Partnerzy serwisu:

PKP Intercity unieważnia drugą część zamówienia na naprawy EP09

Jakub Madrjas 24.10.2017 4,6k

PKP Intercity unieważnia drugą część zamówienia na naprawy EP09
Fot. Igor Urbański, SM42.pl
Nie udało się rozstrzygnąć całego przetargu na 59 napraw okresowych dla lokomotyw elektrycznych serii EP09. PKP Intercity unieważniło drugą część postępowania.
W maju PKP Intercity rozpisało przetarg na w sumie 59 napraw na czwartym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych serii EP09. Postępowanie przetargowe zamawiający podzielił na dwie części. W pierwszej znalazło się 31 lokomotyw elektrycznych, zaś w drugim – 28. Przewoźnik dla części lokomotyw wybierał naprawy również na kolejny okres – w sumie takich lokomotyw jest obecnie 46 sztuk.

W sierpniu doszło do rozstrzygnięcia pierwszej części w przetargu. O kontrakt starało się dwóch wykonawców – Pesa i Newag; obaj przekroczyli opiewający na wyniósł 46,3 mln zł kosztorys zamówienia. Producent z Bydgoszczy zaoferował prace za 63,9 mln zł brutto, zaś producent z Nowego Sącza – za 52,8 mln zł. Mimo znaczącego przekroczenia kwoty, jaką przygotowało PKP Intercity, przewoźnik zdecydował się o przyznaniu zamówienia Newagowi.

W przypadku części drugiej, gdzie do naprawy przeznaczonych ma zostać 28 elektrycznych lokomotyw udział zgłosiły trzy firmy. Ofertę mieszczącą się w budżecie zamawiającego złożył jedynie Olkol (dawniej ZNTK Oleśnica). Jak się okazuje, PKP Intercity musiało odrzucić oferty zarówno Olkolu, jak i Pesy. Jedyną ważną ofertę złożył Newag - na kwotę 47,7 mln zł. Jednak z uwagi na to, że cena znacznie przekraczała budżet, (41,8 mln zł) postępowanie zostało w tej części unieważnione.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Przetargi
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony