PKP PLK przebudują stację Świdnica Miasto
Michał Szymajda ⚫ 04.11.2022 ⚫
3k

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót na stacji Świdnica Miasto. Wymienione na nowoczesne będą urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Pozwoli to na zwiększenie możliwości stacji.
Inwestycja będzie miała miejsce w ramach projektu „Digitalizacja infrastruktury kolejowej poprzez zabudowę nowoczesnych urządzeń i systemów etap 3.” i prowadzona będzie w systemie „projektuj i buduj”.
Przedmiotem zamówienia PLK jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót związanych z budową nowoczesnych komputerowych lub przekaźnikowo-komputerowych urządzeń srk w stacji Świdnica Miasto wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 137 Katowice – Legnica.
Przebudowana będzie nastawnia dysponująca i wykonawcza, zabudowany będzie kompletny, nowy system srk z awaryjnym zasilaniem. Pojawią się nowe napędy zwrotnicowe i rozjazdy, nowe wykolejnice, sygnalizatory. PLK wymaga zabudowy układowej kontroli niezbędności torów i rozjazdów opartej na licznikach osi. Układ ma uwzględniać warunki lokalne związane z eksploatacją przejazdów w stacji Świdnica Miasto.
Zabudowana zostanie blokada liniowa dwutorowa, dwukierunkowa, z kontrolą zajętości na szlaku Świdnica Miasto – Jaworzyna Śląska, przy czym musi ona uwzględniać odgałęzienia na bocznice szlakowe.
Przebudowa stacji ma umożliwić realizację nowy przebiegów pociągowych i realizację przebiegów manewrowych po wszystkich torach i kierunkach. Jest to konieczne w związku z rosnących ruchem pociągów towarowych i pasażerskich przez stację (otwarcie ruchu na linii przez Sobótkę do Wrocławia i przyszłoroczne otwarcie linii w kierunku Jedliny-Zdroju).
Oferty w przetargu PKP PLK zbierają do 9 grudnia 2022.
Przedmiotem zamówienia PLK jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót związanych z budową nowoczesnych komputerowych lub przekaźnikowo-komputerowych urządzeń srk w stacji Świdnica Miasto wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 137 Katowice – Legnica.
Przebudowana będzie nastawnia dysponująca i wykonawcza, zabudowany będzie kompletny, nowy system srk z awaryjnym zasilaniem. Pojawią się nowe napędy zwrotnicowe i rozjazdy, nowe wykolejnice, sygnalizatory. PLK wymaga zabudowy układowej kontroli niezbędności torów i rozjazdów opartej na licznikach osi. Układ ma uwzględniać warunki lokalne związane z eksploatacją przejazdów w stacji Świdnica Miasto.
Zabudowana zostanie blokada liniowa dwutorowa, dwukierunkowa, z kontrolą zajętości na szlaku Świdnica Miasto – Jaworzyna Śląska, przy czym musi ona uwzględniać odgałęzienia na bocznice szlakowe.
Przebudowa stacji ma umożliwić realizację nowy przebiegów pociągowych i realizację przebiegów manewrowych po wszystkich torach i kierunkach. Jest to konieczne w związku z rosnących ruchem pociągów towarowych i pasażerskich przez stację (otwarcie ruchu na linii przez Sobótkę do Wrocławia i przyszłoroczne otwarcie linii w kierunku Jedliny-Zdroju).
Oferty w przetargu PKP PLK zbierają do 9 grudnia 2022.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |