PKP Cargo zamówiło pojazdy szynowo-drogowe Orion
mat. partnera ⚫ 14.04.2020 ⚫
7,1k

Fot. Crystal Traktor
Firma Crystal Traktor dostarczyła pojazdy szynowo-drogowe ORION do PKP Cargo. Pojazdy będą wykorzystywane do prowadzenia prac manewrowych na bocznicy kolejowej w zakładzie spółki PKP Cargo na terminalu Poznań Franowo oraz w zakładzie Cargosped Terminal w Braniewie.
Jak dodaje inż. Konrad Puławski, możliwości jakie oferują maszyny pozwolą przewoźnikowi na wykorzystywanie pojazdu zarówno do prac manewrowych ze składami towarowymi, jak i do prac technicznych wewnątrz zakładu. Zadania narzucane pojazdom, realizowane są przy niskich cenach utrzymania, jak i eksplantacji pojazdu.
− Wydatki na utrzymanie pojazdu, serwisu oraz załogi są dużo niższe w porównaniu do lokomotywy manewrowej. Dodatkowo pojazd ORION zawsze ma możliwość zjazdu z toru i może być wykorzystywany do prac poza dostępem do infrastruktury kolejowej – podkreśla inż. Puławski.
Klimatyzowana dwuosobowa kabina z amortyzowanym siedzeniem operatora oraz dostępem do wszystkich układów kolejowych na panelu bocznym i na komputerze pokładowym, są standardem w pojazdach ORION.
− Nasze maszyny posiadają wszelkie uprawnienia i certyfikaty do bezpiecznej pracy manewrowej na terminalach przeładunkowych. Przywiązujemy do tego dużą wagę, pojazdy projektowane są w oparciu o szybką i efektywną pracę manewrową oraz ergonomię użytkowania – tłumaczy konstruktor.
− W obecnej fazie testów wdrożeniowych stosujemy wysokowydajny kompresor hydrauliczny oraz agregat prądotwórczy zasilany z układu pojazdu przeznaczony dla drużyn remontujących odcinki kolejowe − dodaje.
Producent dąży do tego, aby operator maszyny indywidualnie obsługiwał pojazd wraz z składem wagonów, korzystając z najnowszych rozwiązań technicznych takich jak zaawansowany auto-szczep czy sterowanie zdalne.
− Wydatki na utrzymanie pojazdu, serwisu oraz załogi są dużo niższe w porównaniu do lokomotywy manewrowej. Dodatkowo pojazd ORION zawsze ma możliwość zjazdu z toru i może być wykorzystywany do prac poza dostępem do infrastruktury kolejowej – podkreśla inż. Puławski.
Klimatyzowana dwuosobowa kabina z amortyzowanym siedzeniem operatora oraz dostępem do wszystkich układów kolejowych na panelu bocznym i na komputerze pokładowym, są standardem w pojazdach ORION.
− Nasze maszyny posiadają wszelkie uprawnienia i certyfikaty do bezpiecznej pracy manewrowej na terminalach przeładunkowych. Przywiązujemy do tego dużą wagę, pojazdy projektowane są w oparciu o szybką i efektywną pracę manewrową oraz ergonomię użytkowania – tłumaczy konstruktor.
− W obecnej fazie testów wdrożeniowych stosujemy wysokowydajny kompresor hydrauliczny oraz agregat prądotwórczy zasilany z układu pojazdu przeznaczony dla drużyn remontujących odcinki kolejowe − dodaje.
Producent dąży do tego, aby operator maszyny indywidualnie obsługiwał pojazd wraz z składem wagonów, korzystając z najnowszych rozwiązań technicznych takich jak zaawansowany auto-szczep czy sterowanie zdalne.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |