PKP Intercity zdejmie reklamy z szyb
jm, Rynek Kolejowy ⚫ 30.07.2015 ⚫
474
Archiwum RK
Komentarze:
2015-07-30 15:37:40 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Można to skomentować krótko:
Wreszczie
Wreszczie
2015-07-30 15:45:32 Autor: fixall
---.181.88.158
Ale można skomentować też to dłużej:
Dlaczego ludzie którzy zawodowo zajmują się przewożeniem ludzi w ich mniemaniu w wysokim komforcie pobierając od tych ludzi za ten komfort dość duże pieniądze, nie wiedzą tego, że takie reklamy wypływają znacząco na pogorszenie tego komfortu i potrzebują do uzyskania takiej wiedzy uwag zgłaszanych przez pasażerów?
Dlaczego ludzie którzy zawodowo zajmują się przewożeniem ludzi w ich mniemaniu w wysokim komforcie pobierając od tych ludzi za ten komfort dość duże pieniądze, nie wiedzą tego, że takie reklamy wypływają znacząco na pogorszenie tego komfortu i potrzebują do uzyskania takiej wiedzy uwag zgłaszanych przez pasażerów?
2015-07-30 15:52:11 Autor: Przemek IC
---.play-internet.pl

Przemek IC
Ostatnio wracalem 1321 z Warszawy do Krakowa. Te reklamy rzeczywiscie w moim odczuciu są nieporozumienie ( forma ich nośników).
2015-07-30 15:54:37 Autor: quest
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
przecież wystarczyło takową reklamę umieścić poniżej linii okien i problemu by nie było
2015-07-30 16:05:25 Autor: fixall
---.181.88.158
@quest
Ale w początkowym okresie tak bylo to oklejane i wyglądało to znośnie. Nie wiadomo kto i dlaczego zmienił decyzję i zaczęto oklejać cały wagon.
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=12971&mode=search
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=14548&mode=search
Ale w początkowym okresie tak bylo to oklejane i wyglądało to znośnie. Nie wiadomo kto i dlaczego zmienił decyzję i zaczęto oklejać cały wagon.
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=12971&mode=search
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=14548&mode=search
2015-07-30 16:08:43 Autor: radios
---.centertel.pl
kto w ogóle podjął taką decyzje o umieszczeniu tych reklam na wagonach? ta osoba dyscyplinarnie powinna wyleciec!
2015-07-30 16:17:10 Autor: mkente
---.hstl2.put.poznan.pl
Nie zgadzam się, że ta decyzja "podniesie komfort podróży". Ona go tylko przywróci do poprzedniego poziomu cofając decyzję, która nigdy nie powinna zapaść.
2015-07-30 16:17:52 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Super! Skończmy z jakimś obciachowym lunaparkiem na wagonach i lokomotywach!!! Wyłącznie barwy przewoźnika bez żadnych przegięć. Jeśli opamiętano się już w przypadku bloków i obecnie termomodernizowane nie są już malowane w "kropeczki i majteczki" tak jak jeszcze 10 lat temu, tak samo przewoźnicy kolejowi powinni zrezygnować z tego niezręcznego i brzydkiego kiczu.
2015-07-30 16:18:48 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Przypuszczam, że osoby odpowiedzialne za umieszczenie tych "reklam" na oknach wagonów od lat nie podróżowały pociągami...
2015-07-30 16:45:38 Autor: gość
---.limes.com.pl
NARESZCIE!!!!
2015-07-30 16:58:39 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
@radios
Podejmujący decyzję Celejewski i Strzałka vel Plencler w pewnym sensie ''wylecieli'' bo oboje (z podziwu godną lekkomyślnością) zostali zatrudnieni w LOT.
Zaskakuje,że umowy między PKP IC,a T-Mobile do tej pory nie skontrolował NIK. Internet miał być w pociągach EIC po 3 miesiącach od podpisania umowy...pojawił we wszystkich dopiero po roku. Content treści multimedialnych miał być opracowany specjalnie dla IC...tymczasem po roku podpiętą ordynarnie gotowy player.pl...
Internet w Pendolino miał być do końca czerwca...mamy koniec lipca i nic nie wskazuje,żeby miał się pojawić w najbliższym czasie.Jedynym pewnym efektem podpisania tej chorej umowy jest...kampania T-Mobile na taborze PKP IC,trwająca już półtora roku.Po 18 miesiącach trwania umowy, jedynym jej beneficjentem jest bezsprzecznie T-Mobile...
Na osobny wątek zasługuje pasywność UTK, pozostającego ślepym na zaklejanie reklamą okien bezpieczeństwa w pociągach...
Podejmujący decyzję Celejewski i Strzałka vel Plencler w pewnym sensie ''wylecieli'' bo oboje (z podziwu godną lekkomyślnością) zostali zatrudnieni w LOT.
Zaskakuje,że umowy między PKP IC,a T-Mobile do tej pory nie skontrolował NIK. Internet miał być w pociągach EIC po 3 miesiącach od podpisania umowy...pojawił we wszystkich dopiero po roku. Content treści multimedialnych miał być opracowany specjalnie dla IC...tymczasem po roku podpiętą ordynarnie gotowy player.pl...
Internet w Pendolino miał być do końca czerwca...mamy koniec lipca i nic nie wskazuje,żeby miał się pojawić w najbliższym czasie.Jedynym pewnym efektem podpisania tej chorej umowy jest...kampania T-Mobile na taborze PKP IC,trwająca już półtora roku.Po 18 miesiącach trwania umowy, jedynym jej beneficjentem jest bezsprzecznie T-Mobile...
Na osobny wątek zasługuje pasywność UTK, pozostającego ślepym na zaklejanie reklamą okien bezpieczeństwa w pociągach...
2015-07-30 17:03:06 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
up
podpięto:-)
Nie doczekamy się chyba edycji tekstów na RK dla ''szybkopiszących'';-)
podpięto:-)
Nie doczekamy się chyba edycji tekstów na RK dla ''szybkopiszących'';-)
2015-07-30 17:49:33 Autor: Marchew
---.opera-mini.net
ROK CZASU IM TO ZAJELO ! Intercity i t-mobile gratulujemy "szybkiego" myslenia! Osoby, ktore podejmowaly wcześniej decyzje o zaklejeniu okien i wkurzeniu pasazerów powinny dyscyplinarnie wyleciec z pracy. Tak to jest dać bankowcom kolej do zabawy...
2015-07-30 18:12:51 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
No cóż, tylko sie cieszyć.
Ja jeszcze mam nadzieję, że dożyję czasów, kiedy w Polsce zostanie wprowadzony zakaz budowy getta akustycznego, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych oczywiście. Nowoczesne pociągi są coraz cichsze, zwłaszcza w zimie.
Ta przymusowa "lekcja historii", aplikowana oczywiście "dla dobra mieszkańców i pasażerów" (czy tego chcą, czy nie) powinna w końcu odejść na śmietnik i przestać rujnować krajobraz w imię interesów różnych lobbies
Ja jeszcze mam nadzieję, że dożyję czasów, kiedy w Polsce zostanie wprowadzony zakaz budowy getta akustycznego, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych oczywiście. Nowoczesne pociągi są coraz cichsze, zwłaszcza w zimie.
Ta przymusowa "lekcja historii", aplikowana oczywiście "dla dobra mieszkańców i pasażerów" (czy tego chcą, czy nie) powinna w końcu odejść na śmietnik i przestać rujnować krajobraz w imię interesów różnych lobbies
2015-07-30 18:25:53 Autor: m_ic
---.8.217.1
Zdaje się, że to nie nacisk pasażerów wpłynął na IC, które oficjalnie przyznawało, że umowa ma obowiązywać do 2017r. bez możliwości zmian. Likwidację reklam możemy zawdzięczać owszem pasażerom, ale tylko dlatego, że znaleźli wytrych - przepisy ppoż. Obecna reklama siateczkowa odcina drogę ewakuacyjną - uniemożliwia ewakuację podróżnych z wagonu przez okno. A Pijar IC niech nie odwraca kota ogonem teraz, że tak im zależy na komforcie.
2015-07-30 20:33:56 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@szczur
Dziś jadąc furą po A2 widziałem jak zdejmują ekrany.
Może je przeniosą na DŻWW i obkleją różowymi reklamami Deutsche Telekom (T-mobile) :)
Kto dostarcza internet do WiFi w newag impuls w barwach KM?
Dziś jadąc furą po A2 widziałem jak zdejmują ekrany.
Może je przeniosą na DŻWW i obkleją różowymi reklamami Deutsche Telekom (T-mobile) :)
Kto dostarcza internet do WiFi w newag impuls w barwach KM?
2015-07-30 21:49:09 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
Niech robią z T-Mobile, ale bez tej żenującej umowy o reklamy. Takie coś by można tolerować, gdyby EIC było za darmo lub co najwyżej w TLK... To jest niedopuszczalne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-07-30 21:51:18 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
Bo to nie jest darmowy internet, tylko płatny poprzez zgodę na reklamy. W umowie, o ile wiem, nie jest nawet napisane, przez jaki czas T-M może wysyłać treści reklamowe. W EIP tego typu internet by był śmieszny: PREMIUM=?REKLAMY?
2015-07-30 22:30:51 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Tak to jest jak bez odpowiednich ograniczających rozwiązań prawnych reklamodawcy się strasznie rozpasali i mogą robić prawie wszystko.
2015-07-30 22:38:24 Autor: antyreklamiarz
---.dynamic.chello.pl
A ja z przyjemnością zrywam te wstrętne naklejki z okien wewnątrz przedziału i z luster kiedy tylko nadarza się okazja. Schodzi ciężko ale da się. Polecam robić to innym.
2015-07-31 10:01:50 Autor: Tomek23232
---.ice.put.poznan.pl
Bardzo się cieszę z tej decyzji!
Poobklejanie wagony, tramwaje (często te nowe, miłe dla oka) to smutny widok. Szpecą miasta i same siebie.
I zamiast wykupić abonament od T-Mobile czy nie wiadomo co innego to taki reklamodawca kojarzy mi się wyłącznie negatywnie przez swoje nachalne reklamy.
Poobklejanie wagony, tramwaje (często te nowe, miłe dla oka) to smutny widok. Szpecą miasta i same siebie.
I zamiast wykupić abonament od T-Mobile czy nie wiadomo co innego to taki reklamodawca kojarzy mi się wyłącznie negatywnie przez swoje nachalne reklamy.
2015-07-31 10:40:57 Autor: icek
---.play-internet.pl
super!!! i teraz wszyscy będą podziwiać bariery dźwiękoszczelne a i zasłonek też nie ma więc słońce przypali zadarte nosy marudom. Pociąg to nie taras widokowy - ma przewozić podróżnych z pkt A do pkt B
2015-07-31 11:02:01 Autor: mdn
---.dynamic.mm.pl
Oczywiście nikt nie uwzględni faktu, iż zrywając to paskudztwo zejdzie również lakier. Teraz będziemy jeździć odrapanymi wagonami.....
2015-07-31 13:57:28 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
@icek
Popieram. Kartofle mają być przewiezione z punktu A do B.
A jak sie q...a chce wlepiać gały w szybę by podziwiać krajobrazy i miasteczka, to wyp...ć do Szwajcarii albo Francji!
Popieram. Kartofle mają być przewiezione z punktu A do B.
A jak sie q...a chce wlepiać gały w szybę by podziwiać krajobrazy i miasteczka, to wyp...ć do Szwajcarii albo Francji!
2015-07-31 23:32:48 Autor: wiking
---.dynamic.chello.pl
ciekawe czemu bankomaty dopiero teraz poszły po rozum? co takiego miało wpływ na zmianę decyzji?
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |