Partnerzy serwisu:

PKP Intercity zaczyna prace nad programem lojalnościowym

Jakub Madrjas 25.03.2019 140

PKP Intercity zaczyna prace nad programem lojalnościowym
fot. Łukasz Piotrowski, sm42.pl
PKP IC planuje zakup systemu obsługującego program lojalnościowy. Właśnie rozesłała do wykonawców pytanie o parametry takiej usługi.
Jak informuje rzeczniczka PKP Intercity Agnieszka Serbeńska, na razie opublikowano jedynie zaproszenie do RFI (ang. request for information – prośba o informacje) i zaproszenie do dialogu technicznego, co ma przynieść odpowiedź na pytanie jakie rozwiązania są możliwe do wdrożenia w firmie w odpowiedzi na potrzeby pasażerów. – Na tym etapie nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć, czy na pewno zostanie wdrożony i w jakim terminie – zaznacza.

Z postępowania możemy się dowiedzieć, że PKP IC interesuje określenie aktualnych rozwiązań obecnych na rynku w zakresie obsługi programów lojalnościowych oraz wymagań technologicznych i informatycznych, jakie muszą zostać spełnione po stronie zamawiającego; wykonawcy, którzy są zainteresowani udziałem w RFI, powinni wykazać się doświadczeniem w zakresie skutecznego wdrożenia systemu CRM w ramach programu lojalnościowego dla klientów. Zgłoszenia można przesyłać do 3 kwietnia.

Na zewnątrz może być przekazana nie tylko obsługa logistyczna programu, ale też prawna, analityczna i reklamacyjna. Możliwe jest też przekazanie opracowania nazwy i wizualnej strony programu. PKP IC zakłada liczbę 100 tys. klientów i 350 tys. transakcji uczestników programu lojalnościowego rocznie. Dla klientów proponowane są nagrody rzeczowe, wirtualne (np. vouchery, kody do kin, teatrów, muzeów, atrakcji turystycznych, serwisów vod i z muzyką, audiobooków i e-booków), gadżety związane z marką PKP IC, a nawet datki dla instytucji charytatywnych.

– Mogę już zdradzić, że budujemy nowy program lojalnościowy. Niedługo chcemy go wprowadzić pilotażowo. Myślę, że będzie to korzystna oferta dla osób, które regularnie korzystają z pociągów PKP Intercity – powiedział w lutym tego roku "SuperExpressowi" prezes PKP IC Marek Chraniuk. Wdrożenie programu lojalnościowego w PKP IC zapowiadano już co najmniej dwukrotnie: przed startem Pendolino (2014 r.), a potem w 2016 roku.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony