Partnerzy serwisu:

PKP PLK modernizują linię Lublin - Łuków

ms, Rynek-Kolejowy.pl 19.03.2015 243

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-03-19 14:35:59 Autor: Puciong
---.centertel.pl
Aron będzie wniebowzięty :)
2015-03-19 14:55:24 Autor: Gargamel
---.internetdsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-03-19 15:07:13 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
Pod warunkiem, że do tego czasu zakończą przebudowę stacji Łuków.
Bo jak na razie to nic na to nie wskazuje.
2015-03-19 15:31:55 Autor: cvb
---.nowanet.pl
Powinno się przybliżyć linię do Radzynia i wybudować tam ze 3 przystanki.Ponadto ok.12-14 połączeń o Łukowa w tym dwa wydłużone do Siedlec.Poza tym należałoby wybudować łącznicę w okolicach Łukowa i puścić nią na dzień ok.10-12 połączeń z Lublina do Terespola
2015-03-19 15:32:28 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A więc jednak puciongi w mateczniku busiarstwa polskiego, siedzibie zasłużonej instytucji PITZ majom sens ekonomiczny?
2015-03-19 15:36:49 Autor: super
---.147.169.218.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Super, wspaniała linia!
2015-03-19 15:39:12 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@cvb: jak już budować - to z Radzynia do Międzyrzeca. Jeszcze większym hitem mogłaby okazać się linia odgałęziająca się e Plancie, tam gdzie istniejąca linia zmienia bieg z północnego na północno-zachodni i wiodąca wprost do Białej Podlaskiej, dawnego miasta wojewódzkiego tak dla przypomnienia. No ale na to ostatnie z całą pewnością nie zgodzą się Kryniczanin i Małopolanin, ponieważ pomijałoby się aż trzy spore miejscowości na sieci osadniczej :-P
2015-03-19 16:43:55 Autor:
---.135.26.126
@Tomek Janiszewski. Moim zdaniem jeśli już, to jako część RailBaltici Milanów- Biała Podlaska - Czeremcha, bo inaczej w tej konkurencji Aron rządzi.
2015-03-19 17:11:15 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Puciongi pasażerskie na tej linii nie majom sensu ekonomicznego, co potwierdziła nieudana pseudoreaktywacja. Busiarze na linii Lublyn - Parczew wcale nie zbankrutowali, a frekwencja w Parczewie wynosi średnio ok. 30 osup na szynobus czyli całkowity brak sensu ekonomicznego jak widać.

Natomiast linia jest robiona pod puciongi towarowe na czas remontu linii Lublyn - Warszawa przez Demblyn.

OK. ale niech porobio przejazdy strzeżone żeby ludzie nie gineli pod puciongami jak bedo jeździć.
2015-03-19 17:23:52 Autor: cvb
---.nowanet.pl
Powinny być pociągi pośpieszne tą linią Kraków/Rzeszów/Przemyśl/Lublin-Białystok-Ełk/Suwałki oraz Kraków/Lublin/Rzeszów/Przemyśl-Olsztyn a w sezonie wydłużone do Zagórza/Krynicy i Mikołajek/Giżycka
2015-03-19 17:33:42 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@ARON:

Owszem były wypadki, ale raczej z udziałem szynobusów. Może nich kierowcy, w tym busów, przyzwyczają się, że jednak pociągi tam (znowu) jeżdżą i to ciut szybciej?! Warto postarać się w centrali PLK o kasę na podwyższanie standardu przejazdów kolejowych, a dyrektorzy IZ Lubin są bardzo operatywni! To wybitni fachowcy od inwestowania, ale i oszczędności.

Na pewno na czas remontu, ale i budowy drugiego toru (Pilawa - Otwock) na linii nr 7, jakiś sprawnie zrobiony objazd się przyda. Mimo to nie ma co liczyć na rychłą, pełną modernizację linii z Lublina do Warszawy, jak i na budowę/rozbudowę Magistrali Wschodniej: Rzeszów - Lublin - Białystok (bez Warszawy - wreszcie!!!). Tak bardzo potrzebnej milionom turystów zagranicznych i inżynierom oraz sędziom czy lekarzom w delegacjach między w/w miastami! Piękne tereny, dziewicze, puszcze, jeziora, rzeki i zero (0) protestów ekologów i nielicznych mieszkańców. To będzie cudna derissima miedzy trzeba miastami wojewódzkimi. A wszystko za nędzne 400 mln zł. Da się? Jasne! :D

Tak więc objazd przez Łuków będzie funkcjonował jeszcze trochę :D.
2015-03-19 17:42:19 Autor: kolej moja miłość
---.centertel.pl
@cvb
Też popieram takie poc. pospieszne a i spalinowe Gamy miały by co robić. Dawno temu poc. Białystok = Lublin na tej linii miał pełną frekwencję.
2015-03-19 18:56:50 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Jaki będzie nacisk osiowy i maks. długość składów na całej linii 30 po tej modernizacji?
2015-03-19 22:12:28 Autor: EU07-106
---.net.pulawy.pl
@aron
po prostu ludzi mają dość mamienia słynnymi widmo aronbuszami z klymą:)
p.s. ciśninko w normie ?? buhahaha
2015-03-19 22:58:52 Autor: Gargamel
---.internetdsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-03-20 06:07:39 Autor: mrówka
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Piotr
ma być 221kN/oś czyli dostosowana do składów towarowych a co do dlugości to chyba standardowo dla towarowych 600m ale to tylko moje dywagacje.
2015-03-20 08:10:32 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@math ewic forum
Miliony zagranicznych turystów między Rzeszowem a Białymstokiem będą jeździć bezpośrednim pociągiem?!
Miliony zagranicznych turystów to jeżdżą przez granice wschodnią ze szlugami do Polszy i z innym towarem z Biedronki, Lidla i Ikei nazad
2015-03-20 09:39:30 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@mrówka:
Dziękuję.
2015-03-20 14:14:46 Autor: Wykładowca
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Wy cały czas gadacie z ARONEM

a nawet nie wiecie kim jest.

To jest osoba, która nie jeździ, ani busami ani pociągami. Tylko ubzdurała sobie, że pociągi są beeee i tyle. Więcej szczegółów nie ujawnię, ale naprawdę nie warto nim gadać. Osoby unieszczęśliwione przez życie często tak mają, że trolują... :-(
2015-03-21 00:36:09 Autor: Gargamel
---.internetdsl.tpnet.pl
Przecież Aron uciekł z Morawicy i chciał uprowadzić smrodowuz.Reszta została skasowana.
2015-03-21 12:45:16 Autor: szermer
---.net.pulawy.pl
Tak trzymać ! Ośrodki przemysłowe o kapitalnym znaczeniu dla kraju w Lubartowie, Parczewie i Radzyniu Pdl. Dobudować drugi tor i od razu elektryfikować. Wójt w Bezwoli szpadlem dokopał się za stodołą do gazu. Będzie drugi Kuwejt...
A poza tym pomysłem to wszystko u decydentów w PLK z głową w porządku ?...
2015-03-21 13:36:50 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Linia cały czas będzie jednotorowa , więc ruch pasażerski nie może być oszałamiająco duży , zważywszy dodatkowo znaczny wzrost ruchu towarowego . Powinno jednak być wykonalne 5 par pociągów osobowych z Lublina do Łukowa przez Lubartów i Parczew + 3 pary pociągów TLK objazdowych z Lublina do Warszawy z rozłączaną w Siedlcach grupą wagonów w relacji : Lublin - Białystok .
Po modernizacji kolejowej siódemki CAŁOŚĆ relacji : Lublin - Warszawa wraca na siódemkę , a pociągi TLK z Lublina do Białegostoku z pominięciem Warszawy zostają .
To jest jak sądzę - sensowna odpowiedź . Poza tymi osobowymi z Lublina do Łukowa , można jeszcze dodać 2 pary osobowych w wymiarze skróconym : Lublin - Parczew .
2015-03-21 19:59:10 Autor: tellchar
---.play-internet.pl
@szermer - nie będzie żadnej elektryfikacji ani drugiego toru, ale modernizacja tej linii do normalnych parametrów jest jak najbardziej zasadna. Właściwie to powinna być zrobiona już na wczoraj. Dobrze że w tym kraju transport nie ogranicza się do dróg
2015-03-22 00:11:27 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"@math ewic forum
Miliony zagranicznych turystów między Rzeszowem a Białymstokiem będą jeździć bezpośrednim pociągiem?!
Miliony zagranicznych turystów to jeżdżą przez granice wschodnią ze szlugami do Polszy i z innym towarem z Biedronki, Lidla i Ikei nazad "
Chodziło mi o turystów z zachodu. Na wschodzie Polski są unikatowe perły przyrodnicze.
2015-03-22 09:12:53 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Tyle że żadna z tych unikatowych pereł przyrodniczych nie leży przy torach.
2015-03-22 15:17:34 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
to do tych perełek od torów możesz ty dowozić buszem:)) oczywiście z obowiązkową wizytą w pitzku i wykładem samego prezesa:))
podejrzewam , ze największą atrakcją dla zagranicznych turystów byłaby przejażdżka słynnym aronbuszem:)))
2015-03-23 20:31:55 Autor: szermer
---.net.pulawy.pl
@tellchar
Proponuje zjeść na ziemię. Chcecie uzasadnić wydanie grubych milionów w linię kolejową, która jest potrzebna jak zającowi dzwonek przy ogonie. Ten teren (Lubartów, Parczew, Radzyń) bardzo wiernie charakteryzuje serial RANCZO. Tam wrony zawracają. Jakie tam są potrzeby pasażerskie potrzeby przewozowe, jakie potoki podróżnych ?... Nim ludzie dotrą do dworca kolejowego to samochód pokona połowę drogi. Gdzie stacje kolejowe a gdzie miasto (np Radzyń i Parczew).
Nie chcę nikogo obrażać ale zwolennicy kolejki piko niech nie wypowiadają się w sprawach poważnych tym bardziej, że nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za nierealne postulaty.
Nie trzeba było zamykać posterunków na Dęblin - Lublin i pociągi podczas robót przy zamknięciu jednego toru szlakowego z powodzeniem pomieściłyby się.
2015-03-23 23:22:42 Autor: kriss
---.51.196.242
Kilka dni temu miałem okazję wracać sobotnim kursem do Parczewa tym po 11 z Lublina. Szynobus zapełniony w 80%, a był to newag sa 137. Czyli ten największy obsługujący linie. Mam znajomego kierowcę w busie Arcatrans który jeździ na trasie Lublin - Parczew, twierdzi że ilość pasażerów spadło min. 30%. Na trasie Lubartów - Brzeźnica Bych - Zabiele lokalni przewoźnicy odczuli odpływ pasażera "niemiesięczniaka". Info od pracownika gminy Niedzwiada. Pozdrawiam
2015-04-07 16:11:34 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
No mam nadzieję że nie zrobią strzeżonych przejazdów [Admin: zmoderowano]
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony