Partnerzy serwisu:

PKP Intercity chce zwiększyć swoje możliwości wykonywania napraw P4

wu, Rynek Kolejowy 16.10.2015 160

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-16 15:20:33 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Kolejny dobry, choć wydawałoby się oczywisty pomysł.
Boję się tylko, że za niedługi czas albo z pomysłu, albo z prezesa nie pozostanie nawet śladu, a nowy całe siły i środki skieruje na tropienie błędów poprzedników.
2015-10-16 15:24:41 Autor: gosc
---.w82-120.abo.wanadoo.fr
Czy ktoś wie kiedy będą naprawy i "odświeżenie" 305Ad, bo toalety pozostawiają dużo do życzenia...?
2015-10-16 15:25:35 Autor: Kflik
---.60.129.178
Mam nadzieję, że to nie są po prostu elementy kampanii wyborczej.
2015-10-16 15:32:31 Autor: ---Goral---
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kflik

Oj, chłopie, chłopie, teraz wszystko jest kampanią. Przecież zarząd PICU może teraz obiecać/zapowiedzieć nawet i najprawdziwsze gruszki na wierzbie, bo jego dni i tak są policzone, gdyż zostanie zmieciony wraz z nastaniem nowej władzy spod wiadomego szyldu...
2015-10-16 15:37:52 Autor: brema192
---.dynamic.chello.pl
I teraz pytanie: Gdzie są Ci wszyscy "zatroskani kolejarze" narzekający na "banksterów" rządzących koleją? czyt. nie dających meega wysokich premi swoim koleszkom, przejadających wszelkie możliwe pieniądze na "istnienie" oraz marnujący mienie spółki na stanie "w krzakach"??
Pytam się Gdzie są Ci "specjaliści" od siedniu boleści?

Cieszę się z informacji płynących z Intercity w ostatnich dniach na RK. W końcu ktoś ma plan i chce go KONSEKWENTNIE a nie gwałtownie przeprowadzić. Widać chęć stworzenia SPÓJNEJ polityki taborowej i infrastrukturalnej!! Widać też w końcu owoce odbudowania "integralości" Grupy PKP jako takiej, a nie dzikiego zbiorowiska spółeczek koleżków, przejadających mienie państwowe.

Nawet jeśli to bajka to widać jakieś POZYTYWNE EFEKTY, a nie jak wcześniej.. kolejowy folwark starego betonu.
Pozdrawiam M.
2015-10-16 15:40:24 Autor: haha
---.opera-mini.net
Co na to reformatorzy: Tadeusz, Adryjan i Marija? Wywaliliście z pekapu min. zaplecza warsztatowe, bo słowo-klucz, czyli outsourcing miało być lekiem na całe zło. A tu mamy zaprzeczenie tej waszej "świyntej" tezy z ust bankomata.

Czy wy macie chociaż wyobrażenie wielkości szkód, jakie wasz pomysł "reformy" pekapu wyrządził kolei?
2015-10-16 15:48:22 Autor: podatnik
---.adsl.inetia.pl
@brema192:

Na razie nie zrobili nic oprócz tego, że prezes będący od paru miesięcy prezesem zaczął gadać do rzeczy. W żadnym stopniu nie uzasadnia to kilku lat straconych i poświęconych głównie dobijaniu oferty i obrażaniu pasażerów przez katarskiego lotnika.

Zaczną przekuwać gadaninę w konkrety - będzie można ocenić, a nawet i pochwalić jeśli rzeczywiście przyniesie to pozytywne efekty. Na razie - to wciąż tylko gadanie.
2015-10-16 16:40:00 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
Cudnie! Myślę, że do wyborów jeszcze nie jeden pomysł racjonalizatorski ujrzy światło dzienne. Przy okazji, dziś pracownicy zakładów piją na amen ze śmiechu ;0).
2015-10-16 17:09:38 Autor: Kflik
---.60.129.178
@podatnik

Cena biletu na dotowany przez podatnika TLK z Jasła do Rzeszowa (i innych tego typu relacjach np. Krynica - Tarnów) nadal obraża pasażera i podatnika.
2015-10-16 19:07:08 Autor: df
---.google.com
12zł za porcyjkę żurku z papierowego talerza też obraża pasażera ;)
2015-10-16 19:27:55 Autor: Jan Smuga
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Prezesie. Nie ma czegoś takiego jak przegląd P4. jak byłby by to przegląd, to by tyle nie kosztował. Poziom P4 to naprawa, NAPRAWA!!! Jasne?
2015-10-16 19:43:07 Autor: -\/- Goral -/\-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kflik

W tym dzikim kraju podatnik nigdy nie będzie szanowany przez łóżędasuf opierd... się, pijących kawkę, grających w pasjansa i siedzących na fejsbuku za nasze podatki, "przy okazji" okazujących wszem i wobec swoją wyższość, bo "on/ona jest przeca łóżendnikiem w jakże ważnym łóżencie". Tak jest od początku 1989/1990, niezależnie od aktualnie pozostającej u władzy ekipy, traktowanie podatnika jest wciąż dokładnie takie samo - jako potencjalnego złodzieja, który tylko szuka okazji, choćby najdrobniejszej, by orżnąć Wspaniałe Państwo na każdym przepuszczonym przez łapki grosiku. Mogą sobie politycy z prawa i lewa opowiadać te wszystkie tyleż piękne, co puste hasełka o "przychylności" i "państwie prawa", praktyka codzienna pokazuje jaka jest prawda, a owa prawda wali po gałach, że hej.


@ df

Mam na to receptę - cena biletu na pociąg osobowy/autobus plus cena kebaba (czasem i takiego z frytkami) w budce przy dworcu/na ulicy z zasady i tak wychodzi taniej niż cena samego tylko biletu na pseudopuciong PKP IC ;)
2015-10-17 00:26:29 Autor: Maaciek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Prezesie, blagam! Nie robcie rewizji w Krakowie. Tylko w Krakowie mozliwe jest pogorszenie stanu lokomotywy po rewizji wobec stanu przed rewizja!!! Montaz starych, poczciwych siodemkowych foteli podczas P4 mozliwy jest tylko w Krakowie! Skandal! Obecnie najwieksze szroty wsrod siodemek sa oczywistego pochodzenia i utrzymania - Krakow!!! Niegdys piekne i sprawne(!!!) Katowickie maszyny odstawiliscie bo wasza krakowska duma nie pozwalolila na to ze z Katowic po rozkradzionej przez banksterow szopy przyszly takie fajne egzemplarze i zostawiliscie tylko 'czeszki' na ktorych obecnie nie da sie wysiedziec bo sa tak zdezelowane!!! Kiedys kazda Katowicka maszyna wjezdzala w zime do Wisly a teraz troche deszczu i kazda tanczy jak szalona!!! Krakowska szopa to wstyd i hanba dla IC!!!
2015-10-17 02:16:25 Autor: zagłębiak
---.dynamic.chello.pl
Trzeba przyznać, ze katowickie Manu były znane w calej Polsce za utrzymanie
2015-10-17 02:46:34 Autor: ML
---.play-internet.pl
@Maaciek: czeszki jak pewnie dobrze wiesz juz sie koncza. Ciekawe czym Silesia do Bohumina bedziemy smigac (EP09?)?
2015-10-17 02:46:52 Autor: ML
---.play-internet.pl
@Maaciek: czeszki jak pewnie dobrze wiesz juz sie koncza. Ciekawe czym Silesia do Bohumina bedziemy smigac (EP09?)?
2015-10-17 12:26:30 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Kolejny dowód, że oddzielenie przewozów międzywojewódzkich od regionalnych i likwidacja wspólnego biletu było głupotą. Teraz będą po kolei naprawiać co napsuli. Teraz zaplecza i samodzielne rewizje, a potem jak zarżną PeeRy i kolejki marszałkowskie dojdą do stanu Worach/Matusiewicz/Sowa/Rębilas to najpierw zjednoczą koleje regionalne a potem połączą z dalekobieżnymi.

Naturalnymi były pociągi zmieniające kategorię podczas przejazdu. Takie Kudowy (osobowy od Kłodzka), Zagórze (osobowy od Jasła czy Krosna), Łeby (osobowy od Lęborka) dlatego miały zapełnienie bo jeśli nie cały skład to 2-3 wagony bezpośrednie jechały do celu. Dałosię.

Kiedyś człowiek kupował bilet na pociąg pospieszny i wsiadał w co podjechało... Wtedy osobówką jechał 1 klasą jak była. Teraz, (pewne słowo na k), 3-4 bileciki, brak skomunikowań i problem jak Kolejka Śląska podstawi SA109 zamiast duoklopa i zonk, bo większa połowa ludzi została na peronie.

Jacku, teraz pora na:

1) Wydłużenie ED74 o 1 czy nawet 2 człony, mogą być bez drzwi będzie więcej miejsca, dodać wifi, gniazdka (choć 5V USB) i automat z napojami i przekąskami czy nawet gorącymi zupami. Idealne będą na wszelkie Białystoki, Lublny itp Kielce. Moc spokojnie wystarczy.
2) Odkupienie od PeeRów 20-30 bohunów, drobna moderna i ustawienie ich po różnych stacjach na wzmocnienia szczytowe oraz na Łodzie (wtedy by trzeba dać gniazdka i wifi dla netofilów)
3) Obniżenie podstawowych cen o 10-20%, dodatnie oferty "wcześniej" dla 1 klasy i biletów rodzinnych, oferta "tam i z powrotem" choć 20% taniej, z opcją dokupienia miejscówki w dniu powrotu (bo nie zawsze wiadomo kiedy się skończy konferencja czy imprez), obniżenie ceny biletu podróżnika do 65 zł oraz przygotowanie np. "superpodróżnika" za 80zł także na pociągi regionalne (PR, SKM-y i wszelkie kolejki marszałkowskie).
2015-10-17 12:46:23 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiscie jest to dobry pomysł z tymi przeglądami. Ale nie moze sie to odbywać ze strata dla producentów taboru. Nalezy zagwarantować równe warunki konkurencji. Rowniez producenci winni otrzymywać takie samo dofinansowanie do modernizacji zaplecza produkcyjnego, gdyż w przeciwnym wypadku to nie sa równe warunki gry konkurencyjnej. No i piszą w IC ze u nich bedzie taniej. Czy policzyli wszystkie koszt w tym zakresie. Czy nie następuje finansowanie wskosne z dotacji państwowych. To sie nazywa nieuprawniona pomocą publiczna. Ale przejdą kontrole z UE z wszystko to wyciągną i każą zwracać kase. No i będziemy mieli efekt stoczni. No i wszyscy bedą oskarżać.
2015-10-17 13:02:26 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Słowa to za mało. Czyny się liczą. Na rewizje czekają:
a) ED74
b) wagony klasyczne
c) EU07/EP07 gnijące sobie w krzakach ze statusem OR

Dopiero potem można mówić o sukcesie
2015-10-19 12:11:54 Autor: danoel
---.static.3s.pl
Panowie z IC przecież takie naprawy P4 i P5 możecie robić sami. Wystarczy, że wbijecie do książki wykonanie naprawy to prawie nic nie kosztuje a macie juz w tym wprawę.
2015-10-20 14:42:56 Autor: TM
---.0.0.98
Niech kupią upadły Tabor Szynowy w OPOLU. Będą mieli bazę..
2015-10-28 08:37:31 Autor: gosc
---.leon.com.pl
Też popieram wypowiedz poprzedników. Kraków to najgorsza sekcja na sieci pkp picu jeśli chodzi o utrzymanie taboru!!!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony