PKP Intercity z przetargiem na przegląd okresowy rozszerzony wagonów
Michał Szymajda ⚫ 31.10.2017 ⚫
2,2k

Wagon sypialny na terenie bazy PKP IC w WarszawieFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Dalekobieżny przewoźnik poszukuje wykonawcy prac poziomu P3 dla swoich 45 wagonów. Wśród wagonów kierowanych do przeglądów znajdują się wagony sypialne i restauracyjne.
Na 45 wagonów, które przejdą przeglądy P3, składa się 12 wagonów osobowych WL (sypialne), 4 wagony XB (2. klasy, przedziałowe – 6 miejscowe), 15 wagonów 406A (restauracyjne) oraz 15 wagonów typu 154Aa, 154A, 152A (bezprzedziałowe wagony 1. i 2. klasy). Potencjalni wykonawcy prac mogą składać oferty na naprawę grup wagonów w poszczególnych zadaniach. Każdy typ wagonów to osobne zadania.
Wykonawcy prac zostaną wybrani z uwzględnieniem kryterium ceny (90%) i gwarancji (10%). Termin składania ofert minie 7 grudnia 2017.
Poziom 3. to okresowy przegląd rozszerzony: wykonywany cyklicznie w połowie okresu międzynaprawczego, „mający na celu utrzymanie pojazdu trakcyjnego we właściwym stanie technicznym gwarantującym bezpieczeństwo ruchu oraz niezawodność pracy”.
Niedawno PKP Intercity zapowiedziało, że tego typu usługi będzie w większym zakresie zlecać spółce podległej – Remtrakowi. – Dzięki wykonaniu prac „u siebie” możemy sprawdzamy jaka jest rzeczywista wartość niektórych napraw i modernizacji. Kolejna zaleta jest taka, że przy obecnym rynku naprawy poziomu P3 i P4 nie stanowią łakomego kąsku dla wykonawców, natomiast my musimy je wykonywać. Dlatego zawsze możemy je zrobić w Remtraku, ale to nie znaczy, że znikną przetargi na tego typu usługi – powiedział Artur Resmer, członek zarządu PKP Intercity.
Wykonawcy prac zostaną wybrani z uwzględnieniem kryterium ceny (90%) i gwarancji (10%). Termin składania ofert minie 7 grudnia 2017.
Poziom 3. to okresowy przegląd rozszerzony: wykonywany cyklicznie w połowie okresu międzynaprawczego, „mający na celu utrzymanie pojazdu trakcyjnego we właściwym stanie technicznym gwarantującym bezpieczeństwo ruchu oraz niezawodność pracy”.
Niedawno PKP Intercity zapowiedziało, że tego typu usługi będzie w większym zakresie zlecać spółce podległej – Remtrakowi. – Dzięki wykonaniu prac „u siebie” możemy sprawdzamy jaka jest rzeczywista wartość niektórych napraw i modernizacji. Kolejna zaleta jest taka, że przy obecnym rynku naprawy poziomu P3 i P4 nie stanowią łakomego kąsku dla wykonawców, natomiast my musimy je wykonywać. Dlatego zawsze możemy je zrobić w Remtraku, ale to nie znaczy, że znikną przetargi na tego typu usługi – powiedział Artur Resmer, członek zarządu PKP Intercity.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |