Partnerzy serwisu:

PKP PLK ogranicza skutki niskich temperatur. Komunikat o sytuacji na szlakach

PKP PLK 04.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-04 18:01:57 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
a, nieopatrznie kupiłem bilet na ferie. Mam jechać z rodziną przez całą Polskę. Jak tak czytam o tych wszystkich "ułatwieniach" i trosce Centrum Wsparcia to zastanawiam się czy jednak nie polecieć...
2016-01-04 18:52:04 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
A buńczucznie zapowiadali, jacy to oni przygotowani na wszelkie ewentualności. Jak zwykle, wyszło srutu-tutu.
2016-01-04 19:23:24 Autor: huciński.asm.
---.dynamic.chello.pl
Nic nie wyszło, jak zwykle. Gigantyczne ochłodzenie z +15 stopni w wigilię, do - 15 stopni w nowy rok, a miejscami nawet od - 18 stopni C. W dodatku przejście "przez zero" - w krótkim czasie, spotęgowało problemy wszystkiego co ma kontakt z wodą i jest narażone na warunki atmosferyczne. Do tego dość nerwowa sytuacja z wdrażaniem nowego taboru, pośpiech, no i krytyka medialna która toczy się z radio -, i TV - odbiorników całe popołudnie - dzisiaj. I ta krytyka słuszna czy niesłuszna jest najgorsza, bo idzie znowu przekaz, omijać dworce i pociągi szerokim łukiem, co na pewno nie pomoże wzrostowi przewozu pasażerów w transporcie szynowym - ogólnie, a może nawet coś zniweczyć, co udaje się mozolnie odtworzyć. A to nie wynika z wad transportu szynowego, jako takiego.
2016-01-04 19:40:05 Autor: pasażer polski
---.dynamic.chello.pl
Nie ma żadnego kataklizmu.Przyszło trochę mrozu i już miejscami paraliż.Polska cały czas leży w tym samym miejscu i ma taki a nie inny klimat.Klimatolodzy już dawno informują że duże upały będą towarzyszyć sporym mrozom na tych samych terenach .Owe mrozy nie są tu czymś nieznanym (chyba że niektórym tępakom z kolei) a bywały dużo większe i kolej funkcjonowała borykając się może z pękaniem szyn.Ale dobry tabor choć stary daje sobie radę tylko szajs się kaszani.Obecny mrozik zdaje się nie robi wrażenia na ED250 czyli że można ....
2016-01-04 20:02:04 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
@huciński.asm
Ale od wigilii do nowego roku minął tydzień. Siedem dni. To jest gwałtowna zmiana temperatury??? Litości...
W dodatku to ochłodzenie było zapowiadane.
Rozumiałbym gdyby spadł w dużych ilościach śnieg, zawiane tory, zamarznięta trakcja itd, itp. Ale nie było grama śniegu.
Trudno nie odnieść wrażenia, że kolejom przeszkadza wszystko, od pogody poczynając, poprzez tabor, nieważne nowy czy stary, a na pasażerach kończąc.

Media są winne zawsze. Informują - źle, nie informują - źle. Oczywiście jak informują, to są nieobiektywne, a jak nie informują, to celowo zatajają prawdę.
2016-01-04 20:07:44 Autor: asm.huciński.
---.dynamic.chello.pl
Tak, - 18, czy nawet - 22 stopni Celsjusza, nie jest niczym nadzwyczajnym, w naszym klimacie. Ale czy przejście ze skrajnie ciepłego grudnia (najcieplejszy w historii pomiarów temperatury), w krótkim czasie do mroźnej i bezśnieżnej zimy nie jest skrajnością samą w sobie ?
Grunt "pracuje" niesamowicie, co odbija się niekorzystnie na stanie infrastruktury (dzisiaj w Nowej Hucie wykoleiły się dwa najnowsze wagony "krakowiaki", rurociągi strzelają jeden za drugim...) nagle odmawiają posłuszeństwa urządzenia i automatyka, "wysiada" elektronika, oczywiście do pewnego stopnia, co i tak jest bardzo uciążliwe, jest jakaś kumulacja utrudnień. Gdyby nie było tej skrajności pogodowej, to na pewno byłoby lżej...
2016-01-04 20:23:36 Autor: AF
---.centertel.pl
Największy żal mam na informację. Nie dość, że aplikacje wprowadzają w błąd. To jeszcze komunikaty na stacji Ożarów Maz. były dwa: jeden po 5 minutach, że pociąg ma 20 minut opóźnienia, a potem, że zwiększył opóźnienie do 30 minut. Dalej, że zwiększył opóźnienie do 50 minut- cicho sza. Informacji, że następny pociąg o 16:39 też przyjedzie opóźniony nie było. Jeżeli ktoś stał na stacji, to po pierwszym komunikacie czekał, że za 5 minut przyjedzie wcześniejszy spóźniony pociąg [zgodnie z informacją o ruchu pociągów], po drugim komunikacie nie opłacało się iść do poczekalni, ponieważ zostało 8 minut... i tak człowiek przy temperaturze minus 11 stopni C, a odczuwalnej jeszcze niższej ZAMARZAŁ.

To tyle w sprawie informowania pasażerów.
2016-01-04 20:26:38 Autor: pasażer polski
---.dynamic.chello.pl
Ja mam mieszane uczucia że spadek temperatury w dni 7 to takie ekstremum.Zdaje się że trzeba się do takich zjawisk przyzwyczaić.Pękły dwa rurociągi ale w jakim one były stanie ? Wykoleiły się dwa tramwaje tego samego producenta ? Co to za urządzenia że tak łatwo padają ? A stare styczniki i wały kułakowe dają radę.Same awarie to może jeszcze dałoby się przełknąć ale już kompletne nieprzygotowanie przewoźnika który ma tylko pojedyncze lokomotywy i żadnego zapasu to żenada.Normalnie ręce opadają.
2016-01-04 20:28:01 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Trzy dni mroziku i kolej stoi,
najnowsze "wynalazki" stoją, cud że PIColino jeździ - czy kible są czynne czy pozamarzały?
teraz nie daj boże śnieg spadnie - kaplica...
2016-01-04 20:30:31 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Pamiętacie kilka lat wstecz jak była zakopianka zasypana gdzie pociągi miały problem z podjazdem ? tory zasypane na maxa metr śniegu ponad było i co dało się dotrzeć pasażerom do zakopanego ? dało się z jednego pociągu przesiadli sie do ex podpięli drugą lokomotywę z odstawionego składu i po problemie kolejarze dzielnie walczyli z zimą , A teraz co mamy Sniegu nie ma trochę przymroziło wynalazki padły , komputer powiedział nie i co i !! i chaos autobusy cuda przesiadki , co to a kolej ? gdzie lokomotywy spalinowe ? gdzie rezerwa ? przy takiej awarii zaraz skład powinien zostać pociagnięty spaliniakiem . A co jest trasa zablokowana przez co inne pociagi stoją bo elektycznego komputerowego złomu nie da się ruszyć
2016-01-04 20:37:55 Autor: zenek pasażer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ładnie pis rządzi kolejami. Zero śniegu a wszystko się psuje.
2016-01-04 20:45:42 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Tak jak na foto przy tym temacie EU 07 z wagonami , to jest sprawna kolej i sprawdzona i przy tym trzeba zostać ,przy takich konstrukcjach wszystko sprawnie chodzi .
2016-01-04 20:56:18 Autor: Clipper
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A opóźnienie pociągu relacji Białystok-Wrocław ?? było o 13:00 już ponad 220 minut spóźnienia. W Olsztynie prawie wszystkie pociągi TLK (przyjeżdżające i odjeżdżające) były opóźnione.
2016-01-04 21:07:57 Autor: asm.huciński.
---.dynamic.chello.pl
Ja też mam wątpliwości.
W jakim stopniu zmiana pogody, nawet w ciągu siedmiu dni, ochłodzenie o 30 stopni C, ma wpływ na te wszystkie awarie ? Czy zejście z lekko mroźnej pogody do bardzo mroźnej, w takiej skali byłoby mniej dotkliwe, albo bardziej dotkliwe, od takiego z ciepłej umiarkowanej temperatury, do średnio mroźnej jak teraz w tym przypadku ?

Pewne jest że dynamika i zmienność pogody, obnażyła wiele słabych punktów w infrastrukturze, oraz pracy maszyn i urządzeń.
2016-01-04 21:21:09 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
No i co z tego? Kiedyś na każdej większej stacji była "pod parą" jakaś SM42 i ze 3 elektrowozy w uporkach. Zastępcza lokomotywa była po pół godzinie i pociąg jechał dalej. Jak nie było loka to odpinano nawet ET42 od brutta i pasażerowie jechali w cieple. Teraz nawet manewry na stacjach zwrotnych odstawia drużyna konduktorska, o rewidencie można pomarzyć. Wagony jadą w trasę bez ogrzewania, wody w kiblu i z otwartymi drzwiami. Macie durnie te swoje spółeczki, beztitlino, świadectwa, nowomowę, zarządzanie ryzykiem, wolumenami i inne idiotyzmy. Pasażer już dawno wybrał transport drogowy, najczęściej indywidualny.
2016-01-04 21:40:46 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Arrivederci

Ciekawy jestem czy dalej dyżurnych ruchu rozlicza się z ilości włączeń EOR-ów?

A to co piszesz - fakt - tak było
sam pamiętam jak w Żywcu pod dłuższym postoju /śnieg sypał równo/ podpięto SM42 na popych bo Zwardonia miało być cienko i było, ale dało radę...
2016-01-04 22:03:41 Autor: czy to błąd?
---.adsl.inetia.pl
Dlaczego na niektórych plakatowych rozkładach jazdy (np w Ostwowie Wielkopolskim) pojawiła się kategoria pociągów IR (interRegio)?? Czysty błąd?
2016-01-04 22:05:06 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Wie ktoś z was na jakim odcinku Bielsko B -Żywiec jest wymieniana słupów na nowe oraz sieci trakcyjnej ?Bo z tego co wiem wile się dzieje na linii budynek stacji Łodygowice Górne został pięknie wyremontowany nawet biletomat jest . I niech mi ktoś powie czy dworzec w Żywcu został już całkowicie odnowiony z peronami /?
2016-01-05 00:53:49 Autor: Hejt
---.google.com
To wina Kaczyniaka jak nic!
2016-01-05 06:24:52 Autor: globcio
---.adsl.inetia.pl
W tej sytuacji PLK powinno popierać globalne ocieplenie. :D
2016-01-05 08:09:28 Autor: static7098
---.google.com
-20 stopni a składy PR Gdynia bez ogrzewania. Regio z Elblaga do Gdyni Głównej R50631. Masakra... Ludzi odpowiedzialnych w urzędzie Marszałkowskim woj. POMORSKIEGO I W PR Gdynia za jaja powinni powiesiec
2016-01-05 08:09:51 Autor: static7098
---.play-internet.pl
-20 stopni a składy PR Gdynia bez ogrzewania. Regio z Elblaga do Gdyni Głównej R50631. Masakra... Ludzi odpowiedzialnych w urzędzie Marszałkowskim woj. POMORSKIEGO I W PR Gdynia za jaja powinni powiesiec
2016-01-05 09:20:08 Autor: harwoni
---.dynamic.chello.pl
Sytuacja z wczoraj



IC Korczak do Białegostoku opoznienie +100, wiadomo że miedzy KRakowem a Warszawa przemieszcza sie mnostwo ludzi, PKP IC nie zrobiło nic by wyjsc z twarzą z sytuacji, a wystarczylo ludzi zapakować w EIC o 14:40 oraz EIP o 15:46, bylo na obu mnostwo wolnych miejsc, dzieki takiej rekompensacie kazdy bylby zadowolony, a tak to niezadowoleni z opoznienia zmarznięci podrozni plus dziesiatki reklamacji...
2016-01-05 14:44:23 Autor: lnxtx
---.91.223.68.2.pool-001.opegieka.pl
@static7098:
Dzisiaj R 50603 jak zwykle opóźniony, ale to nic. Miał jakąś awarię, skrócili jednostkę do Malborka, a do Elbląga podstawili kolejną nic nie nagrzaną - para z ust leciała.
Brawo PR Gdynia.
Gdzie się podziewają EN57 AL?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony