PKP IC w końcu ogłosiły przetarg na naprawy lokomotyw
Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy ⚫ 04.03.2015 ⚫
259
Archiwum RK
Komentarze:
2015-03-04 10:05:04 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Za głupotę trzeba płacić. W przypadku EP09 do rewizji pójdą te z datą 2012 a już są odstawiane te z datą 2013. EP08 za chwilę powyłażą rewizje więc NG należy się jak nic a o EU07 to lepiej nie wspominać bo 90% zielonych idzie do sprzedaży.
PS Redakcjo popraw tego byka. EP08 a nie EU08.
PS Redakcjo popraw tego byka. EP08 a nie EU08.
2015-03-04 10:32:26 Autor: Marduq
---.gorzow.mm.pl

Marduq
Spójrzcie jak ładnie zadania rozłożyli na 4 części po to by mogły być wykonane przykładowo w 2-3 zakładach naprawczych jednocześnie. Dzięki temu odbiorą więcej gotowych lokomotyw w krótszym czasie. Patrzcie jakie chytre "bestyje" pracują w pionie utrzymania w Wawie.
2015-03-04 10:33:25 Autor: red
---.dynamic.chello.pl
Oj tam nic się nie stało najwyżej odejdzie od kolei kolejne 10milionów pasażerów jakoś damy radę
2015-03-04 10:44:04 Autor: qwertyIC
---.6.139.25
Szanowna redakcjo. Gdzie jest ten przetarg na rewizję tych 30 loków? Bo jakoś wchodzę na stronę PKP IC i nic nie ma wspomiane o przetargu na rewizję 30 lokomotyw.
2015-03-04 10:50:57 Autor: Witek
---.ds.pg.gda.pl
Proszę bardzo http://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/przetargi/biezace-przetargi/naprawa-rewizyjna-z-modernizacja-lokomotyw-serii-eu/ep07.html
2015-03-04 11:09:30 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-03-04 11:16:52 Autor: whistle
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już nie mogę się doczekać byków (Et22) z Cargo na pokaźnych 3-wagonowych składach.
2015-03-04 11:37:10 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ whistle
Są już i 2-wagonowe, te także w sam raz na obsługę byczkami ;)
Są już i 2-wagonowe, te także w sam raz na obsługę byczkami ;)
2015-03-04 11:41:59 Autor: Kryniczanin
---.182.228.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ whistle
Są już i 2-wagonowe, te także w sam raz na obsługę byczkami ;)"
Miały doskonałą szkołę od wspaniałych (PKP) PR gdzie planowo jeździło się latami na ET (tyle że 21) z potężnym bruttem jednego wagonu. Są już i 2-wagonowe, te także w sam raz na obsługę byczkami ;)"
2015-03-04 11:57:37 Autor: Semen Korczaszko
---.play-internet.pl
Za nie rozpisanie przetargu na naprawy okresowe EP09 ktoś powinien starcić jajca, co do napraw EP08 i ich modernizacji nie widzę sensu. Przecież te pudła to w dużej części szpachla, EU\EP07 też tak samo. Ale skoro się zdecydowali to przynajmniej niech to zrobią z głową niech te naprawy nie polegają na malowaniu wszystkiego pędzlem w kabinie po tym bruździe jaki tam panuje. Założyć ergonomiczne i wygodne fotele dla drużyny trakcyjnej, oraz nowoczesne radia a nie te stare szumofony.... A pudła tak nie szczelne że wieje tak że łba mało nie urwie. Poprawić też system ogrzewania kabin, może jakieś nawiewowe? Tak czy inaczej zostanie zrobione wszystko zapewne w stopniu minimalnym, aby świadectwo podbili i mogło jeździć dopóki się samo nie rozlizie ze starości bo wiele tym lokomotywą już nie zostało. Wstyd i chańba!
2015-03-04 11:58:55 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin
Pijesz do Plavców 10 lat (więcej?) temu? Oj, bez przesady, przecież dobrze wiesz, że te pociągi (nota bene nie zawsze ET21, często siódemki, a dałbym łeb, że i oryginalne angliki też się trafiały) służyły do domykania obiegów loków na pociągach międzynarodowych Polska-Słowacja p. Plavec-Muszynę.
Pijesz do Plavców 10 lat (więcej?) temu? Oj, bez przesady, przecież dobrze wiesz, że te pociągi (nota bene nie zawsze ET21, często siódemki, a dałbym łeb, że i oryginalne angliki też się trafiały) służyły do domykania obiegów loków na pociągach międzynarodowych Polska-Słowacja p. Plavec-Muszynę.
2015-03-04 12:22:09 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Miały doskonałą szkołę od wspaniałych (PKP) PR gdzie planowo jeździło się latami na ET (tyle że 21) z potężnym bruttem jednego wagonu."
A w Kulejach Śmiesznych nie było czasem obsługi typu ET22+B na Rybnikach (tłok) vs EU43+3B na Kłobuckach (pustki)?Więc poszukaj Adam u "Nowej Jakości" :-P
2015-03-04 13:04:16 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio
KŚ oczywiście nie lubię (mało powiedziane, ale tu moderują, więc nie piszę nic więcej), ale chciałem już je bronić i pisać, że sytuacji 1 wagonu (do tego na haku byka) nie było.
No ale YouTube nie kłamie, rzeczywiście były takie patologie:
https://www.youtube.com/watch?v=a5halJPnfb0
KŚ oczywiście nie lubię (mało powiedziane, ale tu moderują, więc nie piszę nic więcej), ale chciałem już je bronić i pisać, że sytuacji 1 wagonu (do tego na haku byka) nie było.
No ale YouTube nie kłamie, rzeczywiście były takie patologie:
https://www.youtube.com/watch?v=a5halJPnfb0
2015-03-04 14:02:46 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
A kiedy przetarg na remont EP09? Nie brakuje im loków na 160 km/h, że tak hojnie trzymają je w krzakach?
2015-03-04 14:03:34 Autor: Kryniczanin
---.182.228.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ Kryniczanin
Pijesz do Plavców 10 lat (więcej?) temu? Oj, bez przesady, przecież dobrze wiesz, że te pociągi (nota bene nie zawsze ET21, często siódemki, a dałbym łeb, że i oryginalne angliki też się trafiały) służyły do domykania obiegów loków na pociągach międzynarodowych Polska-Słowacja p. Plavec-Muszynę."
Zamykanie obiegów przez robienie pustych przebiegów do Krynicy :-) Tak to wyglądało. Pijesz do Plavców 10 lat (więcej?) temu? Oj, bez przesady, przecież dobrze wiesz, że te pociągi (nota bene nie zawsze ET21, często siódemki, a dałbym łeb, że i oryginalne angliki też się trafiały) służyły do domykania obiegów loków na pociągach międzynarodowych Polska-Słowacja p. Plavec-Muszynę."
Owszem były 7 i 6, ale także jamnik. Tak nie żartuję który zajechał do Krynicy i miał problem. Kto zna Krynicę wie o co chodziło :)
2015-03-04 14:23:57 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin
Zbyt krótki odcinek toru między rozjazdem a kozłem? ;)
Zbyt krótki odcinek toru między rozjazdem a kozłem? ;)
2015-03-04 15:31:35 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Niestety padłolino zasłoniło oczy decydentom.
2015-03-04 15:42:41 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
A co z remontem ED74??????????
Prawdziwe marnotrawstwo od kiedy te jednostki są w IC... :(
Prawdziwe marnotrawstwo od kiedy te jednostki są w IC... :(
2015-03-04 15:58:06 Autor: LotOs9
---.ssp.dialog.net.pl
To po co sprzedają dobre siódemki nadające się do naprawy rewizyjnej prywatnym przewożkom
2015-03-04 18:44:33 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Problemy taborowe dotyczą również wagonów. Od połowy lutego, część połączeń na sieć straciła po 1-2 wagony.
2015-03-04 18:49:25 Autor: Pitrys
---.client.rionet.cz
I co CD 163? Jest lepsza i bardziej ekonomiczna....
2015-03-04 20:01:52 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Widać, że Malinowskiego nie ma... To jest wszystko o min(!) pół roku za późno!
I jeszcze te wagony, oj, skończy się na jednej bonanzie za bykiem i tyle :D.
A wprowadzenie wszystkich Pendolino miało uwolnić niezmierzone ilości
klasycznych loków i wagonów w świetnym stanie. Marzenie.
I jeszcze te wagony, oj, skończy się na jednej bonanzie za bykiem i tyle :D.
A wprowadzenie wszystkich Pendolino miało uwolnić niezmierzone ilości
klasycznych loków i wagonów w świetnym stanie. Marzenie.
2015-03-04 21:38:23 Autor: st. kolejarz
---.173.8.162.tesatnet.pl
Nostalgia mnie bierze... Gdzie te EU 11 z wrocławskiego Bombardiera? Wszystko we Włoszech. Aż żal bierze było tego 50 lokomotyw jedno systemowych z konstrukcyjną 200 km/h. Taki był początek XXI wieku. Czas podziału PKP na Spółki. Nie był to dobry okres na zakupy... Nie mniej patrząc z perspektywy czasu o ile korzystniejszy byłby układ, gdyby te loki były w PKP IC :(
2015-03-05 10:50:48 Autor: Vejder
---.internetdsl.tpnet.pl
A ktoś wie na czym polegać ma ta modernizacja? Będą dociągać do 160 km/h i przerabiać na EP/U 07A?
2015-03-05 13:22:00 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak się ma u władzy ekonomistów a nie praktyków to tak jest. Chytry dwa ray traci. Osoby odpowiedzialne za taki stan rzeczy powinny dostać wypowiedzenie z paragrafem, za narażenie spółki na wielotysięczne straty.
Niestety ale ostatnio widać że IC kompletnie nie radzi sobie z rzeczywistością.
Niestety ale ostatnio widać że IC kompletnie nie radzi sobie z rzeczywistością.
2015-03-05 14:21:43 Autor: Vejder
---.internetdsl.tpnet.pl
No niestety modernizacja: fotele kabiny, szyba przednia, izolacja kabiny, klimatyzacja, szafy WN//NN, trochę elektryki i elektryki.
Szkoda, że nie będzie więcej Super EP07
Szkoda, że nie będzie więcej Super EP07
2015-03-05 16:08:17 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Powinno się zrobić EP09A tym bardziej, że normą jest w EP09 przegrzewanie oporów co w EU07 nie występowało.
ET21 nie są na szczęście tak nieekonomiczne jak ET22 dzięki prostej sprawie mniejszej mocy.
Co do sugestii montowanie ogrzewania nawiewowego to historia pokazuje, że jest z tym więcej kłopotów niż pożytku.
Choć jak dla mnie jest ok, to według wielu ogrzewanie nawiewowe w EN57AKM SKMT jest zdecydowanie mniej skuteczne niż oryginalne piecykowe.
ET21 nie są na szczęście tak nieekonomiczne jak ET22 dzięki prostej sprawie mniejszej mocy.
Co do sugestii montowanie ogrzewania nawiewowego to historia pokazuje, że jest z tym więcej kłopotów niż pożytku.
Choć jak dla mnie jest ok, to według wielu ogrzewanie nawiewowe w EN57AKM SKMT jest zdecydowanie mniej skuteczne niż oryginalne piecykowe.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |