Partnerzy serwisu:

PKP Intercity przeprasza pasażerów za zamieszanie na węźle krakowskim

Michał Szymajda 16.12.2019 89

PKP Intercity przeprasza pasażerów za zamieszanie na węźle krakowskim
Stacja Kraków GłównyFot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
PKP Intercity czuje się odpowiedzialne za sytuację, która miała miejsce 15 grudnia w peronach stacji Kraków Główny. Niedopatrzenie przy łączeniu składu wagonowego TLK Małopolska doprowadziło do znacznych opóźnień pociągów uruchamianych ze stacji.
– Pragniemy przeprosić wszystkich pasażerów, którzy zostali narażeni na niedogodności i opóźnienia w związku z sytuacją, do której doszło 15 grudnia na dworcu Kraków Główny. Wynikła ona z problemów z rozdzieleniem grup wagonów pociągu 53100/1 „Małopolska”, kierowanych do Zakopanego oraz do Krynicy. Przestawienie składów wymagało dodatkowej pracy manewrowej. Przy równoczesnym ograniczeniu związanym z pracami inwestycyjnymi na dworcu spowodowało to opóźnienia z wjazdami na stację innych pociągów – poinformowało biuro prasowe PKP Intercity.

Aby uniknąć powtórki sytuacji przewoźnik podjął decyzję o zmianie od 16 grudnia zestawienia pociągu 53100/1 „Małopolska”, odwracając zestawienie wagonów, pozwalające na ograniczenie pracy manewrowej w stacji Kraków Główny. O problemach w Krakowie poinformowaliśmy jeszcze 15 grudnia. Jeden z naszych czytelników napisał do nas, że zarówno UTK, jak i PKP Intercity informował o możliwych problemach z zestawieniem wagonów na kilka dni przed uruchomieniem pociągu. Niestety 15 grudnia przez sporą część dnia nie działała także aplikacja infopasażer, za pomocą której można sprawdzić opóźnienie swojego pociągu.

– Chcemy podkreślić, że komfort i satysfakcja podróżnych mają zawsze priorytetowe znaczenie dla naszej spółki. Pragniemy jednocześnie przypomnieć, że każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Taki wniosek można złożyć w jednej z wyznaczonych do tego kas biletowych, znajdujących się na największych stacjach w kraju, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl – napisało biuro prasowe przewoźnika, przypominając o tym, że reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony