Partnerzy serwisu:

PKP LHS: Kryzys nie taki straszny

Łukasz Malinowski, Rynek Kolejowy 23.12.2015 225

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-12-23 09:54:37 Autor: miłośnik
---.devs.futuro.pl
gdyby ich podzielili na: LHS przewozy, LHS L.K, LHS S.A. itd. - to już byłoby po nich
2015-12-23 10:09:48 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
Nie ma co czekać tylko budować szeroki tor od Zawady do Włodawy i połączenie z kolejami Białoruskimi:)
2015-12-23 11:26:15 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Niemcy by już dawno tak zrobiły interes ponad wszystko i pomyślność obywateli tak to się robi. Ale w Polakowicach budując takie coś naruszyli byśmy interesy Ukrainy i jej oligarchów to nie wchodzi w rachubę. Nie wolno oligarchą odbierać chleba od ust to jest niezgodne z racją stanu. Także prędzej Niemcy sobie przedłużą szeroki tor pod Bałtykiem niż głupawa szlachta zwana u nas inteligencją zgodzi się na takie coś. Polski szlachcic to idiota i dlatego nie będzie interesu. A ruscy myślą wbrew pozorom takie niby chłopki roztropki a w szachach arcymistrzowie. Tak jak rura z gazem poleci i poleciała poza nami tak samo będzie z koleją. Kierunek na Finlandie potem Szwecja mostek potem Dania i już jesteśmy pod Hamburgiem tak się stanie prędzej czy później.
2015-12-23 15:31:35 Autor: onerail xd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Trako
Takie plany już są. Rozważają budowę linii do Austrii przez Słowację. A później pewnie i do Niemiec...

LHS to kolejna spółka strategiczna po PLK i PKPE, a państwu polskiemu powinno zależeć na jak najszybszej dobudowie drugiego toru i odnogi do Włodawy.

W ogóle to najciekawszą cechą tej spółki jest to, że funkcjonuje ona jako jedyna w Polsce po amerykańsku. Brak trakcji, jeden właściciel infrastruktury i przewoźnik oraz nastawienie na przewozy towarowe.
2015-12-23 17:56:52 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
@one rail
Z tym brakiem trakcji to troszkę przesadziłeś.
Cała kolej w Polszy powinna działać jak LHS.
Ino forma własności powinna być prywatna, to kolej stanowiłaby konkurencję dla TIR ów.
2015-12-23 19:04:19 Autor: k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawsze byliśmy najlepsi, tylko takie bzdurne pomysły podziału PKP LHS wychodziło z naszego rządu.Mam nadzieję że obecny rząd nie pójdzie tą samą drogą Wówczas nie spoczniemy w obronie naszej firmy.
2015-12-23 23:58:35 Autor: onerail xd
---.centertel.pl
@Stefan
Sorry, chodziło mi o trakcję elektryczną oczywiście ;-)
2015-12-24 08:04:43 Autor: Stefan banderą
---.ust.tke.pl
@onerail
Teoretycznie trakcja elektryczna na LHS może jeździć - na akumulatorach, panelach słonecznych albo czerpiąc energię z satelit amerykańskich, co prognozuje niejaki Friedman.
LHS nie ma po prostu druta i dlatego jest piękny niczym magistrale w Rossiji (tabor ten sam)
2015-12-24 09:41:54 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
Z tymi magistralami w Rosji to nie do końca, bo tam jest i tak więcej przewodów niż w US. Np. linia transsyberyjska, o ile wiem, idzie pod drutem.
2015-12-25 23:47:00 Autor: gość
---.static.ip.netia.com.pl
Tą firmę trzeba wysłać na GPW zostawiając pakiet kontrolny. Przy takiej własności spółki
jeszcze lepiej funkcjonują.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony