PKP Intercity wybierze stałego przewoźnika do komunikacji zastępczej
jm, Rynek Kolejowy ⚫ 15.04.2015 ⚫
184
Archiwum RK
Komentarze:
2015-04-15 12:37:32 Autor: Juzio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Juzio
Polski Bus
2015-04-15 14:29:50 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Co ciekawe, według kryteriów przetargu PKP Intercity będzie kierować się w wyborze wykonawcy nie tylko ceną, ale i emisją spalin."
Najniższą ma furmanka/wóz drabiniasty - zresztą standard oferowany podróżnym w KKA przy takiej opcji nie odbiegałby znacząco od obecnych najgorszych wagonów w TLK ;)
Najniższą ma furmanka/wóz drabiniasty - zresztą standard oferowany podróżnym w KKA przy takiej opcji nie odbiegałby znacząco od obecnych najgorszych wagonów w TLK ;)
2015-04-15 14:45:48 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Może IC zleci też w przetargu komuś komunikację podstawową, a nie tylko zastępczą. Dla pasażerów byłoby to korzystne, a z dotacji by się dytektorzy i marketingowcy oraz działacze ZZ i tak wyżywili + ew.premie ze sprzedaży taboru.
2015-04-15 15:00:24 Autor: Bogdan Trans
---.opera-mini.net
Ja chętnie wystartuje w takim przetargu, flota mojej firmy to 8 autobusów marki Ikarus z ex MPK WROCŁAW.
2015-04-15 15:21:14 Autor: Fan Trupolu
---.free.aero2.net.pl
Powinny być wspólny przetarg ograniczony z PLK na wykonawcę wszystkich inwestycji do 2022 r. Ograniczony do najlepszej firmy na rynku - Trupolu. Tylko tandem Trupol-ZKA gwarantuje rozwój transportu kolejowego w Priwislańskim Kraju.
2015-04-15 18:01:05 Autor: hk
---.opera-mini.net
Znów zapewne przetarg zakonczy sie fiaskiem, bo leworęczne blondyny bankierki nie bębą go potrafily zorganizować jak trzeba
2015-04-15 20:16:18 Autor: ja
---.interkar.pl
Kolejne wyprowadzanie kasy...
Bo chyba nikt mi nie powie, że nie będą płacić za gotowość...
Bo chyba nikt mi nie powie, że nie będą płacić za gotowość...
2015-04-16 23:38:25 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto ma obsługiwać te dziwne autobusy w relacji Przemyśl-Kraków-Przemyśl? Które na odcinku Przemyśl-Rzeszów-Przemyśl nawet w tej wersji zatrzymującej się tylko w Jarosławiu jadą dłużej niż zwyczajna osobówka zatrzymująca się na wszystkich stacjach i p.o. po drodze ;) Nie mówiąc już o tej wersji z obsługą Zasania, Przeworska i Łańcuta - ten autobus jedzie dobre 30-kilka/40 min dłużej od osobowego przy cenie pewnie z 2x wyższej (regio w PWDC bodajże 10,50 zł)... He, he, he, wróżę im zwalającą z nóg frekwencję...
2015-04-21 04:57:52 Autor: Johnny Wrocław
---.ssp.dialog.net.pl
@Bogdan Trans: to będziesz miał pod nosem konkurencję w postaci Comfort Express Trans z flotą 12 Bogdanów A092.
Przetargi

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |