Partnerzy serwisu:

PKP PLK chwali się postępem prac przy Rail Baltice

ms, Rynek Kolejowy / PKP PLK 13.02.2015 251

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-02-13 14:35:57 Autor: Autochton
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śmiech na sali!!!! Czym tu się chwalić?? Trasa zamknięta na obu torach kilka miesięcy, co nieco rozgrzebane, nic nie oddane jeszcze do użytku, żaden obiekt inżynieryjny nie rozpoczęty poza mostem na którym od dawna i tak nie widać postępów, a zimy w tym roku nie ma!! Dość uprawiania tej propagandy i robienia z ludzi debili! Tysiące podróżnych którzy codziennie mają utrudnione życie przez dwutorowe zamknięcie i opieszałość wykonawcy dobrze widzą co się na placu budowy (nie) dzieje!!! Wybaczcie emocjonalność mojego wpisu, ale jestem oburzony tym co się dzieje na tym projekcie. Łódź Fabryczna też opóźniona, czy ten wykonawca cokolwiek potrafi wykonać poprawnie??
BRAWO TORPOL BRAWO PLK
2015-02-13 14:41:07 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dlaczego dla pasażerskich V max jest 160, a dla towarowych jest tylko 120, a nie V max czyli 140. Gdzie logika.
2015-02-13 14:48:36 Autor: kris kross
---.108.23.22
Za to jaka 'fajna', obciachowa reklama promuje (wy)remontowa linie do Lodzi.
W stylu wiejski hip hop ...
2015-02-13 14:52:08 Autor: T34
---.tktelekom.pl
Do Autochtona

Nie martw się po twoim komentarzu z końcem marca br. roku oddadzą całą wyremontowaną linię
2015-02-13 15:17:51 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
W tym roku mają oddać obwodnicę Marek z Toruńskiej do Bledocina, więc będzie się lecieć po S8 od samej Wisły aż za Bug >100km/h bez żadnego zatrzymania.
Tzn.że całą trasę z W-wy do Białego da się zrobić w 1h45min blachosmrodem/busem/avtobusem, a jak się ktoś śpieszy to z Yanosikiem i CB-radiem w 1h30min pociśnie..
Jak skończą remont railBaltici w 2029 roku, to już nikt nie będzie pamiętał o carskiej Drodze Żelaznej Warszawsko-Petersburskiej przez Tłuszcz,Małkinię,Łapy...
2015-02-13 15:29:34 Autor: aabbcc
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Autochton Szkoda się tego rodzaju propagandą denerwować.

Jak sprawy mają się w rzeczywistości widzi każdy, kto mieszka w okolicy „prac” Torpolu

Stan faktyczny:

W sieci dostępne jest pismo PLK do CUPT, która na wniosek Torpolu (generalnego wykonawcy kontraktu) usunęła z planu robót wiele kluczowych obiektów inżynieryjnych. Łącznie z decyzją o dwutorowym zamknięciu odcinka Tłuszcz-Łochów pozwala to Torpolowi na znaczne oszczędności na kontrakcie. Co ważne, jak wynika z tego dokumentu wynagrodzenie Torpolu pozostało na NIEZMIENIONYM POZIOMIE.

http://www.kobylka.net/pismo.pdf
2015-02-13 15:30:23 Autor: aabbcc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Od strony uzyskanych DUL-i i pozwoleń na budowę sytuacja na kontrakcie nie przedstawia się najlepiej. Sama PLK przewiduje że Torpol nie ukończy prac co najmniej do połowy 2016 r.:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=119808937&postcount=1981
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=121220714&postcount=2156

Rzeczywisty „postęp” prac, w tym zabawę z mostem na Liwcu, można zobaczyć m.in. pod tymi linkami:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=121082365&postcount=2149
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=121081190&postcount=2148
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=121043208&postcount=2146
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=121043208&postcount=2145

Rynku Kolejowy, do dzieła! ;)
2015-02-13 15:32:10 Autor: Autochton
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@T34

Jasne, lepiej kłaść po sobie uszy i godzić się na pomiatanie sobą. W imię prywatnych interesów właścicieli wykonawcy. Wspomnę tylko o tym, że konsorcjum już jest o 37 milionów do przodu na samych wyciętych wiaduktach/tunelach. To są PUBLICZNE pieniądze. Swoje zaoszczędzą także na całkowitym zamknięci linii między Tłuszczem a Sadownem. Ot, taka nagroda za to, że przez ponad rok zamknięcia dwutorowego LK449 nie potrafią oddać do użytku nawet osiem kilometrów (jednego!) toru.
2015-02-13 15:42:02 Autor: aabbcc
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ bandera

a. Obwodnica Marek na S8 ma być oddana do użytku w połowie 2017 r.
b. Reszta przebudowy S8 (ok. 90 km, czyli połowa trasy) ma być zakończona w 2020 r.

Przez 5-7 lat Białystok i Podlasie będzie 100% uzależnione od "modernizowanej" RB i rozkopanej S8

P.S. Czas przejazdu objazdami S8 to od 4h w górę
2015-02-13 15:48:05 Autor: Staszek Biega
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już wiadomo, że PLK straciło minimum ok. 500 mln zł unijnego dofinansowania. W grudniu 2015 r. PLK nie planuje mieć skończonego odcinka Tłuszcz-Rembertów (wg wniosku do UTK w sprawie nowego regulaminu) zaplanowanego w tej perspektywie. Jak się okazuje, w związku z utratą 0,5 mld zł jeszcze Wykonawca dostaw w nagrodę rezygnację z wiaduktów, mimo, że termin nikogo w PLK już nie godzi. Kasa została stracona. I zarząd PKP PLK dobrze o tym wie.
2015-02-13 15:53:13 Autor: aabbcc
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ Staszek

Strategia informacyjna PLK "bedzie" taka

30.12.15 Wszystko poszło zgodnie z planem
31.12.15 Wykonawca zejdzie z robót z niewystawionymi fakturami na X mln złotych

Przykre ale dzieję się na naszych oczach
2015-02-13 16:09:15 Autor: IM&ZB
---.50.132.55
Moze mnie ktos oswieci...skoro oni wygrali przetarg zakladajacy x elementow, a teraz zamawiajacy wyraza zgode na istotne ograniczenia zakresu prac....bez. obnizenia wynagrodzenia to smierdzi.....
Bardzo prosze PLK o zaprzestanie uzywania terminu "malaarchtektura "',bo te lawki,wiaty.itd. z architektura.nie maja nic wspólnego...
2015-02-13 16:11:04 Autor: @aabbcc
---.sggw.waw.pl
@aabbcc
Zwracam koledze honor. Targeo.pl mnie w błąd wprowadziło z terminem oddania obwodnicy Marek, bo u nich "do ruchu 2015"
A kiedy zrobią DW 631, żeby nie stać w korze do ronda z ul.Marecką na opłotkach Zielonki?
2015-02-13 16:32:43 Autor: aabbcc
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ bandera

To jest dobre pytanie. Coś tam możesz wywnioskować z podanego przeze mnie wcześniej linku.

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=119808937&postcount=1981

Jak wygląda sytuacja w MIR wszyscy wiemy, do grudnia 2015 PLK będzie miała przynajmniej częściowy zarząd.

A poza tym to nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ile się rocznie przykrych wypadków z udziałem TIR-ów przydarza i nawet w takim BMW X6 nie można czuć się bezpiecznie.

Bezpiecznego i udanego weekendu :)
2015-02-13 17:17:10 Autor: geolo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"W tym roku mają oddać obwodnicę Marek z Toruńskiej do Bledocina, więc będzie się lecieć po S8 od samej Wisły aż za Bug >100km/h bez żadnego zatrzymania.
Tzn.że całą trasę z W-wy do Białego da się zrobić w 1h45min blachosmrodem/busem/avtobusem, a jak się ktoś śpieszy to z Yanosikiem i CB-radiem w 1h30min pociśnie..
Jak skończą remont railBaltici w 2029 roku, to już nikt nie będzie pamiętał o carskiej Drodze Żelaznej Warszawsko-Petersburskiej przez Tłuszcz,Małkinię,Łapy..."
Na chwilę obecną wylot od Toruńskiej jest w lesie. Planowo mają go skończyć w 2017.
Również w okolicy 2017 oddadzą odcinek podlaski S8, który właśnie się buduje. Gorzej wypada odcinek ostatni, mazowiecki.
Będzie lepiej od 2017, jak skończą odcinek podlaski, niemniej jednak zanim do tego dojdzie, to czeka nas prawie 2 lata utrudnień.
Na kolei to samo. Do końca tego roku zrobi się tylko odcinek Rembertów - Zielonka i Tłuszcz - Łochów, ale reszta będzie w proszku, szczególnie odcinek Zielonka - Wołomin, gdzie kompletnie zmieni się krajobraz.
2015-02-13 18:59:41 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Czy ja dobrze rozumiem, że droga nr 8 zostanie rozkopana, żeby z niej zrobić S-8 na tych 3 kawałkach:
Trzcianka - Ostrów
Ostrów - Zambrów
Zambrów - dolina Narwi
?

Jeśli tak, to słabo, b.słabo!
2015-02-14 10:18:25 Autor: Enrique - Pablo
---.centertel.pl
A widziałeś wagony towarowe z oznaczeniem literowym innym niż "s" albo "ss"?
2015-02-14 15:39:03 Autor: peron7
---.tel.tkb.net.pl
PLK to zjeby kolejowe nr1+TRUPOL sranie żarem=zdechła railbaltika
2015-02-16 11:33:50 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Zgodnie z pierwotnym harmonogramem pociągi powinny wrócić na Rembertów - Zielonka z początkiem bieżącego roku. A do końca roku powinna być skończona cała trasa Warszawa - Białystok. A tu nawet tego pierwszego odcinka nie ukończą, a skoro tylko ukończą - to zaraz zamkną oba tory na Wołomin - Tłuszcz, gdyż odtąd kible na czynny oogryzek Wileńska - Wołomin będą mogły być podsyłane przez Rembertów.
W tej sytuacji chyba już lepiej aby w ogóle nie brali się za remont ósemki Okęcie - Radom tylko pozwolili jej umrzeć śmiercią naturalną, niż gdyby za jej remont miałby się wziąć i tym razem TRUPOL.
Inwestycje liniowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony