PKP Intercity wypożyczy 7 lokomotyw spalinowych
Łukasz Kuś ⚫ 28.07.2016 ⚫
674

Czeska lokomotywa 754, tego typu jednostki eksploatuje też PKP Intercity fot. Marcel Štancl sm42.pl
PKP Intercity ogłosiło przetarg na dzierżawę 7 lokomotyw z napędem spalinowym przystosowanych do pociągów pasażerskich. Lokomotywy będą eksploatowane od grudnia 2016 r.
Lokomotywy mają mieć maksymalną prędkość eksploatacyjną nie niższą niż 100 km/h, moc silnika spalinowego nie mniejszą niż 1400 kW i być wyposażone w sprzęgi elektryczne 3 kV DC do ogrzewania i zasilania układów wentylacji oraz klimatyzacji.
Zamówienie podzielone jest na dwie części obejmujące dostawę dwóch i pięciu lokomotyw. Oferty składać można na jedną część lub obie. Lokomotywy będą dzierżawione od grudnia 2016 r. do końca 2017 r.
PKP Intercity zwiększyło obsługę linii niezelektryfikowanych w 2016 roku kiedy wprowadziły do eksploatacji lokomotywy spalinowe Gama. Później wystąpiły problemy z dostępnością tego taboru, dlatego spółka poszukuje dodatkowych lokomotyw. Z powodu częstych awarii Gam na relacjach do Zamościa często wprowadzana jest komunikacja zastępcza, co jest niedogodne dla pasażerów i generuje dla spółki dodatkowe koszty.
PKP Intercity ogłosiło wczoraj również przetargi, w których przewoźnik szuka wykonawcy naprawy głównej 42 wagonów 2. klasy. Spółka zamawia też modernizację 10 wagonów 1. klasy oraz serwis trzech lokomotyw EP09.
Zamówienie podzielone jest na dwie części obejmujące dostawę dwóch i pięciu lokomotyw. Oferty składać można na jedną część lub obie. Lokomotywy będą dzierżawione od grudnia 2016 r. do końca 2017 r.
PKP Intercity zwiększyło obsługę linii niezelektryfikowanych w 2016 roku kiedy wprowadziły do eksploatacji lokomotywy spalinowe Gama. Później wystąpiły problemy z dostępnością tego taboru, dlatego spółka poszukuje dodatkowych lokomotyw. Z powodu częstych awarii Gam na relacjach do Zamościa często wprowadzana jest komunikacja zastępcza, co jest niedogodne dla pasażerów i generuje dla spółki dodatkowe koszty.
PKP Intercity ogłosiło wczoraj również przetargi, w których przewoźnik szuka wykonawcy naprawy głównej 42 wagonów 2. klasy. Spółka zamawia też modernizację 10 wagonów 1. klasy oraz serwis trzech lokomotyw EP09.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |