji - przynajmniej takie było założenie w przedprojektowej.
2015-09-11 13:59:24 Autor: Maciek1983
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mam pytanie a co z pociągami Kolei Mazowieckich z Dęblina do Warszawy, one nie pojadą objazdem przez Lubartów linią nr 30?
2015-09-11 14:08:44 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Fajno by było jakby Kible Mazowieckie pojechały od Pilawy do Dęblina objazdem przez Łuków. Ale to zbyt piękne.
2015-09-11 14:15:06 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Wywalili mój komentarz dotyczący Trupolu, i nawet śladu nie zostawili.
2015-09-11 14:16:49 Autor: y
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co ma być? Nie będzie ich, tylko na odcinku Dęblin - Pilawa (albo Garwolin) będą jeździły autobusy. A od Pilawy (Garwolina) dalej pociągiem do Wawy.
2015-09-11 14:28:35 Autor: sheva17
---.205.221.231
I którędy nasz zdrojowy ekspert chciałby teraz trasować składy na znajdującej się w stanie agonalnym linii radomskiej? Przez Warkę się nie da, podobnie przez Dęblin. Zostaje tylko CMK z turystycznymi objazdami albo przez Kielce albo przez Koluszki. Ale tyle było bicia piany przez znawcę ze zdroju....
2015-09-11 18:19:08 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W normalnym kraju to zaczęto by od szybkiej budowy drugiego toru Otwock - Pilawa, miejsce jest, częściowo nawet był drugi tor, peron w Pogorzeli czeka (polecam google maps). To tylko 26km. Zrobić to można w góra dwa miesiące stosując niewielkie nocne zamknięcia. Po zakończeniu budowy drugiego toru można ewentualnie remontować obecny przy także nocnych zamknięciach. Następnie NIC nie robić na odcinku Dęblin - Warszawa do czasu zrobienia przynajmniej 1 toru Radom - Warka na normalną prędkość. Natomiast już powinna być robiona 22-ka i gotowe łącznice do CMK z Radzic w stronę W-wy, nie mówiąc o ulubionej przez Dzioberta i K65 Czarnca - Włoszczowa Północ (bez łącznic nie ma mowy o zamykaniu ósemki). Dopiero po tym wszystkim.i można robić ósemkę Czachówek - Warka i siódemkę z Dęblina do Warszawy mając dodatkowe objazdy z Lublina do Warszawy przez Dęblin, Czachówek i Piaseczno (o ile to co teraz zaczeli to skończą), przynajmniej dla pośpiechów od strony Lublina.

Wieloletnie zaniedbania nie muszą oznaczać teraz wieloletnich utrudnień. Ale jak widać remont Łódź - Warszawa nic mądrali z PKP a zwłaszcza PKP PLK nie nauczył, gdzie zapomnieli wcześniej wyremontować zdegradowaną linię Zgierz - Łowicz...
2015-09-11 19:36:01 Autor: dd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Parczewa Koleje Mazowieckie na czas zamknięcia do Dęblina. I w Prw przesiadka na Przewozy regionalne.
2015-09-11 20:38:01 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
A kiedy w końcu 8 zostanie zamknięta a USTRONIE przetrasowane na CMK
2015-09-11 21:25:34 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ósemkę zamkną już niedługo. Jeszcze ze 2 wykolejenia w Warce i po sprawie. Przeprawa przez rzekę też się sypie. Kwestia miesięcy.
2015-09-12 08:28:52 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post sheva17:
"I którędy nasz zdrojowy ekspert chciałby teraz trasować składy na znajdującej się w stanie agonalnym linii radomskiej? Przez Warkę się nie da, podobnie przez Dęblin. Zostaje tylko CMK z turystycznymi objazdami albo przez Kielce albo przez Koluszki. Ale tyle było bicia piany przez znawcę ze zdroju...."
Ekspert ze Starachowic zapomniał o takiej drobnostce jak wybory za 45 dni i wywalenie do kosza tej niedorzecznej propozycji.

PiS nie pozwoli sobie na harakiri w Lublinie.
2015-09-13 14:17:11 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Czy jest możliwe przybliżenie stacji RADZYŃ PODLASKI miastu , za pomocą linii autobusowej w ramach komunikacji miejskiej ? Oby nie skończyło się to takim horrorem jak na północnym szlaku kolejowej ósemki , że szlak : Warka - Radom cały czas leży odłogiem . Po porządnie zrobionej modernizacji kolejowej siódemki i stosownym przygotowaniu trzydziestki , chyba możliwe będzie uruchomienie 2 par pociągów TLK z Lublina do Białegostoku przez Lubartów , Parczew , Łuków , Siedlce , Siemiatycze , Czeremchę , Bielsk Podlaski ... Najważniejsze , żeby było na północnym odcinku kolejowej trzydziestki nie mniej , niż 80km/h , wtedy będzie można uzyskać czas przejazdu z Lublina do Białegostoku bez przesiadki na poziomie niewiele ponad pięciu godzin ...
2015-09-13 20:07:03 Autor: Radomiak
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
Pojawił się oczywisty konflikt w modernizacjach linii kolejowych nr 7 i nr 8.

Podczas remontu ósemki ruch miał iść objazdowo (co jest już faktem) przez linie 26 i 7.

Teraz okazuje się, że rozkopanie odcinka Dęblin-Pilawa spowoduje wywalenie z linii nr 7 TLK Kraków-Kielce-Radom-Warszawa.
Zatem którędy pojadą te pociągi?
2015-09-14 09:30:26 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Arrivederci: drugi peron w Pogorzeli to nie jest miejsce przygotowane pod drugi tor, lecz ślad po mijance, którą zaorano gdzieś w połowie lat 90-tych, i teraz najbliższa Otwocka mijanka jest dopiero w Celestynowie.
2015-09-14 09:42:55 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Kryniczanin: "PiS nie pozwoli sobie na harakiri w Lublinie" Wskazane byłoby też przypomnienie Panu Prezydentowi Andrzejowi Dudzie, jak to w kampanii wyborczej bulwersował się całkowitym zamknięciem linii Warszawa - Białystok. W ten weekend miałem okazję przetestować KKA by PIC: w drodze powrotnej z Małkini do Warszawy gumobus zjechał już w Broku z wygodnej i prostej jak strzelił DW 694 aby tłuc się wąską, krętą i dziurawą drogą lokalną przez Brańszczyk. A wszystko po to (jak należy się domyślać) aby objechać spodziewany korek w stronę Warszawy na jednojezdniowym odcinku "ósemki" na pn-wsch. od Wyszkowa, gdzie expresówki jeszcze nie wybudowano, a przecie słoje muszą wrócić po łykendzie od łojców do 100lycy z bagażnikami pełnymi weków. To musi skończyć się wywaleniem Trupolu z tej linii, i posadzeniu do pudła tych który powierzyli odpowiedzialny zafanie takim dziadom.
2015-09-14 22:20:55 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post Tomek Janiszewski:
"@Arrivederci: drugi peron w Pogorzeli to nie jest miejsce przygotowane pod drugi tor, lecz ślad po mijance, którą zaorano gdzieś w połowie lat 90-tych, i teraz najbliższa Otwocka mijanka jest dopiero w Celestynowie."
A mijanka to nie jest przypadkiem 2 tor, ale na krótkim odcinku?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony