Partnerzy serwisu:

PKP IC w końcu ogłosiły przetarg na naprawy lokomotyw

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 04.03.2015 259

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-03-04 10:05:04 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Za głupotę trzeba płacić. W przypadku EP09 do rewizji pójdą te z datą 2012 a już są odstawiane te z datą 2013. EP08 za chwilę powyłażą rewizje więc NG należy się jak nic a o EU07 to lepiej nie wspominać bo 90% zielonych idzie do sprzedaży.

PS Redakcjo popraw tego byka. EP08 a nie EU08.
2015-03-04 10:32:26 Autor: Marduq
---.gorzow.mm.pl

Marduq
Spójrzcie jak ładnie zadania rozłożyli na 4 części po to by mogły być wykonane przykładowo w 2-3 zakładach naprawczych jednocześnie. Dzięki temu odbiorą więcej gotowych lokomotyw w krótszym czasie. Patrzcie jakie chytre "bestyje" pracują w pionie utrzymania w Wawie.
2015-03-04 10:33:25 Autor: red
---.dynamic.chello.pl
Oj tam nic się nie stało najwyżej odejdzie od kolei kolejne 10milionów pasażerów jakoś damy radę
2015-03-04 10:44:04 Autor: qwertyIC
---.6.139.25
Szanowna redakcjo. Gdzie jest ten przetarg na rewizję tych 30 loków? Bo jakoś wchodzę na stronę PKP IC i nic nie ma wspomiane o przetargu na rewizję 30 lokomotyw.
2015-03-04 10:50:57 Autor: Witek
---.ds.pg.gda.pl
Proszę bardzo http://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/przetargi/biezace-przetargi/naprawa-rewizyjna-z-modernizacja-lokomotyw-serii-eu/ep07.html
2015-03-04 11:09:30 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-03-04 11:16:52 Autor: whistle
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już nie mogę się doczekać byków (Et22) z Cargo na pokaźnych 3-wagonowych składach.
2015-03-04 11:37:10 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ whistle

Są już i 2-wagonowe, te także w sam raz na obsługę byczkami ;)
2015-03-04 11:41:59 Autor: Kryniczanin
---.182.228.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ whistle

Są już i 2-wagonowe, te także w sam raz na obsługę byczkami ;)"
Miały doskonałą szkołę od wspaniałych (PKP) PR gdzie planowo jeździło się latami na ET (tyle że 21) z potężnym bruttem jednego wagonu.
2015-03-04 11:57:37 Autor: Semen Korczaszko
---.play-internet.pl
Za nie rozpisanie przetargu na naprawy okresowe EP09 ktoś powinien starcić jajca, co do napraw EP08 i ich modernizacji nie widzę sensu. Przecież te pudła to w dużej części szpachla, EU\EP07 też tak samo. Ale skoro się zdecydowali to przynajmniej niech to zrobią z głową niech te naprawy nie polegają na malowaniu wszystkiego pędzlem w kabinie po tym bruździe jaki tam panuje. Założyć ergonomiczne i wygodne fotele dla drużyny trakcyjnej, oraz nowoczesne radia a nie te stare szumofony.... A pudła tak nie szczelne że wieje tak że łba mało nie urwie. Poprawić też system ogrzewania kabin, może jakieś nawiewowe? Tak czy inaczej zostanie zrobione wszystko zapewne w stopniu minimalnym, aby świadectwo podbili i mogło jeździć dopóki się samo nie rozlizie ze starości bo wiele tym lokomotywą już nie zostało. Wstyd i chańba!
2015-03-04 11:58:55 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Pijesz do Plavców 10 lat (więcej?) temu? Oj, bez przesady, przecież dobrze wiesz, że te pociągi (nota bene nie zawsze ET21, często siódemki, a dałbym łeb, że i oryginalne angliki też się trafiały) służyły do domykania obiegów loków na pociągach międzynarodowych Polska-Słowacja p. Plavec-Muszynę.
2015-03-04 12:22:09 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Miały doskonałą szkołę od wspaniałych (PKP) PR gdzie planowo jeździło się latami na ET (tyle że 21) z potężnym bruttem jednego wagonu."
A w Kulejach Śmiesznych nie było czasem obsługi typu ET22+B na Rybnikach (tłok) vs EU43+3B na Kłobuckach (pustki)?
Więc poszukaj Adam u "Nowej Jakości" :-P
2015-03-04 13:04:16 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ scorpio

KŚ oczywiście nie lubię (mało powiedziane, ale tu moderują, więc nie piszę nic więcej), ale chciałem już je bronić i pisać, że sytuacji 1 wagonu (do tego na haku byka) nie było.

No ale YouTube nie kłamie, rzeczywiście były takie patologie:

https://www.youtube.com/watch?v=a5halJPnfb0
2015-03-04 14:02:46 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
A kiedy przetarg na remont EP09? Nie brakuje im loków na 160 km/h, że tak hojnie trzymają je w krzakach?
2015-03-04 14:03:34 Autor: Kryniczanin
---.182.228.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ Kryniczanin

Pijesz do Plavców 10 lat (więcej?) temu? Oj, bez przesady, przecież dobrze wiesz, że te pociągi (nota bene nie zawsze ET21, często siódemki, a dałbym łeb, że i oryginalne angliki też się trafiały) służyły do domykania obiegów loków na pociągach międzynarodowych Polska-Słowacja p. Plavec-Muszynę."
Zamykanie obiegów przez robienie pustych przebiegów do Krynicy :-) Tak to wyglądało.

Owszem były 7 i 6, ale także jamnik. Tak nie żartuję który zajechał do Krynicy i miał problem. Kto zna Krynicę wie o co chodziło :)
2015-03-04 14:23:57 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Zbyt krótki odcinek toru między rozjazdem a kozłem? ;)
2015-03-04 15:31:35 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Niestety padłolino zasłoniło oczy decydentom.
2015-03-04 15:42:41 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
A co z remontem ED74??????????

Prawdziwe marnotrawstwo od kiedy te jednostki są w IC... :(
2015-03-04 15:58:06 Autor: LotOs9
---.ssp.dialog.net.pl
To po co sprzedają dobre siódemki nadające się do naprawy rewizyjnej prywatnym przewożkom
2015-03-04 18:44:33 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Problemy taborowe dotyczą również wagonów. Od połowy lutego, część połączeń na sieć straciła po 1-2 wagony.
2015-03-04 18:49:25 Autor: Pitrys
---.client.rionet.cz
I co CD 163? Jest lepsza i bardziej ekonomiczna....
2015-03-04 20:01:52 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Widać, że Malinowskiego nie ma... To jest wszystko o min(!) pół roku za późno!
I jeszcze te wagony, oj, skończy się na jednej bonanzie za bykiem i tyle :D.

A wprowadzenie wszystkich Pendolino miało uwolnić niezmierzone ilości
klasycznych loków i wagonów w świetnym stanie. Marzenie.
2015-03-04 21:38:23 Autor: st. kolejarz
---.173.8.162.tesatnet.pl
Nostalgia mnie bierze... Gdzie te EU 11 z wrocławskiego Bombardiera? Wszystko we Włoszech. Aż żal bierze było tego 50 lokomotyw jedno systemowych z konstrukcyjną 200 km/h. Taki był początek XXI wieku. Czas podziału PKP na Spółki. Nie był to dobry okres na zakupy... Nie mniej patrząc z perspektywy czasu o ile korzystniejszy byłby układ, gdyby te loki były w PKP IC :(
2015-03-05 10:50:48 Autor: Vejder
---.internetdsl.tpnet.pl
A ktoś wie na czym polegać ma ta modernizacja? Będą dociągać do 160 km/h i przerabiać na EP/U 07A?
2015-03-05 13:22:00 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak się ma u władzy ekonomistów a nie praktyków to tak jest. Chytry dwa ray traci. Osoby odpowiedzialne za taki stan rzeczy powinny dostać wypowiedzenie z paragrafem, za narażenie spółki na wielotysięczne straty.
Niestety ale ostatnio widać że IC kompletnie nie radzi sobie z rzeczywistością.
2015-03-05 14:21:43 Autor: Vejder
---.internetdsl.tpnet.pl
No niestety modernizacja: fotele kabiny, szyba przednia, izolacja kabiny, klimatyzacja, szafy WN//NN, trochę elektryki i elektryki.
Szkoda, że nie będzie więcej Super EP07
2015-03-05 16:08:17 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Powinno się zrobić EP09A tym bardziej, że normą jest w EP09 przegrzewanie oporów co w EU07 nie występowało.

ET21 nie są na szczęście tak nieekonomiczne jak ET22 dzięki prostej sprawie mniejszej mocy.

Co do sugestii montowanie ogrzewania nawiewowego to historia pokazuje, że jest z tym więcej kłopotów niż pożytku.
Choć jak dla mnie jest ok, to według wielu ogrzewanie nawiewowe w EN57AKM SKMT jest zdecydowanie mniej skuteczne niż oryginalne piecykowe.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony