Partnerzy serwisu:

PKP Intercity pożycza 3 lokomotywy od DB Schenker

ms, Rynek-Kolejowy.pl 03.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-07-03 09:25:18 Autor: Kflik
---.60.129.178
Nieźli są.
to na pewno tańsze niż zapewnienie własnego sprawnego taboru?
2015-07-03 09:34:39 Autor: pkpiotr
---.tktelekom.pl
Miało być chyba MIN. 140 km/h :-D
2015-07-03 09:54:25 Autor: Felicjan
---.243.143.203
Jak długo jeszcze będziemy utrzymywać niemiecką gospodarkę? Przecież są lokomotywy polskiej produkcji do dyspozycji.
2015-07-03 09:54:51 Autor: Karl
---.189.67.109
@Kflik
Nie wiem czy tańsze, ale na pewno szybsze w realizacji...
2015-07-03 10:05:46 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Kflik:
"Nieźli są.
to na pewno tańsze niż zapewnienie własnego sprawnego taboru?"
Widzę, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. EP 09 powyżej 25 stopni na zewnątrz nadaje się do stania w hali i nigdzie więcej. Jedna mała sprężarka która się gotuje i seria masakrycznych defektów...
2015-07-03 10:15:08 Autor: rdgj
---.opera-mini.net
Przydaloby się, żeby wypozyczyli z zagranicy też normalny zarząd. Cwaniaki omijające bezczelnie ustawę kominową, "fahofcy", którzy doprowadzili do takiego kryzysu taborowego
2015-07-03 10:36:49 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Wagony pożyczone od Czechow, lokomotywy z DB, Cargo, Ecco, DLA i ch... wie skąd. To zaczyna wyglądać jak budowa polskich autosrad (literówka celowa).
Konsorcjum, które nie posiada nic prócz siedziby bierze się za wykonawstwo wykorzystując wynajęty lub pożyczony sprzęt i ludzi.
2015-07-03 11:03:07 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Widzę, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. EP 09 powyżej 25 stopni na zewnątrz nadaje się do stania w hali i nigdzie więcej. Jedna mała sprężarka która się gotuje i seria masakrycznych defektów..."
Eeeee tam...
Przesadzasz... EPoki jeżdżą już tyle lat i jakoś działały. I nie było Husarzy, Vectronów, czy Gam z Pesy. Były tylko EP05, EP09 i EP08 na wszystkich expresach i hulało to.
Nie zrzucaj winy na lokomotywy. Po wielu latach i złej obsłudze, czy złym ("oszczędnym") utrzymaniu lokomotyw wszystkie błędy wychodzą.
W latach 2002-2005 jeździłem jako konduktor w IC na trasach obsługiwanych przez EP09 i EP05 (Śląsk - Warszawa) i tylko raz w lutym 2005 roku zdefektowała mi na trasie lokomotywa EP09.
2015-07-03 11:16:01 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Gubernator Kalifornii:
"Eeeee tam...
Przesadzasz... EPoki jeżdżą już tyle lat i jakoś działały. I nie było Husarzy, Vectronów, czy Gam z Pesy. Były tylko EP05, EP09 i EP08 na wszystkich expresach i hulało to.
Nie zrzucaj winy na lokomotywy. Po wielu latach i złej obsłudze, czy złym ("oszczędnym") utrzymaniu lokomotyw wszystkie błędy wychodzą.
W latach 2002-2005 jeździłem jako konduktor w IC na trasach obsługiwanych przez EP09 i EP05 (Śląsk - Warszawa) i tylko raz w lutym 2005 roku zdefektowała mi na trasie lokomotywa EP09."
Od Twoich jazd minęło 10 do 13 lat, to szmat czasu, jakoś przed wejście do UE jakość maszyn była lepsza, podobnie choćby jedzenia. Obecnie wszystko stoi na głowie.

W tamtych latach tabor należał też do cargo - nie do IC które nie miało pojęcia ile kosztuje faktycznie utrzymanie maszyny.
2015-07-03 11:28:18 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Kryniczanin
"Od Twoich jazd minęło 10 do 13 lat, to szmat czasu, jakoś przed wejście do UE jakość maszyn
była lepsza, podobnie choćby jedzenia. Obecnie wszystko stoi na głowie."

No ale czyja to wina?
Maszyny juz starsze i droższe-trudniejsze w utrzymaniu, czy po prostu Cargo lepiej dbało?
Przecież kiedyś nie było aż takich problemów.
Nawet na EP05 dało się jeździć, choć mechanicy tego nie lubili, wtedy chyba EP09 było "tym lepszym".
2015-07-03 11:55:52 Autor: Maszynista z IC
---.146.180.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
EP05 to były bardzo dobre lokomotywy. Ale trzeba było umieć na nich jeździć. Dlatego nie wszyscy je lubili.
2015-07-03 11:56:11 Autor: Maszynista z IC
---.146.180.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
EP05 to były bardzo dobre lokomotywy. Ale trzeba było umieć na nich jeździć. Dlatego nie wszyscy je lubili.
2015-07-03 11:56:30 Autor: Maszynista z IC
---.146.180.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
EP05 to były bardzo dobre lokomotywy. Ale trzeba było umieć na nich jeździć. Dlatego nie wszyscy je lubili.
2015-07-03 11:56:40 Autor: Maszynista z IC
---.146.180.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
EP05 to były bardzo dobre lokomotywy. Ale trzeba było umieć na nich jeździć. Dlatego nie wszyscy je lubili.
2015-07-03 11:57:42 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@Kryniczanin:
Takie dziurawe składy mają? Zużycie powietrza w tego typu pociągach jest minimalne. U mnie taka sama sprężarka niemal się nie wyłącza, a pracuje ponad pięć lat. ZTCW jakiś czas temu "załatwili" Husarza tak, że olej poszedł do tablicy pneumatycznej. Tablica do czyszczenia u producenta. Koszt to OIDP coś ok. 100 tys. zł...
2015-07-03 12:12:25 Autor: laikolejowy
---.dynamic.chello.pl
Sory że się tak spytam te 1,5 mln to zapłacą za 3 loki i za cały okres dzierżawy czy za jedną lokomotywę miesięcznie ?
2015-07-03 13:06:40 Autor: Kryniczanin
---.158.218.170.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Ostatnio dostałem sms od zaufanej Śląskiej wiewiórki, że w jeden dzień dwa pociągi za południową granicą dojechały na naszych Epokach do zmiany, w drógą stronę wracały już ciągnięte przez sprzęty z znacznie większą niezawodnością.
2015-07-03 13:07:33 Autor: Kryniczanin
---.158.218.170.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Upssss. sorki dla wszystkich za orta w poście.
2015-07-03 13:09:27 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Ponawiam stawiane tutaj pytanie : kiedy będzie przebudowa EU/EP07 na wersję asynchroniczną o prędkości max 160km/h ? O ile łatwiej byłoby wtedy wykorzystać fakt , że na coraz większej liczbie kilometrów naszej sieci kolejowej prędkość szlakowa wzrasta właśnie do 160km/h ...
2015-07-03 14:18:37 Autor: EU06-02
---.dynamic.chello.pl
I to jest Maciek jak się wydaje bardzo dobre pytanie ...
2015-07-03 14:57:53 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Kflik:
"Nieźli są.
to na pewno tańsze niż zapewnienie własnego sprawnego taboru?"
3 lokomotywy na 3 miesiące za 1 538 132,22 zł.
Dane mam ze strony IC - na żaden Monitor wchodzić nie zamierzam.
Wychodzi prawie 171 tys. zł miesięcznie za lokomotywę o Vmax 160 km/h. Naprawa rewizyjna EP09 kosztuje teraz 879 tys. zł. Czyli wynajęcie takiego Vectrona na góra 5-6 miesięcy jeszcze ma sens, bo to odpowiednik (kosztowy) przeprowadzonej NR Dziewiątki.
2015-07-03 15:05:10 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
"Więcej na temat warunków przetargu i sytuacji taborowej PKP Intercity przeczytasz na portalu MONITOR"

Tutaj wszystkie papiery związane z tym przetargiem - na pohybel ZDG TOR! To nie jest żadna tajemna wiedza, żebyście za to pobierali kasę na swoim Monitorku.
http://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/przetargi/wyniki-postepowan-przetargowych/dzierzawa-3-lokomotyw-20150430.html
2015-07-03 15:26:46 Autor: mc_94
---.icpnet.pl
_Małopolanin
Za chwilę Twój post zostanie zmoderowany, xD
Coś nieprzychylnego TORowi bardzo szybko znika z serwisu... ^^
2015-07-03 17:08:44 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
A dzisiaj aż mi "kopara" opadła. Moskwa - Paryż ze 186 Raipool
2015-07-03 22:32:52 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Ostatnio dużo składów co powinny być obsługiwane przez EP09 są obsługiwane przez EU07, choćby TLK Brda.
2015-07-03 23:15:25 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
"A dzisiaj aż mi "kopara" opadła. Moskwa - Paryż ze 186 Raipool"

Nic nowego - od już dłuższego czasu tak pedałuje. DB wypożyczyło.

"W tamtych latach tabor należał też do cargo - nie do IC które nie miało pojęcia ile kosztuje faktycznie utrzymanie maszyny."

Kto cie tym karmi? Bo sam to też wiedzy nie masz.
Same lokomotywy pod nowe "zarządy" nie przechodziły - przechodzili również ludzie.
Dobrze wiedzieli i dobrze też wiedzą ile to kosztuje.

"Konsorcjum, które nie posiada nic prócz siedziby bierze się za wykonawstwo wykorzystując wynajęty lub pożyczony sprzęt i ludzi."

Ale to nic dziwnego - tak dzisiaj działają "banko-meny".
2015-07-04 13:00:39 Autor: DD
---.furanet.com
Przyszli panowie z Schenkera do IC, a lokomotywy za nimi...
2015-07-04 16:42:46 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
A dzisiaj Jantara ciągnie czeska spalinówka 754 037-0, sądząc po naklejonych gdyńskich herbach raczej zostanie na dłużej na Pomorzu.
2015-07-06 12:00:17 Autor: Wiedźmin
---.ip-37-187-147.eu
Szkoda, że 754 nie jest w obiegu z TLK Wydmy, wtedy byłyby czeskie wagony z czeską lokomotywą
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony