Partnerzy serwisu:

PKP Intercity zleca naprawy lokomotyw manewrowych i liniowych

ms, Rynek-Kolejowy.pl 05.01.2016 196

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-05 15:55:52 Autor: fixall
---.181.88.158
Trzeba było dać wszystko Pesie. By chociaż mieli pewność że będą mieli niezawodny tabor na poziomie 99,6%.
2016-01-05 16:08:11 Autor: allfix
---.146.138.230.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I wszystko na czas!
2016-01-05 17:03:35 Autor: Kolejarzykow
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marzeniem każdego maszynisty jest z pewnością bezpieczny sprawny tabor, który gwarantuje komfort obsłudze, nie wpływa negatywnie na zdrowie.... jednak to tylko marzenia.... prawda to jest zupełnie inna: hałas, zapach świeżej farby z pod pędzla pana Henia, nieszczelności, gwizdy, szumy, tylko na przód byle godzin starczyło....
Komisarzu odbiorczy do Ciebie te słowa!!!! Na próbach i odbiorach pokaż, że masz swoje zdanie, że dbasz o interesy pracodawcy i nie daj sobie wcisnąć złomu pomalowanego, huczącego, że nie słyszysz własnych myśli, a jak jesteś słaby w tym co robisz kup sobie kolejkę drewnianą albo kredki i rysuj sobie swój świat, ALE Z DALEKA OD SIÓDEMEK>>>>>>
2016-01-05 17:16:34 Autor: M-sta
---.centertel.pl
Oprócz nowego taboru reszta to złom na kołach ledwo toczących się po szynach.
2016-01-05 17:40:24 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Te lokomtywy to tylko do kasacji
2016-01-05 19:13:32 Autor: Nekla
---.echostar.pl
Każda z siódemek po naprawie wróci o kilkadziesiąt kilogramów cięższa (szpachla, farba) i kilkanaście decybeli głośniejsza :)
2016-01-05 20:52:29 Autor: st. kolejarz
---.173.60.64.tesatnet.pl
Każda z siódemek po naprawie wróci o kilkadziesiąt kilogramów cięższa (szpachla, farba) i
kilkanaście decybeli głośniejsza :)

A GÓWNO prawda!!!!
2016-01-06 00:37:32 Autor: nekla
---.echostar.pl
Przepraszam starego Kolejarza.

Każda z siódemek wróci wyciszona i lżejsza.

Pozdrawiam.
2016-01-06 08:29:24 Autor: gosc
---.leon.com.pl
Jeżeli chodzi o wyciszenie EU-07 oraz EP-09 do granicy 72 decybeli "wtajemniczeni wiedzą o co chodzi"oczywiście nie tylko na postoju, to jest rzeczą nie osiągalną .Bardzo dużo modernizuje się lokomotywy , ale gdzieś zapomniano o maszyniście. Pozdrowienia.
2016-01-06 14:37:59 Autor: mietek
---.dynamic.gprs.plus.pl
W tym kraju wszyscy sie zachwycają tymi siódemkami dla mnie to glosny zlom nie ergonomiczny i nie wygodny zobaczcie jakie lokomotywy mieli nasi sąsiedzi gdy w Polsce produkowano eu 07 . tam byly juz lokomotywy na tyrystorach i tam myślano o maszyniscie o jego wygodzie i bezpieczeństwie
2016-01-06 17:43:36 Autor: zeus04
---.133.22.13
Mimo wszystko na EU07 jeździ się wygodnie. Ja chętnie jeździłbym tym do emerytury :)
2016-01-06 18:01:17 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Spółki córki, chore to wszystko. Tak rząd AWS i PO rozwalił kolej. Za jednego PKP nie było mowy żeby były jakieś przetargi na remonty lokomotyw bo wszystko było wspólne. Dzisiaj jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Mam nadzieję że kiedyś wszystko wróci to jednego worka, bo podział naprawdę niszczy naszą polską kolej
2016-01-06 23:29:30 Autor: nekla
---.echostar.pl
Oni chyba robią pomiary poziomu hałasu w kabinie, przy napięciu w sieci 2500V. Wtedy hałas jest w normie :)
2016-01-07 08:19:01 Autor: dot_PL
---.net.cybernetwmw.com
A cóż to za firma jest: Olkol Oleśnica?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony