Partnerzy serwisu:

PKP Intercity pyta o setki pracowników do czyszczenia taboru i ochroniarzy

Michał Szymajda 16.10.2017 7,6k

PKP Intercity pyta o setki pracowników do czyszczenia taboru i ochroniarzy
PKP Intercity pyta o setki pracowników do czyszczeFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Przewoźnik wystosował otwarte pytanie do wszystkich firm, które mogą sprostać obsłudze taboru PKP Intercity, głównie na stacjach gdzie kończą i rozpoczynają bieg pociągi.
PKP Intercity pyta o outsourcing pracowniczy. Oznacza to, że może chcieć usługę mycia i sprzątania taboru zlecić na zewnątrz. „Obowiązkiem pracowników będzie również pozostawienie w czystości torów, międzytorzy i peronów po wykonanym czyszczeniu, a także wymiana w składach galanterii wagonowej tj. zasłonek, pokrowców i zagłówków” – czytamy w zapytaniu ofertowym.

PKP Intercity zaznacza, że istnieje możliwość podziału na zadania pod względem lokalizacji. Zapytanie obejmuje następujące lokalizacje: Warszawa, Łódź, Białystok, Suwałki, Radom, Lublin, Zamość, Kielce, Terespol, Przemyśl, Kraków, Szklarska Poręba, Węgliniec, Wrocław, Jelenia Góra, Zielona Góra, Ostrów Wlkp., Piła, Poznań, Konin, Świnoujście, Gdynia. PKP Intercity ocenia swoje zapotrzebowanie na outsourcing związany z czyszczeniem taboru na 700 osób.

PKP Intercity chce poznać alternatywy dla sytuacji obecnej

– Zamieszczone na stronie intercity.pl zapytanie o informację dotyczącą usługi outsourcingu pracowniczego jest jedynie standardowym badaniem rynku, mającym na celu rozpoznanie potencjalnych dostawców, poszerzenie wiedzy na temat usług i uzyskanie informacji o możliwych rozwiązaniach w zakresie zapewnienia pracowników do utrzymania czystości taboru kolejowego – informuje Anna Zakrzewska z biura prasowego PKP Intercity. Jak dodaje, zapytanie nie jest podyktowane koniecznością zwiększenia zatrudnienia pracowników sprzątających, ani rozszerzenia lokalizacji, w których wykonywane są czynności sprzątania, a jedynie zorientowaniem się w dostępnych, możliwych wariantach zapewnienia odpowiedniego personelu.

– Potrzeba rozeznania się w sytuacji wynika z dbałości o interes ekonomiczny PKP Intercity i ma na celu poznanie alternatyw i nowych rozwiązań istniejących na rynku, pozwalających zwiększyć efektywność realizowanej usługi czyszczenia taboru – usłyszeliśmy.

Największa liczba pracowników do czyszczenia taboru potrzebna jest w Warszawie (193), Wrocławiu (100) i Krakowie (99). Tylko 2 pracowników potrzeba w Pile, Zamościu, Szklarskiej Porębie i w Koninie.

Poszukiwani także ochroniarze

Niemal jednocześnie z zapytaniem o outsourcing dotyczący czyszczenia taboru na stronach PKP Intercity pojawił się przetarg związany z „usługą ochrony fizycznej przejazdów wybranych pociągów PKP IC”. Zamówienie obejmuje dwa lata – od początku 2018 do końca 2019 roku. Ochranianych ma być 8 połączeń kolejowych całorocznych i do tego 5 kolejnych w sezonie wakacyjnym.

Zainteresowani uzyskaniem zamówienia mogą składać oferty do 6 listopada.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony